X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
מפלגת הליכוד פנתה בתלונה לוועדת הבחירות המרכזית בדרישה טוענת לכיסוי מניפולטיבי וזדוני נגד הליכוד "שיפסיקו לקדם את העדפותיהם המפלגתיות האישיות"
▪  ▪  ▪
יואב יצחק
לשכת הג'ובים של אולמרט ומקורביו

ענבל אביב, הדר פרבר
סער: יש הרגשה שמשהו כאן לא ישר

   מירב לוי
רוב הציבור מאמין: התקשורת עם קדימה

היום שאחרי
יואב יצחק
יום הדין של אמצעי התקשורת בוא יבוא * העובדות יצופו, החקירות/הבדיקות יבשילו, ואז יידרשו אותם פרשנים/כתבים כזבנים ליתן הסברים: מדוע פעלו למען אולמרט ופרסמו שקרים שהטעו את הציבור
לרשימה המלאה

יוצאים נגד התקשורת. מפלגת הליכוד הודיעה (יום א', 19.3.06) כי בכוונתה לעתור ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת, השופטת דורית ביניש, בבקשה למתן צו האוסר על הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, ועל חברת החדשות של ערוץ 2, לשדר פרסומים המהווים תעמולת בחירות אסורה.
בליכוד טוענים, כי ערוץ 2 מפלה לרעה את המפלגה לעומת מפלגות אחרות. בבקשה נכתב, כי כבר בפתח מערכת הבחירות הנוכחית, פנה יו"ר מטה התגובות של הליכוד, ח"כ גלעד ארדן, והתריע נגד עמדתו של הפרשן המדיני-פוליטי של ערוץ 2, אמנון אברמוביץ, אשר כינה את הליכוד מפלגת ימין קיצוני ויש לו עבר של התבטאויות נגד הליכוד.
הבקשה לאיזון לא נענתה
בעתירה נאמר, כי "בקשתו של ח"כ ארדן לאזן את הפרשנות האנטי-ליכודית של אברמוביץ לא נענתה". כמו כן, בעתירה מצוטטים ממצאים מדוח האגודה לזכות הציבור לדעת, המצביעים על העדפה ברורה לקדימה, בשידורי חדשות ערוץ 2.
בליכוד מוסיפים ומציינים, כי בסוף השבוע האחרון, בזמן קריטי מבחינת מערכת הבחירות, ביצעה מערכת החדשות של ערוץ 2 עוד שני שידורי תעמולה פסולים, בניגוד לחוק הבחירות.
"למעלה מ-50 ביטויים מעליבים, מבזים נגד נתניהו"
לדבריהם, התשדיר הראשון, היה במסגרת "כתבה חד-צדדית וזדונית", שפגעה בליכוד, וביצעה רצח אופי מכוון, נגד ח"כ בנימין נתניהו, יו"ר המפלגה. "במסגרת כתבה שכונתה הפרופיל של נתניהו נרשמו למעלה מ- 50 ביטויים מעליבים, מבזים, שיקריים וסובייקטיביים, שמשקפים את עמדותיהם האישיות של עובדי חברת החדשות הרלוונטיים".
"הכתבים והעורכים שילבו בכתבה על פרופיל של נתניהו גם מתקפות שלוחות רסן של נציג קדימה, חיים רמון", הם אומרים ומציינים, כי בערוץ "הגדילו לעשות כאשר חיזקו את המסרים של קדימה נגד נתניהו בתצלומי ארכיון שלנתניהו לא היה כל קשר אליהם, כמו רבין לבוש במדי אס-אס, מפגינים הצועקים 'מוות לרבין' וזאת במטרה לסייע להאשמתו של רמון, שנתניהו הוא ימני קיצוני".
הם ממשיכים: "על-מנת להשיב למתקפה הפרועה של רינה מצליח, אמנון אברמוביץ, חיים רמון ואחרים, נקראו שניים מחבריו של נתניהו לדבר בזכותו, וראה איזה פלא, למרות שראיינו אותם במשך שעה וחצי האחד, ולמעלה מ- 30 דקות את השני, שודרו מדבריהם משפטים ספורים בלבד, שברובם נועדו לחזק דווקא את ההתקפות הפרועות נגד נתניהו".
המשפטים נערכו באופן מניפולטיבי והוצאו מהקשר
במפלגה מדגישים, כי בידם תצהיר אשר נכתב על-ידי חברו של נתניהו, עו"ד דוד שימרון, אשר מציין: "לתדהמתי, כשצפיתי בכתבה נוכחתי, כי מה ששודר היו משפטים בודדים, אשר נערכו באופן מניפולטיבי, תוך הוצאתם מהקשר, והכל על-מנת לסייע בהשחרתו של נתניהו במסגרת כתבה שכל כולה רצח אופי". הליכוד טוען, כי המניפולציה שעשו עורכי הכתבה בעדויות של חבריו של נתניהו מוכיחה מעבר לכל ספק את כוונת הזדון של העורכים.
התוכנית השנייה ששודרה בסוף השבוע, אליה מתייחס הליכוד היא "פגוש את העיתונות", שזוכה לאחוזי צפייה גבוהים, ובה הופיע דן מרידור, חבר מפלגת קדימה וידידו של אולמרט, שנשא שבחים לטובת אולמרט ומפלגת קדימה,וכל זאת ללא כל ניסיון מצד המראיינים, לקעקע או להציג שאלות, אשר יציגו את דן מרידור כבעל עניין אישי בשל היותו מועמד לכהן כשר, במידה שאולמרט ירכיב את הממשלה הבאה.
בעתירה מבקש הליכוד מיו"ר הוועדה לאסור על אברמוביץ, רינה מצליח ועורכי חברת החדשות, להשתמש בטלוויזיה על-מנת לקדם את העדפותיהם המפלגתיות האישיות, ולשמור על הוגנות ושיוויון בין כל הרשימות והמועמדים.

תאריך:  19/03/2006   |   עודכן:  19/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי טוכפלד
תלוי את מי שואלים    לדברי יו"ר יהדות התורה, יעקב ליצמן, תומכת המשפחה במפלגתו    "כל שאר הפרסומים שקריים", אמר    בשס מציגים את מכתבי התמיכה עליהם חתמו הרבנים
שלומי דיאז
אלי דהאן חשוד בפיזור המחאות ללא כיסוי    גם סגן השר אפללו הגיש תלונה בפרשה    אפללו טוען כי אוים לאחר שככל הנראה דהאן השתמש בשמו וסיפר לאנשי עסקים להם חייב כספים כי הם שותפים עיסקיים
ברוך לוי
מדובר בשלב נוסף בהרחבת פעילותה של קבוצת הבנקאות הגדולה בעולם בישראל    שאול ברונפלד, מנכ"ל הבורסה: הצטרפות סיטיבנק לבורסה בתל אביב תתרום להגדלת פעילות המשקיעים הבינלאומיים
מתי טוכפלד
פרסום ראשון: יו"ר חזית יהודית לאומית אומר כי חבר כנסת מטעם מפלגת הימין המאוחדת הציע לו כסף ותפקיד תמורת הסרת מועמדותו    האיחוד הלאומי- מפד"ל: "לא היו דברים מעולם"
ברוך לוי
חתמה על עסקה לייצוא חיזוקית, רגיעון ומוצרי ויטמינים נוספים בהיקף של כ-100 אלף מוצרים בשנה    צפי המכירות של החברה בישראל לשנת 2006 עומד על כ-45 מיליון ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il