X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אין פתרון לעם הפלשתיני אלא להיפטר מאלה החוגגים את התבוסות ומבטיחים לו ניצחון מזויף בעודם משקיעים אותו באומללות אמיתית
▪  ▪  ▪
חמאס. ארגון התאבדותי [צילום: AP]
"מוזר שמשכילים כמו עזמי בשארה ואחרים נגררים להצדיק את פעולות הארגון ההתאבדותי הזה ואלה שהולכים אחריו...הוא העלה על נס את האסטרטגיה המתוחכמת והראייה החודרת של לוחמי הג'יהאד של חמאס ודיבר מילים מעוררות בחילה נגד כל אלה שמותחים ביקורת על ההתנהגות המטורפת של חמאס".

מובא כאן במלואו מאמרו של הכותב האלג'יראי שפורסם (19.8.2014) ב"אלערב" היוצא לאור בלונדון, ותורגם מערבית על-ידי ד"ר ארנון גרוס:
לפני למעלה מעשור אמר הוגה הדעות התוניסאי הדגול, המנוח אלעפיף אלאח'ד'ר, שחמאס יביא לאובדן מה שנותר מאדמת פלשתין. הוא אכן גרם לאובדנה של עזה לאחר שהפך אותה לכלא ענקי בהתנהגותו קלת הדעת. לו היה אלעפיף אלאח'ד'ר חי היום, הוא היה מוסיף שארגון זה עתיד לחסל את מה שנותר מהעם הפלשתיני על-ידי כך שידחוף אותו אל קרבות התאבדות ללא כל מטרה מלבד צבירת הרס, מוות וחורבן...
מוזר שמשכילים כמו עזמי בשארה ואחרים נגררים להצדיק את פעולות הארגון ההתאבדותי הזה ואלה שהולכים אחריו. במסיבה תעמולתית ברשת "אלג'זירה" ערב אחד הוא העלה על נס את האסטרטגיה המתוחכמת והראייה החודרת של לוחמי הג'יהאד של חמאס ודיבר מילים מעוררות בחילה נגד כל אלה שמותחים ביקורת על ההתנהגות המטורפת של חמאס. אבל הרי אין קל יותר ונוח יותר מ"התאבדות" מדוחה או טהרן באמצעות גופות הילדים, הנשים והזקנים הפלשתינים חסרי האונים המשועבדים על-ידי חמאס ובעלי בריתו.
אפשר לקבל סחרחורת כאשר שומעים נואם סוער ומעלה קצף בערוץ "אל-אקצה" (של חמאס) שאומר כי הרוגי ההתקפות הישראליות האחרונות הם בני מזל, שכן כל נפש סופה למות ואילו האזרחים הללו נמצאים היום בגן עדן, בעוד שהרוגי היהודים נמצאים בגיהינום! כך קבע אלוהים והוא עשה מה שרצה. ייתכן שבמחשבתו של אותו איש "האחים המוסלמים" ראוי חמאס לשכר וגמול, כי החיש את הצטרפותם לחיי גן העדן בעולם הבא, ואולי הוא אף ראוי לתודה עמוקה מקרוביהם של אלה שנהרגו.
אותו איש שהגיע ממחשכי ההיסטוריה האפלה לא היסס לדבר בשמם של כל אלה שבתיהם נהרסו על ראשיהם ובשמם של הילדים החפים מפשע שנהרגו בעריסתם, כשהוא זועק בקול גדול שהמוות הוא תקוותם של כל הפלשתינים. כך מתקבל המוות בברכה מצד אנשים ששום אדם לא הסמיך אותם לדבר במקומו. עמדה זו הציגה פעמים רבות את הפלשתינים והערבים בדעת הקהל העולמית כאילו הם אויבי החיים, הטוב והיופי. השייח' אמר כי מותם טוב מהישארותם, שכן אין בעזה חיים, ועדיף להם לעבור אל צידו של ריבון העולמים.
אך הוא לא שאל את עצמו כלל מי עומד מאחורי הטרגדיה של עמנו בעזה. האין זה חמאס עצמו? איסמאעיל הנייה עצמו אמר באותו ערוץ שהפלשתינים אוהבים את המוות כמו שישראל אוהבת את החיים. הוא פנה אל החיילים הישראלים ואמר: "אתם נלחמים בחיילי האל האוהבים את המוות למען האל כמו שאתם אוהבים את החיים, והם מתחרים זה בזה כדי ליפול כשהידים, בעוד שאתם בורחים מתוך פחד מפני המוות". כך הוא העניק מבלי דעת גוון אנושי לחיילים הישראלים ותייג את חיילי חמאס ככאלה שבמנטליות שלהם אין לחיים ערך.
אם הנבונים שבקרב הערבים והמערב לא ישימו קץ לשיגעון של הקבוצה האלימה הזאת ולא יצילו את העזתים מאחיזת הברזל שלהם, היא תביא לאובדן כולם עד האחרון ותקריב את עתידם בשירות האג'נדות של אדוניה - הפרסים וחלק מהערבים שמכל ערביותם נשאר להם רק השם.
אין פתרון לעם הפלשתיני אלא להיפטר מאלה החוגגים את התבוסות ומבטיחים לו ניצחון מזויף בעודם משקיעים אותו באומללות אמיתית.

לאתר מגזין 'מראה'
תאריך:  24/08/2014   |   עודכן:  24/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עזמי בשארה
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי ברנע
תגובה למאמרו של ארי שביט "האנטישמיות מחייבת", הארץ מיום 21.8.14
איתן קלינסקי
אני רוצה להאמין, שזה רצונו של בנימין נתניהו, וזו לא הייתה אמירה לשם אמירה, שתתאייד כמו נאום בר-אילן
ד"ר עודד עמיחי
לרפאל יש את כיפת ברזל. אולי יהיה להם גם קרן ברזל, ועל תושבי ישראל, ובמיוחד על תושבי עוטף עזה, ימשיכו ליפול ברזלים על הראש. העיקר לא להביא מערכת שפותחה ביוזמה ישראלית ובשיתוף חברות ישראליות, ושהייתה מוכנה לייצור כבר לפני כעשור
איתן קלינסקי
כרטיס ביקור של אורי וייס אשר עומד מאחורי יוזמה מבורכת של ערב שירה יהודית דוברת שלום וזכויות אדם
אברהם פכטר
ההתקפה על נתניהו מבפנים, ע"י ראשי מפלגות, תוך כדי לחימה על מערכה צבאית שכולם הסכימו לה פה אחד בממשלה ובקבינט - היא מכוערת ולא מקובלת. אפשר, רצוי, להעביר ביקורת, להתנגד, להציע פתרונות אחרים, אבל כל המאבק צריך להיות בפנים בממשלה ובקבינט. כלפי חוץ - צריך לשדר אחידות, לכידות ומאבק על מטרה צודקת
רשימות נוספות
אפילו לא תמורת נזיד עדשים  /  דפנה נתניהו
דמוקרטיה של שבטים   /  מרדכי קידר
מה חופרים שם ומה חופרים כאן   /  מנשה שאול
התוצאה של "מבחן התוצאה"   /  דפנה נתניהו
חטא העגל הירוק   /  יובל ברנדשטטר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il