X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסיוט הגדול של המשפחה מרחוב יהודה הלוי 4 בקריית ים הסתיים כאשר אב המשפחה חולץ מהבור אליו נפל זאת לאחר יותר מ-7 שעות במהלכן היה קבור עד צוואר הועבר במצב קשה לבית החולים בנו חולץ מוקדם יותר במצב קל
▪  ▪  ▪
[כבאי חיפה תומכים בסולמות ובחבלים]

[רגע החילוץ]

דרמה גדולה התרחשה אמש (ד', 1.3.06) ברחוב יהודה הלוי 4 בקריית ים. תושב העיר, דניאל גברילוב, מעד לתוך בור ענק, שחפר בחצר ביתו, ושניות לאחר מכן נפל בנו, קובי, לבור אחר שנפער במקום, בעת שניסה לחלץ את אביו.
האב, עסק בבנייה בחצר הבית הפרטי, ככל הנראה כדי להכניס כלונסות לצורך הבנייה, ולפתע נפער הבור שבלע אותו וגרם לשקיעתו עד צוואר.
ארבעה צוותי כיבוי וחילוץ, וכן ניידות משטרה ואמבולנסים הגיעו למקום והדרמה, שהחלה בסמוך לשעה 17:30 נמשכה עד לחצי שעה אחר חצות.
תחילה ניגשו הצוותים הרפואיים בזהירות רבה לשניים, חיברו אותם לאינפוזיה וזאת כדי שלא יאבדו את הכרתם. ראשו של האב ביצבץ מהחול, והוא תיקשר עם צוותי החילוץ שלא חדלו לדרבנו לשמור על עירנות מלאה.
חששם של הכבאים והמחלצים היה שפעולות החילוץ יביאו לקריסה של המקום ולאסון שעלול לקבור את השניים. מחפורון מעיריית קריית ים הוכנס לשטח המקורה מסביב, והצוותים עבדו בזהירות רבה מאוד. סמוך לשעה 21:00 הצליחו לחלץ את הבן ומצבו הוגדר טוב. אמבולנס פינה אותו לטיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה.
מאות תושבים צפו בדרמה כל אותה עת, כשהם משקיפים מגגות סמוכים באיזור הבנוי כולו בווילות ישנות - אזור צפוף, שהיקשה מאוד על פעולת הכבאים.
לאחר יותר משבע שעות של עבודת חפירות באתים ובידיים, שלפו 12 הצוותים את האב מתוך הבור והעבירו אותו, במצב קשה כשהוא סובל מפצעי מעיכה וטמפרטורת גוף נמוכה, לבית החולים.
"לא זכור לי אירוע שכזה, עם קושי כל כך גדול. אני סבור שפעולות החילוץ הנכונות והמחשבה שאסור למהר ולגרום לאסון, הביאו לכך שהשניים חולצו בחיים וכעת נתפלל שאב המשפחה ובנו יחזרו בריאים ושלמים מבית החולים", אמר חזי לוי, דובר שירותי כבאות חיפה.
אחד השכנים, שעמד כל השעות על גג סמוך וצפה בפעולות החילוץ אמר: "אני חושב שבהוליווד לא היו יכולים לביים סרט כזה. הזמן עבר ועבר והאיש נשאר בתוך הבור. זה מחזה שלא רואים בשום מקום. אנשים החזיקו אצבעות, היה המון מתח באוויר ואני שמח שהסוף טוב".

תאריך:  02/03/2006   |   עודכן:  02/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
טפיל שעלול לעבור דרך צואת חתולים עלול לגרום למומים מולדים אצל עוברים וכן לזיהום עם תסמינים הדומים להתקררות
יהונתן דחוח-הלוי
בראיון מקיף ל"אלחיאת" קורא אבו מאזן לתת הזדמנות לחמאס לבחון את עמדותיה - החמאס צריכה לדבריו לקבל את מפת הדרכים ואת הפתרון המדיני - הוא מזהיר מהתבססות אל-קאעידה בעזה ובגדה המערבית וחוזר ומאיים בהתפטרות
יהונתן דחוח-הלוי
חקלאי פלשתיני המתגורר בישראל היה עד לאחרונה לנס גלוי - על אחד התפוזים שקטף מצא כיתוב של המילה "מוחמד", סימן למסר מבורא עולם למוסלמים להתייצב לימין הנביא וכנגד משמיציו במערב
טלספורט
כמו שרף ונילסן, הנבחרת נפרדה מאברהם גרנט בהפסד לדנמרק ותצוגת כדורגל פושרת מאד    פרז וסקובו כבשו כבר כעבור 20 דקות והותירו את גרנט עם טעם מר בפה
עומר שיקלר
שר החינוך והתרבות נפגש עם נציגי מטה המאבק להצלת התרבות    בעקבות הפגישה החליטו האמנים לדחות כנס חירום שתיכננו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il