X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הטבח בבית הכנסת שבשכונת הר נוף החרדית, חייב לגרום לכולנו לעשות חושבים. אין זה "עוד מעשה תגובה" כזה או אחר. בבל"ת. הכל תוכנן מראש: התחפושות, הנשק, בחירת מקום הפיגוע. כל זה חייב להכין אותנו למלחמה שלפנינו. לא עת להגנה בלבד, אלא ליוזמה
▪  ▪  ▪
הטבח בבית הכנסת בירושלים [צילום: פלאש 90]

מראה גופות הנרצחים הטובלות בדם, העוטים טליתות ותפילין - זעזע גם את יהודה משי זהב, שחזה כבר במאות רציחות של יהודים בחייו. אלא שהפעם - הזוועות נראו לו כמו מראות מהשואה. לכן הכריז: "הגיעה העת ללמד בני יהודה קשת". המצב צריך לגרום לנו להתנער מהשאננות. <.
מתחת השטח בוערת להבה שרק מחכה להתפרץ במלוא עוזה ולנסות וליצור "מלחמת עצמאות" לערבים שהישגי היהודים להפריח את המדבר ולבנות לעצמם מחדש את מולדתם, רק הגבירו את תיאבונם. לשם כך, הגיחו מזה 100 שנה מכל קצווי מדינות ערב, מערב הסעודית, מלבנון, מסוריה וממצרים, והתישבו בארץ ישראל, תחילה - כמהגרי עבודה, שלהם נזקקו במיוחד כשנבנה נמל חיפה במאה שעברה. ובהמשך, לאחר הקמת המדינה, "שבו" אליה המוני מהגרים בתואנות של חזרה למקומות אותם נטשו במלחמת העצמאות של ישראל. אז המציאו את "הישות הפלשתינית" המפוברקת, שמטרתה אחת: לכבוש את ישראל ולטהרה מיהודים. מן הים עד המדבר. ועם אלה מכריחים אותנו לנטוש שטחי מולדת, ע"מ "לעשות שלום". איזו בדיחה מקברית!!!
תנועות החמאס ודאעש ושאר התנועות האיסלאמיות, מאחדות את כל פלגי המוסלמים באשר הם, בצורך "לגאול" את המקום הקדוש ביותר לנו, ואף הם אימצו אותו בעזרת האגדה על מוחמד שהגיע בלילה אחד על גבי סוסו המכונף, מסעודיה להר-הבית, ומשם - עף לשמים כדי לקבל את הקוראן. יופי של סיפור. אך זה עוד לא מערער את זכותנו על הר המוריה, שם נולד עם ישראל בברית בין הבתרים.
כל התלבושות השחורות, הפאות הארוכות, התפילות והתחנונים של החרדים, יכולים באמת רק להגביר ולהעצים את חרדתם-הם, כי בכך הם מסמנים את עצמם כיעד למטרת המחבלים הרוצחים. כך גם הם מקלים על המחבלים להתחפש בתחפושת דומה, וכך, לחדור למבנה בית כנסת בקלות, לדוגמה כמו היום.
עצם מתן תעודת זהות כחולה לתושבי השכונות הערביות, שאנו כה כמהנו לחבר ולספח לירושלים - היו מיותרות לחלוטין. הפתרון הוא לבטל את כל תעודות הזהות לערבים, ועמן את כל הזכויות שנובעות מכך, ולהפוך את הערבים לתושבים, אך לא אזרחים עם זכות הצבעה לכנסת.
ולחבר'ה השוקדים כל ימיהם ולילותיהם להתפלל ולהתפלפל על כתבי התלמוד והמדרשים - שיואילו לעצמם, יתגייסו ויעברו לפחות קורס שימוש בנשק, טירונות, גם אם, וביחוד אם הינם אבות צעירים לילדים רכים. הכל - למען יוכלו לשאת נשק באופן חוקי, ולשתק כל ניסיון פיגוע בתשובה של נשק חם באופן מוחץ ומיידי, ישר במקום. מבלי להזדקק להמתנה עד שיגיעו כוחות הביטחון. השהייה - פירושה מוות ועוד נרצחים.
על הממשלה לצוות להרוס ומיד את כל בתי משפחות המחבלים, ולגרש אותן מהארץ. ללא עונשים חמורים - לא תהיה הרתעה, ולא ישוב הסדר אל כנו. וזאת - ללא התערבות בג"ץ ושאר יפי הנפש. זה או אנחנו - או הם.
ואז השם יקום את דמם של אלה שנרצחו עד עתה, בעזרת תגובה הולמת פיסית כוללת של החרדים.

תאריך:  18/11/2014   |   עודכן:  18/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טבח שחייב לשנות את ראיית הדברים
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
להפסיק ולבטל את אזרוחותו
צורי  |  18/11/14 13:33
 
- גזענות, אלימות, נבערות, מוות
גדי שמאלי  |  19/11/14 20:07
2
קשה להאמין שישראל תילחם בטרור
דודי30  |  18/11/14 16:31
3
כבוד האדם וחרותו נעשה חד סתרי
צ.שירן  |  18/11/14 17:15
4
איזה מזל,שבממשלה
אבנר צפוני  |  18/11/14 18:56
5
שנאה, מלחמה, דם. אש, אש, אש...
גדי שמאלי  |  19/11/14 17:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
משה חסדאי
כנגד הטרור הערבי והבוגדים במדינת ישראל יש להפעיל מיידית את מצב החרום. מצב החרום מאפשר הטלת הגבלות על חופש הביטוי, פגיעה בזכות השביתה, בחופש ההתאגדות, בזכות הקניין ועוד. כך יש לנהוג כעת כלפי ההסתדרות ולמנוע את השבתת המשק. כך יש לנהוג כלפי שרים וחברי כנסת הפועלים לפירוק הממשלה בעת חרום זו ולפטרם לאלתר
ד"ר עודד ערן
יש לראות את תוצאות הוועידה ברבת-עמון כמסויגות וזמניות. כל קבוצה של פלשתינים או ישראלים יכולה בקלות להסית למצב, שיביא להתפוגגותן. המאמצים ברבת-עמון לחדש את תהליך השלום היו לא יותר ממס שפתיים
איתמר לוין
ברוח הסטטוס-קוו והאיפוק, מן הראוי לקבוע שקורבנות הפיגוע בבית הכנסת אשמים כמו הרוצח. לא מסכימים? הוויכוח שלכם הוא לא אתי
איציק וולף
שני מחבלים נכנסו לבית כנסת ברחוב אגסי בשכונת הר נוף בירושלים והחלו לתקוף מתפללים בגרזנים ובסכינים    ארבעה אנשים נרצחו, בהם הרב משה טברסקי, ראש כולל "תורת משה"    שלושה נפצעו קשה    נתניהו יכנס התייעצות ביטחונית לאחר שהצהיר: "נגיב ביד קשה"
רפי לאופרט
מלחמת טרור היא מלחמת שחיקה. אינתיפאדה היא מלחמת טרור ולכן גם היא מלחמת שחיקה. הסכנה באינתיפאדה היא היגררות ממסכת עימותים מוגבלת שמתרחשת באזורי איו"ש ועזה, למערכת עימותים חריפה בהרבה, שנגררים אליה גם גורמים בקרב ערביי ישראל. התהליך הופך מנסיונות לשבש סדרי חיים ולהפעיל לחץ פוליטי, לתהליך ספירלי מסלים של אלימות ואלימות שכנגד שהעצבים, הפחדים והאמוציות מנהלים אותו
רשימות נוספות
בספרד יצביעו: הכרה במדינה פלשתינית  /  מחלקה ראשונה
פגישה משולשת בין נתניהו, עבדאללה וקרי  /  עופר וולפסון, עידן יוסף
הותר לפרסום: סוכל פיגוע דקירה  /  איציק וולף
הפלשתיני המורד  /  משה חסדאי
'שני צדדים' לרצח עם  /  אורי שרגיל
אנחנו ואפסנו עוד בישראל?!  /  איתן קלינסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il