X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מתרחבת התחרות בתחום הטלפוניה הנייחת:
רשמית: סלקום קיבלה רשיון להפעלת טלפוניה
שר התקשורת אברהם הירשזון העניק רישיון מפעיל פנים ארצי נייח (מפ"א) לחברת סלקום תספק את השירות באמצעות חברת סלקום שירותי תקשורת נייחת שבבעלותה

שר התקשורת, אברהם הירשזון, העניק היום (א', 23.4.06) רשיון כללי ייחודי למפעיל פנים ארצי (מפ"א) לתאגיד "סלקום שירותי תקשורת נייחת" - מקבוצת אי.די.בי.
בכך מצטרפת "סלקום תקשורת" לתאגיד גלובקול תקשורת מקבוצת אי.די.בי, שקיבל לאחרונה ממשרד התקשורת אותו סוג של רשיון; לתאגיד הוט טלקום ולחברת 012 טלקום בע"מ (חברת בת של 012 קווי זהב) – לתחרות מול חברת "בזק" בתחום הטלפוניה הנייחת. קבלת הרשיון התאפשרה לאחר שהוסדרה סוגיית המגבלות שיוטלו על קבוצת אי.די.בי. זאת, לאור העובדה שמספר תאגידים בקבוצה, הגישו בקשה לקבלת רשיון כללי ייחודי למפעיל פנים ארצי.
השר הירשזון אמר, כי "לאחר בדיקה ממושכת והמלצת הגורמים המקצועיים במשרד התקשורת, החלטתי להעניק רשיון כללי ייחודי למפעיל פנים ארצי, לתאגיד סלקום. אני רואה חשיבות רבה בהמשך התפתחות ענף התקשורת וצמיחתו וכן בהשקת שירותים מתקדמים לרווחת הצרכן".
כאמור, סלקום תספק את השירות באמצעות חברת סלקום שירותי תקשורת נייחת שבבעלותה.
עמי אראל יו"ר סלקום ונשיא דסק"ש, אמר במעמד הענקת הרשיון, כי "סלקום שמחה לקדם את התחרות במונופול חברת בזק. פעילותה של סלקום במפ"א משתלבת בהתרחבות המתוכננת של דסק"ש בתחום התקשורת".
עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, ציין, כי "הניסיון והידע הרב של סלקום בתחום התקשורת יאפשרו לה לספק שירותים איכותיים ומגוונים, תוך שמירה על רמת שירות גבוהה וטכנולוגיה מתקדמת. בקרוב תחל החברה באספקת שירותי תקשורת נייחים וטלפון קווי ללקוחות עסקיים. עד כה חתמה סלקום על הסכמים עתידיים לאספקת השירות עם עשרות חברות מהגדולות במשק".
במסגרת הרישיון החדש תספק סלקום שירותי טלפון קווי ושרותי ערך מוסף, לצד שירותי תמסורת ותקשורת נתונים, אותן מספקת סלקום מזה מספר שנים. השירותים יסופקו על גבי תשתיות התמסורת והסיבים האופטיים אותם פרסה סלקום בשטחים נרחבים במדינת ישראל.

תאריך:  23/04/2006   |   עודכן:  23/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
בקלטת חדשה ששודרה באל-ג'זירה קורא מנהיג אל-קאעידה, להחרים את ארה"ב והמערב ואומר כי הפסקת הסיוע לרשות הפלשתינית מוכיחה כי "הצלבנים נמצאים במלחמה נגד האיסלאם"
ניר וייס
לאחר שבימ"ש קמא קיבל את דרישתה לחשיפת המקור שהעביר מידע הקשור באחד ממוצריה החסויים לשלושה אתרי אינטרנט, עתר אירגון להגנת חופש הפרט לביהמ"ש לערעורים, בטענה כי עקרונות החיסיון העיתונאי ופרטיות הדוא"ל עולות על זכותה של אפל להגנה על סודותיה המסחריים
הדר פרבר
מנגו וזארה הסכימו לשתף פעולה עם תוכנית ממשלתית להתאים את מידת הבגדים למידה של "נשים אמיתיות"
אריאל שמידברג
בפסגה שתתקיים בקיטו, בירת אקוודור, ידונו שרי האוצר של מדינות ערב עם עמיתיהם מדרום אמריקה על אפשרויות השקעה של העולם הערבי באזור, ועל דרכים לצמצום ממדי העוני בקרב האוכלוסיה הדרום-אמריקנית
מתן פריידין
ביהמ"ש המחוזי בי-ם מותח ביקורת חריפה על ח"כ שלמה בניזרי ופטרונו הפוליטי, הרב ראובן אלבז על שלא התייצבו להקראת כתב האישום נגדם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il