X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חשיפה רחבה של השר לשעבר שלום שמחון, צלופח מהסוג הלא מצוי, המהווה דוגמה אישית בולטת להתעשרות קלה במהלך השירות הציבורי הממושך ולהתעשרות כבדה יותר בשנתיים האחרונות מאז שפרש לכאורה מהחיים הפוליטיים
▪  ▪  ▪
שלום שמחון. ידו כל ויד כל בו [צילום: פלאש 90]

בשקט בשקט צמח בשנתיים האחרונות תמנון כלכלי חדש שידו בכל ויד כל בו שפרש רשתות בתחומי המשק והכלכלה, טווה קשרים במשרדי הממשלה שבהם שימש כשר איכות הסביבה, חקלאות ותמ"ת והפך בהדרגה לאיש מרכזי במדינה.
זו חשיפה רחבה של השר לשעבר שלום שמחון, צלופח מהסוג הלא מצוי, מהווה דוגמה אישית בולטת להתעשרות קלה במהלך השירות הציבורי הממושך ולהתעשרות כבדה יותר בשנתיים האחרונות מאז שפרש לכאורה מהחיים הפוליטיים.
שמחון כיהן לפני הקריירה הפרלמנטרית והמיניסטריאלית המגוונת בתפקידים בכירים בתנועת המושבים וכבר אז ידע כיצד יש למרוח את הפרוסות בצד הנכון ולאכול אותן. שמחון ידע גם כיצד לצקת מים על ידיו של פטרונו הפוליטי לשעבר אהוד ברק ולהחניף לראשי ממשלה אולמרט ונתניהו שהוא כיהן כשר בממשלותיהם כדי שיטיבו עמו וירחיבו את חופש הפעולה שלו מאחורי הקלעים ומתחת לפני השטח.
טובות הנאה מק.א.ל
לא בכדי יש לשמחון קופת שרצים עמוסה לעייפה. חלק מהשרצים צצו פה ושם אבל שמחון לא נתן עליהם את הדין וחלקם עדיין חבויים בתוכה ולא יצאו ממנה עד היום. בתקופה שבה כיהן שמחון שר החקלאות ערך מבקר המדינה בדיקה בחשד, לפיו שמחון, קיבל בשנים 2005-2004 טובות הנאה מחברת ק.א.ל. העוסקת בהטסת מטענים חקלאיים. באותה עת כיהן שמחון כחבר כנסת.
על-פי החשד, השר שמחון זכה באורח אישי לאירוח מיוחד במלונות פאר, בטיסה שאליה נילווה אליו מזכיר תנועת המושבים, ואף הוטס בטיסה אחרת ע"י חברת ק.א.ל לאחד מבתי הקזינו באירופה. הבדיקה במשרד מבקר המדינה החלה בעקבות תלונה של אומ"ץ שבה נטען בה, בין השאר, כי השר שמחון, בני משפחתו, ילדיו וכמה מחבריהם, הוטסו לחו"ל כמה פעמים בשנים 2004-2005 ללא תמורה מלאה, ע"י חברת ק.א.ל.
העמותה צירפה לתלונתה את פירוט הנסיעות של השר ובני לוויתו לחו"ל על חשבון חברת ק.א.ל שיש לה כיום זיקה למשרד החקלאות ששמחון עומד בראשו. נודע, כי במהלך הבדיקה סירבה ק.א.ל. לשתף פעולה עם המבקר או להגיש מסמכים. לטענת מנהליה, ק.א.ל. הינה חברה פרטית ועל-כן היא אינה גם מבוקר. המבקר העביר את ממצאיו ליועץ המשפטי לממשלה דאז, מני מזוז. היועמ"ש אמור היה להחליט אם להורות על חקירה משטרתית נגד השר שמחון.
מזוז העביר את הפרשה לחקירת המשטרה. הפרקליטות החליטה לסגור את התיק. מה? ככה.
ייבוא עובדים זרים לחקלאות ופרשת אגודת ניר שיתופי
שרץ בולט אחר בהם היא פרשת ייבוא אלפי עובדים זרים לישראל לענף החקלאות, שבמהלכה גולגלו סכומי כסף ניכרים, שחלקם הגיעו על-פי החשד לידיים פרטיות. שמחון היה קשור לייבוא העובדים הללו בשעה שכיהן בעבר בתוקף תפקידו כמזכיר תנועת המושבים, אך לא משך ידו והמשיך למשוך בחוטים מאחורי הקלעים. איש הקשר שלו היה גזבר התנועה שמואל ברקוביץ ממושב תלמי מנשה. עד כה לא נחקרה הפרשה הזו לעומק חרף תלונות שהוגשו ע"י תנועת אומ"ץ למבקר המדינה ולמשטרה וחרף התזכורות החוזרות ונישנות של התנועה.
אחת ההשלכות למערכת הקשרים בין שמחון לבין ברקוביץ הייתה אחרי פרישתו של שמחון מהממשלה כאשר שמחון התמנה ליו"ר המרכז החקלאי ויו"ר אגודת ניר שיתופי, המחזיקה בנכסים משותפים של המושבים והקיבוצים. ברקוביץ, ששימש בתפקיד זה הכרוך במשכורת שמנה, ויתר על מקומו לשמחון שמגדיל את הכנסותיו הכספיות.
ביד בוטחת ובצעדים מהירים יצא למסע המימושים קודם לכל בשדה שלו קרי, במערכת החקלאית. בהסכמה בין מזכ"ל התנועה הקיבוצית איתן ברושי למזכ"ל תנועת המושבים מאיר צור נמצא לו סידור עבודה מיידי במסגרתו מונה שמחון כיו"ר "ניר שיתופי" ויו"ר המרכז החקלאי המדובר בשתי אגודות שהוקמו בראשית תקופת ההתיישבות בארץ ישראל ע"י הסתדרות הכללית כמייצגות העובדים החקלאיים וכזרוע ביצועית להתיישבות החקלאית ולהתיישבות השיתופית. חלקם של הנכסים של ההתיישבות השיתופית נרשמו על שם המרכז החקלאי וחלק אחר על שם "ניר שיתופי". "ניר שיתופי" מחזיק בנכסים המשותפים לתנועה הקיבוצית ולתנועת המושבים ובידה נכסים בהיקפים אדירים ברחבי הארץ כולה ששוויים מסתכם במאות מיליוני שקלים.
דבר המינויים יצר גלים בתנועה הקיבוצית ששככו משום מה עד מהרה. אגודת "ניר שיתופי" החזיקה ומחזיקה בבעלותה מניות של חברות כלכליות שונות של המגזר ההתיישבותי כמו ק.א.ל, שיכון ובינוי (הנשלטת ע"י אריסון השקעות), ובניינים וקרקעות ברחבי הארץ כולה.
בשעתו פנו עשרה מושבים מכל רחבי הארץ לרשם האגודות השיתופית בבקשה למנות חוקר מיוחד לבדיקת התנהלות אגודת האחזקות החקלאית "ניר שיתופי" בחשד שהאגודה מכרה נכסים בעשרות מיליוני שקלים ללא כל דווח על יעוד התמורה. טענתם הייתה כי קיים חשד שהתמורה הועברה למימון פעילות הנהגת תנועות ההתיישבות ובמיוחד לתנועת המושבים. המושבים ביקשו מהרשם לחקור מה עלה בגורלן של 2.08% מאחזקות "ניר שיתופי" בחברת הנדל"ן "שיכון ובינוי" למי ומתי נמכרו המניות ששוויין היה לאותה עת 77 מיליון שקל, כמו-כן, ביקשו המושבים לחקור מהו השימוש שעשתה "ניר שיתופי" בתמורה שקיבלה מהרוכשים. לדברי המבקשים היה קיים חשש כבד שעשרות דונמים של נדל"ן שהיו בבעלות "ניר שיתופי" בהרצליה, פתח תקוה, ראשון לציון, אבן יהודה, בנימינה, נתניה, כרכור וישובים נוספים נמכרו ללא סמכות וללא דווח על יעוד התמורה.
הרשם התבקש לחקור האם ויתרה "ניר שיתופי" על נכסי נדל"ן לטובת ההסתדרות ו/או חברת העובדים (בתוקף משפטי ובוררויות) ועל אילו נכסים ויתרה ומה שוויים. הרשם נתבקש לחקור האם מונו נושאי תפקידים שונים ב"ניר שיתופי" כדין, כולל היו"ר דאז שמואל ברקוביץ שכיהן בתפקיד שנים רבות. כמו-כן, ביקשו המושבים לקבל לידם את שמותיהם של חברי ועדת הביקורת ואת ממצאי הביקורת ולבדוק האם שכר הדירקטורים שקיבל שמואל ברקוביץ המכהן כדירקטור מטעם "ניר שיתופי" בשיכון ובינוי מ-1996 מועברים לקופת "ניר שיתופי" ובכמה מסתכם סכום זה.
עיקר נכסי "ניר שיתופי" נצברו לפני עשרות בשנים בהיותה חלק מהקואופרציה ההתיישבותית והם כוללים מניות יסוד בתאגידים שונים ומקרקעין בכל רחבי הארץ ל"ניר שיתופי" נכסי הון (4.04%) בשיכון ובינוי אחזקות ששוויין כיום מאות מיליוני שקלים והיא מחזיקה ב 14% מהזכויות בבית אמות המשפט ששוויין נאמד בעשרות מיליוני שקלים.
לצד "ניר שיתופי" פועלת החל מ-1983 עמותה בשם "טל ניר" המעניקה הלוואות וצרכים חברתיים ותרבותיים למושבים וקיבוצים, לטענת המושבים נצברו ב"טל ניר" עשרות מיליוני שקלים שלא חולקו למטרות להן נועדו.
עד היום לא נערכה למרבה הצער כמתחייב בדיקה יסודית של הפרשה. אומ"ץ לא מתכוונת להניח לה.
פרט מאלף: לשמחון הייתה מאז ומתמיד משיכה לגופים שמחזיקים בנכסים רבים, אולי בתקווה שייצא נשכר מכך בדרך זו אחרת. זו הייתה כנראה הסיבה למאבק הנלאה שהוא ניהל בשנים האחרונות בדרכים עקלקלות כדי להיבחר לתפקיד יו"ר קק"ל החולשת על קרקעות המדינה. למזלו הרע של שמחון, עמד מולו הפעם יריב עיקש בדמותו של יו"ר קק"ל אפי שטנצלר, שהביס אותו במערכה משפטית ממושכת וחשף את מעלליו.
אחד המעללים הללו היה עדות שקרית ששמחון נתן בבית המשפט בעת אחד ההליכים המשפטיים. בפרשה זו. אומ"ץ העבירה את החומרים ליועץ המשפטי לממשלה לשעבר מני מזוז אבל הוא נמנע להורות על חקירה פלילית. אגב,עד היום לא ברור לי כיצד עלה בידו של שמחון לצאת יבש מחקירת משטרה בפרשת קבלת טובות הנאה מחברת "אגרקסקו" בעקבות תלונה של אומ"ץ.
הפרקליטות נטתה לשמחון חסד ולא הוגש נגדו כתב אישום.
ידו של שמחון הייתה בכל ויד כל בו. במהלך הדרך זרע ושתל נאמנים בצמתי מפתח בכל מקום בו עבר בבחינת שלח לחמך על פני המים. מקורביו אומרים כי הוא למד על בוריו את הדי אן אי-(דנ"א) של המערכת הממשלתית ובתפקידו כשר השכיל באמצעות הטכניקה של הגשת שלל הצעות החלטה לממשלה להעביר שורה ארוכה של נושאים שהיה לו עניין בהם, לעיתים קרובות אפילו אישי לכאורה. הגעתו למשרד התמ"ת פתחה בפניו אופקים של אפשרויות תעסוקה בתחומים שאליהם התוודע בתפקיד מפתח זה.
ניצול קשרים בשירות הציבור ובמשק הפרטי
עם יציאתו למרחביו של המשק הפרטי מילא את ריאותיו באוויר פסגות, אגב ניצול קשריו המצוינים בשירות הציבורי ובמשק הפרטי שאותו דאג לטפח עד מאוד כשר התמ"ת. שמחון זכה לסוכרייה אחרי פרישתו מהממשלה כאשר התמנה כדירקטור בחברת שיכון ובינוי, שהייתה בעבר בבעלות ההסתדרות ונמכרה בעסקה שנויה במחלוקת למשפחת אריסון, בעלת השליטה בבנק הפועלים. וזה עוד לא הכל עדיין: שמחון ומנכ"ל משרד התמ"ת לשעבר, שרון קדמי, הקימו קרן השקעות בחברות אגריטך בהיקף של 100 מיליון דולר.
אחרי שהתעורר חשד ששמחון וקדמי עלולים לפנות אל גופים שנתמכו בעבר על-ידי משרד התמ"ת וחייבים להם, פנתה בשעתו אומ"ץ אל מבקר המדינה בתביעה שיקבע כללים שישמשו כאמצעי מניעה אך המבקר לא הרים למרבה הצער את הכפפה.
בשנתיים האחרונות מאז שעזב את עטיני השלטון נמשך תהליך התעשרותו של שמחון שהצליח להתברג בשורה של תפקידים ביניהם ייעוץ, דירקטור או יו"ר בחברות שונות ששכרם הנאה בצידם.
פעילות זו הינה בנוסף לתפקידו כיו"ר חברת השקעות שהקים לאחרונה, כמפורט לעיל.
להלן חלק מהפעילות הכלכלית המועדפת של שמחון:
  • יו"ר חברת מחזור הפסולת האלקטרונית מ.א.י. הדרך לתפקיד זה נסללה כאשר שמחון שימש בתוקף תפקידו כמזכ"ל תנועת המושבים כדירקטור בקופת התגמולים. ב-2008 רוכש בית ההשקעות "הלמן אלדובי" את קופת התגמולים. אחיו של רוני הלמן יו"ר בית ההשקעות הוא דן הלמן, מנכ"ל החברה ואחד מבעלי חברת מחזור מ.א.י.
  • יועץ לתאגיד המיחזור אל"ה שבראשה עומדת נחמה רונן ממושב חרות.
  • דירקטור בחברת שיכון ובינוי שבשליטת שרי אריסון כ-4% ממניות חברת הנדל"ן מוחזקים בידי חברת "ניר שיתופי" שמחון הוא יו"ר "ניר שיתופי" ומכהן מטעמה כדירקטור בשיכון ובינוי.
  • יועץ כלכלי של קיבוץ עין המפרץ על-פי הצעתו של יונתן בשיא ממעלה הגלבוע המשמש כיו"ר התעשיה הקיבוצית. לדבריו לאור ניסיונו בטיפול בתחומי התעשיה, איכות הסביבה והחקלאות הוא רואה כמשימה מאתגרת ביותר לשמש כיו"ר כלכלי בקיבוץ זה - לפי דבריו יצא מהפוליטיקה כי רצה שלא יתעסקו בו.
  • בעל יקב במושב אבן מנחם את היין מייצר ביקב הפרטי של ידידו איציק כהן מיקב רמות נפתלי.
  • קרן "אמליה", קרן ההשקעות של פרס, יונתן קולבר ואסי שריב תשקיע מאות אלפי דולרים בחברת הייעוץ החקלאי של שמחון ומנכ"ל משרדו לשעבר "דמטר". חברת "דמטר" מתמחה בייזום וחיבור של טכנולוגיות וגידולים חקלאיים מישראל עם מדינות שונות בעולם ופעילות עניפה במזרח התיכון, בנושאי חקלאות ומזון כולל ייעוץ לממשלות וגופים ממשלתיים, עוסקים בהשקעות שונות וסחר וייזום של פרויקטים שונים עם התמחות במזרח אירופה ומרכז אירופה.
בנוסף לכך משמש שמחון כדירקטור בשורה של חברות:
  • שיכון ובינוי בע"מ.
  • אשכול גלילי חברה יהודית ערבית לפיתוח כלכלי בע"מ.
  • דמטר איי דבליו, איי הולדינגס בע"מ.
  • המשביר השקעות (1993) בע"מ.
  • מ.א.י תאגיד מיחזור אלקטרוניקה לישראל מע"מ.
  • מילואות חברה לפיתוח משקי מפרץ חיפה בע"מ החכרה והשכרה של נכסי דלא ניידי.
  • בנק המושבים למשכנתאות ולהשקעות בע"מ.
  • המכללה האקדמית אחווה (בראשה עומד שמואל ברקוביץ) כבעלים וכדירקטור.
  • קרן השתלמות לעובדים בסקטור החקלאי אפקים בע"מ.
  • קרן סטיפנדיות לחינוך חקלאי ע"ש אברהם הרצפלד חל"צ.
  • תגב נכסים בע"מ.
וזה עוד לא הכול עדיין.
בחינת דרך פעילותו כפוליטיקאי לאורך כל ציר הזמן מאופיינת כחוט השני במספר מרכיבי פעולה החוזרים על עצמם. על קצה המזלג בקליפת אגוז: כל אחד מנאמניו של שמחון שנשתלו בעבר בתפקידים שונים על-פי הכלל הבדק "שלח לחמך על פני המים" חבים לו את קידומם ומעמדם ומשמשים עד היום כזרועו הארוכה.
שתילת נאמניו/מקורביו וקרובי משפחתו בנקודות מפתח במשרדים שבהם שירת, בארגונים אחרים הקשורים אליהם לדוגמה, להלן שמות כמה מהם:
  • יצחק טובלי הנשוי לבת דודתו ונחשב לאחד ממקורביו המרכזיים שאותו מינה בשעתו כמנכ"ל המועצה לענף הלול, מנכ"ל ק.א.ל, האחראי לתחום המים בהתאחדות חקלאי ישראל ולאחרונה שיבצו כחבר במרכז לרישום משבצות לנחלות המושבים.
  • צבי אלון, מנכ"ל המועצה הצמחית.
  • צחי דותן, עוזרו לשעבר במשרד לאיכות הסביבה המשמש כמנכ"ל מועצת היין והגפן.
  • שיפרה בן דוד, מנכ"לית רשות הניקוז בצפון, אגף הקשור למשרד החקלאות.
  • עו"ד אפרת אביאני, שמונתה בקדנציה הראשונה שלו כשר החקלאות כעורכת דין בלשכה המשפטית ללא מכרז, דבר שאודותיו הוגשה בשעתו תלונה למבקר המדינה, לאחרונה מונתה כיועצת המשפטית של המשרד.
  • אחי גיסתו שלמה אלקיים העובד ביחידת הפיצו"ח במשרד החקלאות שנכנס למשרד עת שירת שמחון כמזכיר תנועת המושבים ועוד שורה ארוכה של פקידים בכירים במשרד החקלאות ששמשו כמשושיו עת שירת עדיין כחבר כנסת.
  • שמואל (מולי) לויט, מנכ"ל המועצה לענף הלול שעבד עימו בתנועת המושבים, הועבר למועצה לתפקיד חשב וחיש קל מונה ע"י שמחון כמנכ"ל המועצה לענף הלול - אחד ממרכזי הכוח והשליטה המרכזיים של שמחון על כל ענף הלול.
  • שמואל ברקוביץ גזבר תנועת המושבים משמש במהלך כל השנים וגם כיום כיד ימינו, קבלן הביצוע בכל אחת מן המערכות החקלאיות והאחרות שבהן יש לו יד ורגל.
  • לשמחון יש "שולה זקן" משלו בדמותה של עליזה כהן בת מושב גורן ההולכת בצמוד אליו מאז שירותם המשותף כמדריכי הנוער העובד ומבצעת עבורו שליחויות עלומות.
  • מר עופר זקס, מנכ"ל המכון לייצוא, נספח משרד החקלאות בבריסל עת כיהן שמחון כשר החקלאות.
מצפייה ממעוף הציפור ניתן בנקל לראות כי קטעי דרך רבים במהלך הקריירה של שלום שמחון בשירות הציבורי שנסקה כמעט משום מקום, אופיינה בשורת חריגות ממנהל תקין ופגיעה בטוהר המידות ניגודי עניינים חמורים שנשקו פעמים רבות למעשים פליליים לכאורה.
כך עלה בידו להשתמש בשירות הציבורי שלו כקרדום חפירה בתחומים שבהם עסק ועוד ידו נטויה.
הפשפש שעלה למעלה הפך לתמנון רב זרועות.

תאריך:  14/11/2014   |   עודכן:  14/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התמנון
תגובות  [ 25 ] מוצגות  [ 25 ]  כתוב תגובה 
1
כל הפוליטיקאים מוכרים אותנו
מוטי בר-נס;;  |  14/11/14 09:57
2
מילים מכובסות שמכבסות
שמ  |  14/11/14 10:05
3
מזעזע
בעל מידע  |  14/11/14 11:39
4
מר אבנרי לך תסביר זאת לחמורים
a.c  |  14/11/14 11:43
5
נסיון אישי
שמ  |  14/11/14 13:13
6
קל לרמות כשהשחיתות פורחת
עזרא מנצור  |  14/11/14 14:28
 
- לשמחון קשרים בפרקליטות
חבר הנהלת אומ"ץ  |  14/11/14 16:09
 
- ממש
שמ  |  14/11/14 18:29
7
תגובה מעליזה כהן
עליזה כהן  |  14/11/14 18:43
 
- קללהאמין לאבנרי שחשף את אולמרט
לפני כולם.  |  15/11/14 11:03
 
- למה פוטרת?
בעל מידע בדוק  |  15/11/14 12:40
 
- למהנלא תזדהה?
עליזה כהן  |  17/11/14 17:54
 
- בקרוב יחשפו עובדות נוספות
איש תקשורת  |  15/11/14 13:33
 
- תגובה לעליזה כהן
רונית פרידמן  |  16/11/14 09:09
 
- לעליזה כהן
מושיקו  |  25/11/14 16:52
8
פשוט מעורר תדהמה
נינה - עמליה  |  14/11/14 19:35
9
הפוליטיקה של אומ"ץ
מקריות  |  14/11/14 19:55
10
פניה לרשם האגודות זה בדיחה גסה
ב.ל  |  14/11/14 21:38
11
שישו ושמחון
אהרון שחר  |  15/11/14 10:56
12
שימו לב
אורי פ  |  15/11/14 16:05
13
התנהלות כושלת באכיפת החוק
טליה  |  15/11/14 18:33
14
האיש שותף סוד של אולמרט ל"ת
ירמיהו יוסף  |  15/11/14 19:11
15
ומה עם רפורמת הביצים
לצצ  |  16/11/14 04:48
16
תמנון מסוחרר.
ידען  |  17/11/14 08:52
17
אלפי חקלאים משלמים את המחיר
כריש  |  3/10/15 18:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ביום השלישי של החקירה הנגדית, החל אייל רוזובסקי לתקוף את ליבת עדותה של שולה זקן נגד אהוד אולמרט: היומנים בהם תיעדה את העברות הכספים
יורי מור
ב"ידיעות" מובטחים לה כתבות ארוכות ומפורטות על שוד, אונס, חיסול, הטרדה - עם סרטוטים וציורים, שמסבירים לקשה ההבנה האחרון בקוראיו מה בדיוק קרה, מי עשה מה, באיזו תנוחה, כמה פעמים, איפה עמד כל אחד מהמשתתפים באירוע
דרור אידר
החוק קודם בידי אביגדור ליברמן המקיים מערכת יחסים הדוקה עם נוני מוזס. מדובר בפוליטיקאי מוחמא במיוחד ב"ידיעות". אולם בעוד ליברמן מחובק, הציבור השמרני-ימני שהוא טוען לייצגו, מותקף פעם אחר פעם בעיתון שפעם הייתה לו מדינה והיום יש לו עיתון מתחרה לסגור
הרב ישראל רוזן
עדיפה חתונה והימנעות מהריון בתקופת לימודים על פני דשדוש ברווקות
ארי בוסל
אתם מוזמנים להצטרף אלי למספר ארועים, ללא מאמץ הנסיעה, לחיצות הידיים, שיחות הסרק על דא ועל הא, האוכל והשתייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il