X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
ההחלטה של נתניהו שלא לשתף פעולה עם התועבה הזאת היא החלטה נכונה נתניהו צריך להוכיח שאין לו אחות כשאין לו אחות הדינאמיקה של הצגת האבסורד הזאת ידועה מראש יישב לו הצוות של שאבאס על המדוכה, בצלם וחמאס יערימו עליו "ראיות" כמידת הרשעות והדמיון המקומי שעל בסיסן ייכתב כתב הפלסטר "גולדסטון ב'"
▪  ▪  ▪
שאבאס. תסריט עבש

ושוב מבליחה כמו רפלקס מותנה אותה בדיחה גרועה המתקראת "מועצת האו"ם לזכויות אדם" וממנה פרופסור תורן לחקור את אירועי "צוק איתן". מדובר בתואם גולדסטון בשם וויליאם שאבאס (הפעם לא יהודי למרות השם המפליל), גם הוא פרופסור בתוארו שמתהדר בקשריו עם ישראל. "ביקרתי פעמים רבות בישראל, הרציתי באוניברסיטת תל אביב, והייתי שותף לוועדות אקדמיות באוניברסיטה העברית. יש לי אינספור חברים ישראלים".
הים הוא אותו הים והמניע אותו המניע
תחושת הדה-ז'וו שמתעוררת למראה הפרופסור והצהרותיו מוחשית יותר מהמציאות ההזויה עצמה, מציאות שנעטפת בשכבות של הסוואה, השכחה והונאה כדי להסתיר את המניע האמיתי – לתקוע את מדינת העם היהודי בכל זמן, מקום והזדמנות, ובסרט כזה לא רק שהיינו – זה אותו הסרט ממש, השחקנים בחלקם חדשים, אך הטקסטים שהם מדקלמים ישנים וגזורים מאותו התסריט העבש עד גיחוך של אותו תסריטן אירופי עתיק – מר אנטישמי. מיצירותיו הידועות של אנטישמי – הפרוטוקולים של זקני ציון, כתב האישום נגד א.דרייפוס, הכה ביהודים והצל את רוסיה, מיין-קאמפ, הציונות היא גזענות ודוח גולדסטון א' וכמו בבדיחה החבוטה האו"ם החליף את המיטות אבל לא את הזונות. הים הוא אותו הים והמניע אותו המניע.
מי האיש אשר יבוא בשער?
גולדסטון ב', הפרופסור שאבאס נושא בקיטונו הצהרות בעייתיות משהו. במאמר שפורסם בדצמבר 2010 בכתב עת בענייני משפט, כתב שאבאס כי "אפשר לראות בנתניהו אדם בעל הסבירות הגבוהה ביותר לאיים על קיומה של ישראל", זאת, על-רקע דברי נתניהו כי "אנו ניצבים בפני שלושה אתגרים אסטרטגיים: תוכנית הגרעין של אירן, רקטות המשוגרות לעברנו ודוח גולדסטון", וב-2013, במהלך ועידה שעסקה בפלשתינים הכריז שהיה מעוניין לראות את נתניהו בבית הדין הבינלאומי בהאג. שאבאס לא רואה באמירות הנ"ל עילה לפסול עצמו לתפקיד הנשכן התורן של מדינת ישראל. "אני יכול להעריך עובדות ולהגיע למסקנות חסרות פניות"... נו טוב השתכנענו.
הליך הכשרת השרץ
עם קבלת המינוי החדש לעמוד בראש ועדת הבדיקה "לאירועי צוק איתן", החל שאבאס בפעולות להכשרה עצמית של השרץ. ראשית הפעיל ארטילריה להכנת השטח ולאחר שהיה נדמה לו כי הופעותיו באוניברסיטת תל אביב ו"ידידיו הרבים בישראל" (כמו כל אנטישמי טוב) שחרר כמו קודמו הזהרה שאם ישראל לא תשתף פעולה "יהיה זה מצער מאד". אחרי שהיה נדמה לו כי טיהר את עצמו מחשד האנטי-ישראליות סיכם את תפישתו תפקיד שהאו"ם הטיל עליו כך: "תוצאה אידיאלית מבחינתי היא הגשת דוח מקיף, שלם ובונה עם המלצות. פשעי מלחמה אם ימצאו כאלה יטופלו בבתי הדין הבין לאומיים. המטרה היא לתרום לשלום ולצדק באזור. זו הסיבה שאני עושה את זה בכל אופן".
גולדסטון קודמו אמר דברים דומים והסביר את רצונו לעמוד בראש צוות "לבדיקת פעולות צה"ל במהלך עופרת יצוקה" בכך ש"המניע העיקרי שלי הוא לעשות משהו, אפילו קטן, לטובת תהליך השלום". שני צדיקים זוהרים בזוהר הרקיע.
מה שהיה הוא שיהיה
ההחלטה של נתניהו שלא לשתף פעולה עם התועבה הזאת היא החלטה נכונה. נתניהו צריך להוכיח שאין לו אחות כשידוע לכל שאין לו אחות. הדינאמיקה של הצגת האבסורד הזאת ידועה מראש. יישב לו הצוות של שאבאס על המדוכה, בצלם וחמאס יערימו עליו "ראיות" כמידת הרשעות והדמיון המקומי שעל בסיסן ייכתב כתב הפלסטר "גולדסטון ב'". התוצר הזה יונח על שולחנו של מזכיר האו"ם שייכנס מסיבת עיתונאים ויכריז עד כמה זועזעו נימי נפשו וכי הינו מקבל את המלצותיו של שאבאס ומעביר את הממצאים לבית הדין הפלילי הבין לאומי בהאג ולדיון במועצת הביטחון. הדוח הזה ישמש כבסיס לחבורות החתרנים והגיס החמישי שימשיכו ביתר שאת לפעול להחרמת ישראל ויניעו הליכים משפטיים כנגד קציני צה"ל והנהגת המדינה.
בסיכומו של דבר הדוח הזה יתויק לדראון עולם בארכיון האו"ם שימשיך להתמקד באובססיה הישראלית בעוד מיליוני בני אדם על פני הגלובוס מובלים לטבח ונאנקים תחת עולם של טיראנים שונים שמיוצגים בוועדות של זכויות אדם מבלי שהמוסד הזה יפיק גניחת צער מדומה לכסוי ערוותו.
מעולם לא הייתה אמירתו של בן-גוריון "או"ם שמום" כל כך אקטואלית ומעולם לא הייתה תובנה בהירה וברורה כמו היום שעל ישראל להתבצר, להתחזק, להתלכד ולבטוח אך ורק בעצמה ובצדקתה. איש לא ימהר לסייע בעת צרה ומי כמונו יודע זאת.

תאריך:  17/08/2014   |   עודכן:  17/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גולדסטון ב'
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
לחזק את ביבי !!! ל"ת
:) :) :) :) :)  |  17/08/14 14:02
2
מייאש
נ. אילנה  |  17/08/14 15:23
3
שאבאס=הצרה הקטנה של נתניהו
דודי30  |  17/08/14 16:31
4
שתיבש ידו ל"ת
אריאל י.  |  17/08/14 20:31
5
כנראה שהשם לא סתם מפליל.
אהוד פרלסמן  |  18/08/14 04:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
רפי לאופרט
לכל מי שעוקב אחר ההתפתחויות של הימים האחרונים ברור, שבמנטליות לאומית המושתתת על "תורת האילוצים", גם המהלך הלאומי הבא יקבע על-פי דימוי ציבורי של חומרת האילוץ
יורם אטינגר
חלון ההזדמנויות לעליית 500,000 עולים ב-5 שנים מרוסיה, מאוקראינה, מגרמניה, מצרפת, מאנגליה, מבלגיה, מהולנד, מהונגריה, מארגנטינה ועוד פתוח לרווחה עקב החרפת האנטישמיות
רפאל בוכניק
בנסיבות הנוכחיות אסור לישראל לאמץ מדיניות המשדרת מורך לב    אדרבה, שומה שתפגין נחישות ליטול סיכונים ולנצל הזדמנויות לממש הישגים, אם בשדה הקרב או סביב שולחן הדיונים    לפיכך, הסדרה שאינה מכילה מימוש של פירוז אפקטיבי של רצועת עזה כשלב ראשון, דינה להדחות על הסף    אחר הכל, בידי ישראל מנופים אמינים ששימוש מושכל בהם יוכל להנחיל מסר משכנע בתודעת החמאס
יאיר דקל
"היום אני יודע שחשיש זה נשק מסוכן מאד, אבל המודיעין הצבאי לא קיטלג אותו בשום תת-נושא; אחרי האסון הבא הם יתעוררו ויגידו 'ידענו' כמו שהם ידעו על הטילים נו"ן טי"ת האישיים לפני מלחמת יום הכיפורים"
אפרים הלפרין
אינני יודע אם מישהו ביצע אי-פעם מחקר מדעי אך ניתן להעריך שאחוז אנשי השמאל בקרב אנשי הרוח והאומנים הוא רב יותר משמעתית מאשר בקרב אנשי המדע והתעשיה והשאלה היא מדוע?
רשימות נוספות
לצה"ל לא היה סיכוי לנצח  /  עידן יוסף
משעל מקשיח עמדות: דורשים נמל ימי  /  איציק וולף
הסכם הפסקת האש עליו ישראל וחמאס נדרשים לחתום  /  עופר וולפסון
התוצאה של "מבחן התוצאה"   /  דפנה נתניהו
חטא העגל הירוק   /  יובל ברנדשטטר
קינת דוד   /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il