X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שני אישים פוליטיים, הניצבים כל ימות השנה משני צידי המתרס, חוברים יחד כדי להסית את הערבים למרד אלים ומדמם כנגד המדינה
▪  ▪  ▪
לוי. שקרן

מה משותף לשמאל הקיצוני המתוסכל מן המבוי הסתום שאליו הוליך החמאס את 'תאליך אשלום' ואת המאבק נגד 'אקיבוש', ולפוליטיקאים החרדים המתוסכלים מן העובדה שלמרות שחלפו שבעה חודשים מאז הבחירות והקמת הקואליציה הנוכחית, הם עדיין מחממים את ספסלי האופוזיציה וּמוּדָרים מן הכופתאות השמנות ותקציבי הענק ואלפי הג'ובים לאנ"ש?
יש מכנה משותף. אלה גם אלה מתייחסים בספקנות למדינת היהודים הציונית/החילונית/הלאומנית/הפשיסטית (מחק את המיותר), מתקשים לתרום חלקם להגנתה ולשגשוגה, ומתאמצים להסית את הערבים כנגד מדינת ישראל, עד כדי העלאת רעיונות נואלים כמו פתיחה באש לעבר כלי הרכב בכביש 6 והפיכת כל כניסה קרקעית לאום אל פאחם ללוחמת לב"ב בעזה, ויש אפילו רמזים מופקרים להכרזת מרד ערבי אלים ומדמם.
אם עד עכשיו היו שמאלנינו ההזויים יחידים במערכה להתססת הערבים, הנה באחרונה קם להם שותף מקרב העסקונה החרדית. ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה מנסה להכניס רעיונות של מרי למוחם של הערבים: "מדינה שמצויה במלחמה נגד הערבים הייתה צריכה להימנע מלצרף 1.2 מיליון אזרחים ערבים למרד הערבי האלים על-ידי חוקי אפליה בוטים", אמר בדיון בכנסת בסוגיית הזכות למע"מ בשיעור 0%, שנועדה להינתן לבוגרי צבא בלבד.
ועוד אמר: "... אתם דורשים מערבים שישלמו מע"מ יקר יותר, למימון אויביהם הציונים המתנחלים, בחוקי אפרטהייד כאלה... אל תצפו לנאמנותם. אתם תישאו באחריות לצירוף 1.2 מיליון ערבים למרד הערבי הבא. אל תופתעו שיהיו יריות על כביש 6 מבנייני הערים הערביות הסמוכות, ח"ו. אתם רוצים שכניסה קרקעית לאום אל פאחם תהיה כמו לעזה? מי יתן את הדין על הטירוף הזה? (הציטוטים מן 'המודיע' החרדי).
'האויב הציוני', ראה הוזהרת
האם הפך עצמו העסקן המתוסכל למגן האינטרסים הערבים, לדוברם של ערביי ישראל, או שמא התכוון לשלח איום סמוי לעבר 'האויב הציוני', בדבר מטחי ירי שצפויים להיירות לעבר דרך ז'בוטינסקי מבני ברק הסמוכה, ושכניסה קרקעית לקסבה של בית שמש תעורר התנגדות כמו בכניסה לעזה? תראו עד כמה מסוגל התיסכול להעביר עסקנים נטולי כיבודים ותעסוקה, על דעתם ועל דתם.
אבל הסתה זו, מתגמדת לעומת ההסתה בעיתון חובב הפלשתינים הארץ, והקריאות לערבים לפתוח במרד אלים ומדמם נגד ישראל. התועמלן מס' 1 בשירות הנראטיב החמאסי גדעון לוי, מסית במאמר שכותרתו "מחכה להתקוממות פלשתינית": "יום אחד יקום העם הפלשתיני על כובשו... הלוואי שהיום הזה יגיע מהר... זה יקרה יום אחד: ההמונים יעלו על ההתנחלויות ועל המחסומים, על מחנות הצבא ועל בתי הכלא. אז גם ערביי ישראל לא יוכלו עוד לעמוד מנגד. גם הם צופים בתחריר וגם הם מבינים שמגיע להם משטר אחר ומדינה אחרת... מוטב שהיום הזה יבוא במהרה".
האם הפך המסית והמדיח, גדעון לוי, שמייחל למרד אלים של הערבים משני עברי הקו הירוק, למקור ההשראה של ח"כ אייכלר? עד כדי כך הידרדרת, אחי?
אבל נחזור להגותו המטורפת של הנחש מבית שוקן: "המשטרים שנגדם קמו עמי ערב היו ברובם אכזריים פחות ממשטר הכיבוש הישראלי. הם גם היו מושחתים פחות... רובם... לא הגבילו עד כדי כך את תנועתם ואת חרותם, לא התעללו בהם ולא השפילו אותם באופן השיטתי, כפי שעושה זאת המשטר הישראלי".
געגועים למשטרי לוב וסוריה
לדידו של התועמלן החמאסי, משטריים אכזריים פחות ומושחתים פחות נמצאו בלוב, סוריה, מצרים, תוניסיה ותימן. לא להאמין עד כמה מסמאת שנאת ישראל את עיניו. בקצב הזה הוא עוד יתפייט על 'אנושיותם וחמלתם' של רבי הטבחים מאל-קאעידה ודאעש, המרצחים מהחמאס והחיזבאללה, התליינים מהאחים המוסלמים ואנצאר-בית-אל-מקדס, וחבריהם משאר אירגוני הרצח האיסלאמיסטים – שהאכזריות הישראלית "עולה עליהם". לא להאמין עד כמה יכול אדם להיות מנותק מהמציאות. "הוֹי הָאֹמְרִים לָרַע טוֹב, וְלַטּוֹב רָע; שָׂמִים חֹשֶׁךְ לְאוֹר, וְאוֹר לְחֹשֶׁךְ; שָׂמִים מַר לְמָתוֹק וּמָתוֹק לְמָר" (ישעיהו ה', כ').
מצד שני, זה לא הבלוף הראשון ולא האחרון שממציא תעשיין השקרים לוי. רק לפני ימים אחדים הוא כתב דיווח על הספר 'Eyes in Gaza' (עיניים בעזה), נוטף ארס אנטי ישראלי, שפירסם רופא נורווגי, ד"ר מאדס גילברט. בעיני לוי האיש המופלא הזה הוא מופת מוסרי, שעדותו "צריכה להעיק מאוד על מצפונו של כל אדם הגון". לוי הסתיר מקוראיו, מה שגילו באמצעות שיטוט קל באינטרנט שניים מקוראי הארץ, רמי נוידרפר ופרופ' דוד אסף - שהגילברט הזה מאמץ עמדות אנטי-ישראליות אובססיביות, חבר במפלגה מאוּאיסטית קיצונית, תומך אל-קאעידה, מצדיק את הפיגוע במגדלי התאומים ומאשים את ישראל בעלילות דם מופרכות: החל בירי מכווון של טילים להרג ילדים, וכלה בשימוש בגז ובהפיכת עזה למעבדת ניסויים של כלי נשק חדשים, שגורמים גם למחלת הסרטן. זהו העֵד 'הנאמן' של לוי. חבל שלא נטל בהזדמנות זו עדות גם מהרוזן דראקולה, על ישראלים ששותים לרוויה דם ילדים פלשתינים.
על-מנת להעצים את אי-חשיבותו של הספר המפוקפק, המציא לוי שקר נוסף - שהספר הוא "רב-מכר בינלאומי". אבל פרופ' דוד אסף מאוניברסיטת תל אביב, מתוך הכרת הנפשות הפועלות, הלך לבדוק ברשימת רבי המכר של חנות הספרים המקוונת אמזון, ומימצאיו המדהימים הובאו בבלוג המשובח והמומלץ שלו, עונ"ש: "ניסיתי להבין מהו 'רב-מכר בינלאומי' ומאיפה גדעון לוי יודע זאת. בדקתי באתר 'אמזון', ושם התברר לי כי הספר נמצא במקום ה-1,278,686".
בדיקה ברמה עובדתית נטו, העלתה שתעשיין השקר נמצא במרחק שנות אור מן האמת; וליתר דיוק, במרחק של כמעט 1.3 מיליון כותרים מן התואר רב מכר. כך מן הסתם יש להתייחס לשאר מימצאיו.

כיתוב לצילום: הבלוף של הארץ וגדעון לוי: הספר שהוגדר רב מכר בינלאומי נמצא במקום ה-1,278,686 ברשימת הספרים הנמכרים באמזון (צילום מסף באדיבות בלוג 'עונ"ש')
תאריך:  21/08/2014   |   עודכן:  25/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מסיתים ומדיחים
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
בהחלט מעניין לקרוא על מעללי
מציע  |  21/08/14 15:09
2
ההתיחסות למסיתים, מעצימה אותם ל"ת
וינטר הניה  |  21/08/14 21:02
3
האם לא ניתן לסווג דבריו כהסתה?
בבר  |  21/08/14 21:28
4
מה שבעיקר שורף את גדעון
ספוילר  |  22/08/14 09:32
5
לוי
בורק  |  25/08/14 05:03
6
תראינו את אשתו לשעבר של גדעון,
לשעבר  |  25/08/14 07:10
7
מכבסת מילים
לוח הכפל  |  25/08/14 07:34
8
גדעון הוא לורד האו האו שלנו  ל"ת
ב.ל  |  25/08/14 07:44
9
אולי איזה "בלסטיני" יסדר
המפוקח  |  25/08/14 09:27
10
אני מציעה לך להיות יותר זהיר
בעניין השקרים  |  25/08/14 09:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
עמי דור-און
יש למשעל סיבות טובות חדשות להתבצר מאחורי חומת פחדיו האישיים    כנראה שסוף-סוף הוא מבין שישראל החליטה להפעיל מדיניות של חיסול ממוקד נגד ראשי החמאס, כי גם הוא עצמו נושא על מצחו אות קין של בן מוות
יורי מור
אני מדפדף בעיתונים, מקשיב לערוצי הרדיו, רואה טלוויזיה ומרגיש שהאווירה אותה הם יוצרים מזכירה את האווירה של סוף שנות ה-1990, כאשר כל התקשורת התגייסה נגד ראש הממשלה נתניהו - והצליחה לבלבל את המוח לעם אשר הצביע נגדו
איציק וולף
מפקד חטיבת רפיח בגדודי עז-א-דין אל קסאם, זרוע הצבאית של חמאס, מפקד החטיבה הדרומית, ומפקד בכיר נוסף בארגון חוסלו הלילה בתקיפות חיל האוויר    חמאס: ישראל תשלם מחיר כבד
איציק וולף
למרות איומי הזרוע הצבאית של חמאס בדבר ירי רקטות לעבר נמל התעופה של ישראל החל משש בבוקר - לא בוטלו טיסות של חברות זרות    הלילה ירו מחבלים רקטה אחת בלבד וצה"ל תקף 20 יעדים
עידן יוסף
למרות האיפול שמטיל החמאס נחשפה תמונה של גופה חרוכה קטועת רגליים    כמו-כן נחשפה אולי תעודת הפטירה בה מופיע שמו ולצידה הכיתוב "שאהיד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il