X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שלוש קבוצות מתמודדות על מיזם "נתיב מהיר" בכניסה לתל אביב וירושלים
▪  ▪  ▪

שלוש קבוצות הגישו את הצעותיהן למכרז בניית ה"נתיב המהיר" בכניסה לתל אביב וירושלים. מנהלת נתיבים מהירים שבחברת נתיבי איילון, היא האחראית על המכרז, עבור משרד האוצר ומשרד התחבורה.
הקבוצות אשר הגישו את מועמדותן על המכרז:
1) קבוצת "תהל" ו"קווים" - בבעלות: תה"ל, קווים, קרדן נדל"ן ואשטרום. קבלני משנה: הורן את ליבוביץ, באומן בר ריבנאי, איתוראן, Telvent (ספרד).
2) קבוצת "נתיבי דרך ארץ" - בבעלות: אפריקה ישראל, דניה סיבוס, שיכון ובינוי, אגד אחזקות (חברת בת של אגד).
3) קבוצת "שפיר נתיב מהיר" - בבעלות: שפיר, נהור (חברה-בת של דן - חברה לתחבורה ציבורית). קבלני משנה: Siemens.
פרויקט הנתיב המהיר בכניסות לתל אביב וירושלים בכביש מספר 1, הינו ניסיון ראשון מסוגו בארץ, אשר שם לו למטרה לנהל ולייעל את אופן זרימת התנועה והעברת הנוסעים ברכב פרטי לאוטובוסים, על-ידי סל של אמצעים תחבורתיים וכלכליים.
הפרויקט כולל מספר רכיבים:
- תוספת נתיב: בקטע שבין נתב"ג לנתיבי איילון ייסלל נתיב נוסף - "נתיב מהיר" המיועד לתחבורה ציבורית ו"רכב מלא" בחינם, ולרכב שישלם אגרה תמורת השימוש בנתיב זה.
- מתקן "חנה וסע: בלב המיזם מתקן "חנה וסע" אשר ימוקם בצמוד למחלף "שפירים".
- שירות שאטלים ייעודי יופעל מה"חנה וסע" ובחזרה, בתכיפות (כל 5 דקות) וברמת שירות (תחנות עצירה בכל מסלול) גבוהים. מסלול אחד יופעל באזור "הקריה" בתל אביב והשני באזור הבורסה ברמת גן.
- החניה ב"חנה וסע" והנסיעה בשאטלים הייעודיים הינם ללא תשלום.
השירות שיינתן בחינם, ימומן באמצעות התשלומים של בעלי רכב פרטי שיבחרו לשלם תמורת שימוש ב"נתיב המהיר". גובה התשלום בנתיב המהיר ישתנה, כך שתישמר זרימה חופשית של התנועה בנתיב בכל עת.
כלי רכב ציבוריים וכלי רכב המסיעים 4 נוסעים ויותר - ייסעו בנתיב המהיר ללא תשלום. הפרויקט יוקם ויופעל באמצעות יזם פרטי בשיטת ה- BOT למשך 30 שנה.
בחברת נתיבי איילון אומרים, כי במכרז יש אופציה להגיש הצעה להקמת והפעלת נתיב מהיר גם בכניסה לירושלים, על-מנת לחסוך בעלויות, כתוצאה משיתוף שני הפרויקטים באותו מרכז הפעלה ובאותה חברת הפעלה.
לאחר בדיקת ההצעות שהוגשו על-ידי מנהלת נתיבים מהירים שבחברת נתיבי איילון, מומחי משרד התחבורה ויועציהם, תבחר ועדת המכרזים בראשות החשב הכללי באוצר, את הקבוצה הזוכה. לרשות הקבוצה שתיבחר עומדים שמונה חודשים להשגת המימון לפרויקט.

תאריך:  08/03/2006   |   עודכן:  08/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
מדובר בלמעלה משליש מהמגזר החקלאי    מחר יקיימו החקלאים כנס מחאה על יחסן של ממשלות ישראל לענף
עומר שיקלר
אלון USA מדווחת על הרבעון הרווחי ביותר מאז הקמת החברה - עקפה את התחזיות    הכנסות שיא של 29.7 מיליון דולר, לרבעון האחרון של 2005
אלעזר לוין
יבנו בית משרדים חדש בן 10,400 מ"ר בהרצליה פיתוח    נוחי דנקנר צופה גאות: קונה ובונה 42,000 מ"ר בהרצליה
הדר פרבר
כך מדווחת סוכנות ידיעות יפנית    הדברים טרם אושרו רשמית    מקור במשרד ההגנה: "השיגור לא איים על בטחונה של יפן"
שלומי דיאז
מדובר בשלושה שוטרים שהיו במשמרת ולטענת המשפחה סרבו לקבל את התלונה על ההעדרות    אמרו להורים שיהיה עליהם להמתין וסילקו את האב מהתחנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il