X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני מסכים עם "המכון הישראלי לדמוקרטיה" שאין למנוע משונאי ישראל את הבמה הפרלמנטרית, וזאת כדי שכל ישראל יראו וייווכחו יום יום, שעה שעה, מיהם נציגיהם האמיתיים של ערביי ישראל
▪  ▪  ▪
חנין זועבי. לא לגרש מהכנסת [צילום: פלאש 90]
טוב לנו שניווכח יום יום, מהדורה מהדורה, כיצד השוויון מוביל להחרפה והעצמה של השנאה, להסתה בריש גלי לרצח יהודים וליריקה בפרצופם של כל אותם שוחרי שלום שכל חטאם הוא יהדותם.

לקראת הדיון הקרוב בכנסת, הגיש "המכון הישראלי לדמוקרטיה" לוועדת שרים לחקיקה חוות דעת נגד החוק המבקש לאפשר הדחת חבר כנסת ("חוק זועבי"):
"גוף פוליטי מובהק כמו הכנסת לא אמור לקבל החלטות קיצוניות על הדחה של חבר פרלמנט מכהונתו, תוך פגיעה קשה בזכותו להיבחר ובזכות בוחריו לבחור. הפגיעה חמורה במיוחד משום שהעילה לפקיעת הכהונה מבוססת על פרסום ולכן פוגעת בחופש הביטוי. את האיזון בין השמירה על בטחון המדינה ובין חופש הביטוי יש לערוך במסגרת המשפט הפלילי. ח"כ שיורשע בסיוע לאויב או בתמיכה בטרור ממילא יורחק מן הכנסת".
את חוות הדעת כתבו סגן נשיא המכון פרופ' מרדכי קרמניצר, וד"ר עמיר פוקס, שמוסיפים:
"למעשה הצעת החוק מבקשת לתת לחתול לשמור על השמנת. מתן הכוח האמור לחברי הכנסת, המאשימים זה את זה בבגידה ובתמיכה בטרור השכם והערב, מזמין כניסה למחול שדים פוליטי ומקארתיסטי".
כך ההודעה לעיתונות מטעם "המכון הישראלי לדמוקרטיה". בפעם הראשונה בחיי הפובליציסטיים שאני מסכים עם "המכון הישראלי לדמוקרטיה".
אבל לא מן הנימוקים שהביא.
"המכון הישראלי לדמוקרטיה" הוא ללא ספק זרוע של תמנון רב עוצמה המשתמש בכלים של הדמוקרטיה הישראלית על-מנת להרוס אותה מבפנים. פעם אחר פעם כשהדמוקרטיה מנסה להתגונן נגד תוקפנות ואלימות מצד אויביה המוצהרים של מדינת היהודים, היו בטוחים כי "המכון הישראלי לדמוקרטיה" יהיה הראשון לנסות לקשור את ידיה, או לפחות לכרסם ברגליה עד זוב דם, הרבה דם. הכלי העיקרי של המכון, שכולו אקדמיה משפטית, הוא בית המשפט העליון לצורותיו. לא פלא שבבואו להגן על ח"כ זועבי מן הזעם של חבריה לכנסת שלהשמדתה היא קוראת, יניף המכון את הכלי החזק שלו ויאמר הנה, זה הכלי המתאים כדי להתמודד עם נציגות חמאס בכנסת.
דא עקא שבית המשפט כבר הוכיח באותות ובמופתים כי מבחינתו האיום על הדמוקרטיה הישראלית אינו מחבלים, רוצחים, מסיתים לרצח, ושונאי ישראל מן הממסד האיסלאמו-נאצי. שכן הוא כבר הגן על זכותו של עזמי בשארה - שולל ציונות, מרגל מורשע, אורח כבוד של חמאס בקטר - להיבחר לכנסת, והגן על שחרורם של כל אותם רבי-מרצחים מורשעים בעסקות חילופי-שבויים מפוקפקות. לכן גם "המכון הישראלי לדמוקרטיה" יודע שבית המשפט העליון תמיד יעדיף את מידת הספק על מידת הדין בכל האמור בשונאי ישראל.
אני מסכים עם "המכון הישראלי לדמוקרטיה" שאין למנוע משונאי ישראל את הבמה הפרלמנטרית, וזאת כדי שכל ישראל יראו וייווכחו יום יום, שעה שעה, מיהם נציגיהם האמיתיים של ערביי ישראל. שנים על גבי שנים, מאז היות הציונות, מספרים לנו חורשי הטובה, מברית שלום של האוניברסיטה העברית ואילך, כי דו-קיום בשלום מתוך שוויון הוא אפשרי. שעוד קצת מאמץ ויתור מן הצד היהודי - זה כל מה שדרוש על-מנת להגיע אל השלום המיוחל ולסיום הסכסוך המדמם. מעבר למבט המזועזע לעבר הכורדים בקובני וליזידים בהר סינג'אר, טוב לנו שניווכח יום יום, מהדורה מהדורה, כיצד השוויון מוביל להחרפה והעצמה של השנאה, להסתה בריש גלי לרצח יהודים וליריקה בפרצופם של כל אותם שוחרי שלום שכל חטאם הוא יהדותם (כמו עמירה הס הנזרקת מביר זית). טוב לנו שח"כ זועבי תדגים לנו יום יום, מהדורה מהדורה, מה יהיה גורלנו אם המיעוט יהיה לרוב, אם הטרור המילולי שהיא משפיעה בחמת זעם בכל יום יהיה לטרור גשמי. קיבלנו אי-אלו דוגמיות לגירוי החושים, בדמות בעלי התעודות זהות הישראליות שיצאו למסעי הרג ודריסה. ל"מכון הישראלי לדמוקרטיה" דוגמיות אלו לא מספיק רעילות, ולכן טוב לנו שמעיין הרעל המפכֶּה בכנסת ישראל יימשך, עד למהפך האמיתי: המהפך במאורות המשפט-אקדמיה-תקשורת.

תאריך:  08/11/2014   |   עודכן:  08/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עד המהפך האמיתי
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
המהפך האמיתי
יהיה  |  8/11/14 16:04
2
מהפך?! באספמיה בלבד!!!! ל"ת
וינטר הניה  |  8/11/14 19:45
3
לא הבנתי
אהרון שחר  |  8/11/14 21:20
4
המהפך יקרה
מאיר5  |  8/11/14 21:24
5
רק טרנספר
דמר94  |  9/11/14 03:28
 
- אז ישלטו בירדן=יקבלו נשק מדאעש
ע_הראל  |  10/11/14 12:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרדכי קידר
"מדינת האיסלאם" נראית למוסלמים רבים כ"דבר האמיתי", האיסלאם הצרוף, הטהור, המקורי, זה שמוחמד נביא האיסלאם הביא לעולם וזה שהיה נר לרגלי חבריו וממשיכי דרכו
קובי קמין
פעם אחר פעם ההפתעה מגיחה מאי-שם ולפעמים מצליחה להפתיע גם אותי
יוסי צרויה
רצח רבין נתעב אך הוא לא טירפד את תהליך השלום, שאותו הפלשתינים היו מכשילים בלאו-הכי, כפי עשו בימי ברק ואולמרט. יש להילחם ביעילות בהסתה ובאלימות הפוליטית על כל מקורותיה ולדאוג לאבטחה יעילה סביב ראש הממשלה. השבוע צוין יום השנה ה-19 לרצח המתועב של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל. הייתה זו הזדמנות לעיין שוב בדוח של ועדת החקירה בראשות השופט שמגר, שבדקה את הרצח, לשאול מה הוביל למעשה הנורא וכיצד התאפשר בקלות רבה כל-כך
ראובן לייב
גם ללא אינתיפאדה מאורגנת מצליחים הפלשתינים לזרוע הרג, הרס ופאניקה בקרב האוכלוסייה היהודית בארץ, וזאת באמצעות פיגועי-דריסה, דקירות והצתות. ויש, מן הסתם, גם תוכניות-מאבק נוספות ליום המחר
צבי גיל
שפיכות הדמים הגדולות בהיסטוריה נבעו בראש ובראשונה מסיבות אידיאולוגיות קנאיות    הנספים בשואה לא היו צאן ולא הלכו לטבח
רשימות נוספות
אפילו לא תמורת נזיד עדשים  /  דפנה נתניהו
דמוקרטיה של שבטים   /  מרדכי קידר
חיזור גורלי  /  מרדכי ניסן
טעויות של "מדינות אירופה הנאורות"   /  מוטי היינריך
מה אומרת אמנת חמאס  /  מנשה שאול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il