X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עם רק נמשיך בקו ההתנגדות הזה נעלה ונצמח ונצליח בגדול הם, שהיו כל הזמן דוד הקטן והמסכן - אנחנו הפכנו אותם לגולית אדיר וגועלי עכשיו הם מתנצלים כל הזמן ומנסים להסביר לעולם למה הם צריכים להיות חזקים ולהכות כל יום פליטים חסרי כל
▪  ▪  ▪
מי החלש ומי החזק?

אבו-גליק: בואו נסכם את המצב ללא מורא, ללא משוא-בנים וללא אורי אפנרי בסביבה.
אבו-זרקא: השם שלו אבנרי. עם בית, כמו רבובורט.
אבו- בינת: השם שלו בכלל אוסטרמן. הוא הגיע מאוסטריה כמתנדב ונלחם באצ"ל. כל היהודים שהגיעו לפה מיד החליפו את השם שלהם ואת השם של הכפרים שלנו.
אבו-גליק: אני מבקש לחזור לנושא המרכזי ללא מורא, ללא משוא-בנים. היהודים הציונים הארורים פלשו לחופים שלנו כבר בתחילת המאה הקודמת. זה בגלל הבוגרומים ברוסיה. למה אנחנו מאשימים את היהודים בעלייה לארץ הקודש ולא את הצאר?
אבו-בינת: בגלל שהם הביאו איתם בולשביזם ומהפכה, הכול כדי לרסק אותנו. המטרה שלהם הייתה לעשות שוויון. בינם לבינינו. כאילו שהם רצו שוויון.
אבו-ברס: תמיד היינו בעד מלחמה נגדם. כשהם באו לארץ ב-1900 אנחנו הכרזנו עליהם מלחמה והם התחזקו. ב-48 אנחנו וכל מדינות ערב הכרזנו עליהם מלחמה והם התחזקו עוד יותר וניצחו. גם ב-56 כשנאצר הלאים את התעלה ואמר שיזרוק אותם לים – הם התחזקו ממש, זכו לתמיכת מעצמות וזרקו את נאצר למי התעלה. מלחמה לא עובד על יהודים, רק שלום.
אבו-שאהיד: אני מסכים עם כל מילה. אנחנו תמיד הובלנו את היהודים בעקבותינו והם ניצחו והתחזקו. גם ב-67 וגם ב-73. אנחנו תמיד עשינו מלחמה והם התחזקו. טוב שבא ערפאת והחליף את הדיסקט של ההיסטוריה. מעכשיו רק שלום עכשיו. גוררים אותם לשלום כמו שה לטבח.
אבו-וולוו: הנה, עכשיו כל העולם משקיע בשלום שלנו הרבה כסף ויוקרה. הוא לא יריב איתנו כשאנחנו שוחרי שלום, נאכבה ואינתיפאדה. פליטים, שלום ואינתיפאדה – זה הסטארט-אפ אדיר אחרי כל המלחמות.
אבו-וילה: עם רק נמשיך בקו ההתנגדות הזה נעלה ונצמח ונצליח בגדול. הם, שהיו כל הזמן דוד הקטן והמסכן - אנחנו הפכנו אותם לגולית אדיר וגועלי. עכשיו הם מתנצלים כל הזמן ומנסים להסביר לעולם למה הם צריכים להיות חזקים ולהכות כל יום פליטים חסרי כל. ככל שהם גיבורים יותר על פליטים אנחנו מקבלים תרומות גדולות יותר מהעולם. יש להמשיך בקו הזה של ההתנגדות חד-משמעית לחלוקה.
אבו-קודאק: היהודים בעצמם אוהבים כל כך להיות גוליית בתחפושת, טיפשים כאלה. חושבים שהם בלונה-פארק עם פיצה, מלאים אושר. עלינו להמשיך להתנגד למדינה באלסטינית כל עוד נשימה באפינו וחשבונות בנק בציריך.
אבו-ג'יפ: תראו איך הם צועקים באו"ם שהם רוצים להקים פה בכל מחיר מדינה באלסטינית. עכשיו זו המשימה הלאומית הכי חשובה של הציונות. מה שאפנרי אמר להם לפני ארבעים שנה כשהוא היה אצל מתנדב באצ"ל – נכנס להם היום טוב לראש. הם כל כך להוטים להיות גולית הטוב שהם אוספים בשבילנו את המיסים ומזרימים לנו את החשמל שלהם חינם. רק שנהיה בריאים ונדקלם שלום.
אבו-קאדילק: כמו שהחיטה בשדה פיתתה את האדם בפת לפני שהתחילה ההיסטוריה שלו, תרבתה אותו לצרכיה, עשתה אותו משת"פ, הפכה אותו מצייד נווד לחקלאי יושב בית, אנחנו לקחנו את היהודים העלובים והגלותיים, הפכנו אותם לגולית ענק בשירות בני-ערב. עד כדי כך שהם הביאו מתנדבים מאוסטריה. הם אצלנו כמו ג'ין בבקבוק. הנה, עכשיו הם שולחים לנו גם חשמל, כסף וגז, מחר הם יבואו בהמונים למסוק את מטעי הזיתים שלנו.
אבו-נאחס: היהודים חייבים לחיות לנצח עם אשמה בסיסית, אחת לפחות. זה מותנה היטב בדי.אן.אי שלהם. רק ככה הם ישרדו את המציאות שהם מדמיינים לעצמם. הם אלה שהמציאו בברית הישנה את אות קין על המצח. בראשית הברית החדשה בא השומרוני הטוב והאשים אותם גם ברצח האל. עכשיו מגיע לזירה השומרוני שלנו, הטרוריסטי, ומאשים אותם ברצח עם. רצח עם זה לא פשע גדול כמו רצח אל, אבל מובן יותר גם לאתיאיסטים. כי זה בנוי מהרבה עוולות - פרטים קטנים, אזרחיים, שהשטן מצוי בהם כהלכה. לכן אני מציע לאבו-קודאק לחלק עוד מצלמות חינם בכל מחנות הפליטים, גם בסוריה, עירק, אפגניסטן, סומאליה, ניג'ר ופקיסטן ולצלם את האפרטהייד-פארק שבו חוגגים היאהוד את ניצחונותיהם. להיכנס בהם בכל הכוח אחרי ששפכו את דמו של האלוהים ושחטו את העם שלנו לנגד עיניו מלאות הדם של העולם. אבו-קודאק, לעבודה בבקשה.
אבו-יאהוד: הגיע הזמן להצהיר קבל העולם כולו שאנחנו היהודים החדשים והאמיתיים אחרי אלפים שנות גלות שלהם. כי אין לנו עדין מולדת, שאלה האם בכלל אנחנו עם, כולנו פליטים חסרי כול, וכולנו חיים מנדבות. כולנו רוצים להפסיק לעבוד בבניין ולהתפרנס כעורכי דין, רוקחים ורופאים של המזרח התיכון. בקיצור, אנחנו ממש יהודים מודרניים. את המסר הזה צריך להפיץ בכל העולם עד טסמניה. עוד דבר חשוב מאוד, אנחנו מקיימים בקפידה את מצוות ברית-המילה של אברהם אבינו. היהודים כבר מתפרפרים מזה. אנחנו נלחמים באירופה על שחיטה כשרה וכיסוי ראש. היהודים הרימו ידיים. חובה עלינו לחשמל את העולם כולו למען הרעיון הזה. ויש לנו חשמל בשפע ובחינם.
אבו-גליק: הבה נסכם את המצב לפני שמגישים את הכיבוד לשולחן: יש להידבק ביהודים ללא מורא וללא משוא פנים. היהודים הם שימשיכו להפיץ אותנו בעולם כמו שעובדי האדמה הפיצו חיטה ותרנגולות לפי התיאוריה של אבו-קאדילק. לכן יש להמשיך לשבת להם על הוריד בכל כוח הרוח שלנו. רק שימשיכו לנגב את החומוס שלנו כשהם מצהירים חגיגית על שתי מדינות בגיגית. עוד מעט הם ישכחו שאחת המדינות היא בכלל שלהם. בשביל מנת חומוס בדמשק או בגדד הנשיא שלהם מוכן להתנשק אפילו עם האפיפיור בוותיקן.
לשבור את הכלים
בעיתון החג ראיתי תמונה של בייבי-דול ציפי בלבוש רב מחתנת שני גברים עם מיקרופון ביד. רואים ברקע את עמודי החופה. מה לומר, חתונה כהלכה. שני החתנים, או הכלות, נראות מרימים רגל אחת (זה סימן שהם גברים, לא?) כדי למעוך כוס שהונחה על הרצפה ונראית כמו בקבוק פלסטיק. אולי בשל הזדהות סביבתית עם השר הירוק של התנועה. תאמינו או לא, החתנים/נות מניפים רגל מעל הבקבוק או הכוס ממש כמו שזה נהוג בחתונות של יהודים נורמטיביים. לא להאמין שבתאוותם העצומה להפר את כל הכללים ולזלזל עד עפר ואפר בכל מה שמקודש לעם ישראל זה ארבעת אלפים שנה – האנשים המודרניים האלה, המתחתנים בינם לבין עצמם בבחינת שמירת הכלל העתיק: מצא מין את מינו - מאמצים גם את טקס שבירת הכוס המקובל על חוגי היהודים... אולי זה כדי להמחיש את כל תורת החיים שלהם: שוברים את הכלים. ואולי כדי להנציח בשמחת כלולותיהן גם שמחה להד שברו של בית המקדש. בקיצור, הסיסמה שלהם: אנחנו הולכים על היהודים. אם אתם היהודים, שתדעו – אצלכם הכול שבור.
נותרה שאלה קטנה וצנועה שאני שואל אותה בשלהי כל מאורע מסעיר שאנשים כאלה מביאים לסביבה שלנו: האם זה פלא שהפלשתינים וכל העולם לועגים ליהודים? האם זה פלא שחוגים משכילים בעם שלנו, כמו שלום עכשיו ובצלם, מפנים לנו עורף והולכים עם האירופאים, מבקשים מאותם ששרפו את יהדות אירופה לפני 70 שנה להתמזג עמם
במנהגיהם המתקדמים?
באירועים שכאלה אני שואל את עצמי, מה יהיה השלב הבא? לא תמיד יש לי תשובה במקום. תמיד יש הפתעות. לפעמים אני מפתיע את עצמי עם תשובה לא צפויה. השלב הבא, במקרה של ציפי, הינו מיסוד טקס הבר-מצווה המסורתי הנערך לנער יהודי שמעולם לא עבר ברית מילה (כריתת עורלה). טקס חגיגי במופגן ומתוך כוונה עמוקה ושורשית לשרש. ההורים, ללא מילה, מזמינים לטקס את הגברת הראשונה במשפטים והיא מגיעה עם מיקרופון, צלמים ועיתונות אוהדת את חופש הפרט והאדם כפי שהוא בא לידי ביטוי נהדר גם בטקס המסורתי הזה. הניידת מביאה את ציפי לאולם השמחות מצופה במודעת-ענק: "עם לא צריך מסור כדי להיות מסורתי". ואז, ברגע המכריע מעניקה הגברת הראשונה את מתנת הבר-מצווה שלה לנער השעשועים החדש של העולם המערבי - טוסטוס. לא סתם קטן על גלגלים אלא – טוסטוסטרון עם מערכת חוקן. ביד אחד מחזיקה ציפי אשת-משפטים, שהגיעה למקום ללא מילה, במיקרופון ובידה השנייה אוחזת בבגרותו של נער השעשועים במלוא עורלתו המתנפנפת כדגל לפני הקהל. למה לא, בעצם? נפנוף העורלה הינו טקס בגרות מסורתי שעומד איתן בין רגליו של עם עתיק יומין...
עם הפנים הנאורות לאירופה – זה שם המשחק התרבותי של המשכילים הישראלים החדשנים. יש מדרש מפורסם ביערות אירופה על כלב גדול, נשכן ואכזרי ששאף להצטרף לכנופיה של זאבים ביער. הוא הגיע אל הלהקה וניגש אל אחד מזאבי הינוקא כדי לברך אותו – כלומר, להריח אותו אף אל אף, כנהוג. השליך הינוקא את המוצץ מפיו ואמר, אתה יכול להריח אותי בתחת, פה כולם יודעים מי אתה...
שמעתי במעלית
... הקשבתי לתוכנית לילה בערוץ 2 ביום א' לפני החג. הקריינים עסקו לפתע, תוך כדי מתן תורה, בתהליך הוראת האבולוציה שעובר על משרד החינוך. אחד מהם, לא הקירח, הסביר שכוונת המערכת הייתה להביא לאולפן קוף ממוצע ממתחם הספארי שברמת-גן כדי להמחיש את כובד הנושא המכובד אבל השעה הייתה מאוחרת ולא התאפשר לעורכים לתאם את הזמנת הקוף עם הנהלת הספארי. אכזבה. המערכת התעשתה במהירות הבזק, סיפר הקריין, והזמינה כתחליף את יוסי שריד... חשבתי שהם צוחקים, אבל באותו רגע ממש הופיע פרצופו של יוסי שריד על המרקע והחיוך שלהם הרקיע שחקים. תאמינו או לא – הוא דיבר ברהיטות מובהקת. מה, עכשיו ילמדו בבתי הספר שיש לנו מוצא מינים משותף עם יוסי?
המונים בישראל חיים מתחת לקו העוני? אז מה הבעיה להוריד אותו קצת כדי שהם יחיו מעל?
מיליונים בישראל משתכרים מתחת למשכורת הממוצעת במשק. אז למה הממשלה לא מורידה את המשכורת הממוצעת כדי לאפשר להם לחיות מעל?
המציאות היא זירת התגוששות של אינספור דמיונות.

תאריך:  09/06/2014   |   עודכן:  09/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יוסי שריד  שלום עכשיו
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הברוטוקולים של זקני ערב
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר נהדר ל"ת
צייד נאצים  |  10/06/14 05:20
 
- נראה שצדת דוקא אותי ל"ת
א שרגיל  |  10/06/14 13:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
ארבעה מנהיגים דיברו אתמול בכנס הרצליה, הימני בנט, המרכזי סער ומשמאל השרה לבני והתאוֹם הסיאמי המדיני המשובט שלה לפיד. כולם הראו לנו שאינם ראויים להנהגה, כולם נראו לנו שם חסרי דרך
אדם כהן
האם התהליך אותו אנו עוברים מילדות ועד שאנו הולכים לעולמנו, מאפשר להגיע לאמפתיה כלל? האם מופרך לטעון שבן 18 עם מדים ירוקים שנאלץ בעל כורחו להרוג ילד אחר, או ילד בן 15 שחברו הקרוב ביותר הינו מכשיר ריבועי ומתכתי ללא כל אינטליגנציה רגשית, לא יוכל בגיל 30 לעצור לאופנוען שמדמם על הכביש? תשובה היא שלילית - אני טוען שמי שכן יעשה זאת הוא יחיד סגולה בעמנו
אבנר אביב
סיפור אהבה קומי בין מחסל מאפיה אשר מתאהב במחסלת אחרת של המאפיה, אולם סיפור אהבתם המפוקפק נתקל בקושי לא צפוי כאשר שניהם מקבלים משימה בלתי אפשרית - לחסל זה את זה. מתוך הסרט: הכבוד של פריצי.
איתן קלינסקי
לא ייתכן שבפתיחת המונדיאל לעיני רבבות צופים בטקס הפתיחה ולעיני מאות מיליוני מאזינים וצופים בשידורי הטלוויזיה לכל חלקי העולם ישמעו את שירו של מוחמד עסאף הפלשתיני
אפרים הלפרין
שוב כותרות של כבוד השר לפיד, שוב הוא הגה תוכנית ילדותית תוכנית מדינית בשלבים, אשר דומה מאוד לתוכנית שהגה לבנייה לצעירים, אוסף אינפנטילי של סיסמאות חסרות כל קשר וחסרות כל אחיזה ממשית במציאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il