X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הודיעו במעמד החתימה: "טקס החתימה הוא סמל לקשרים ההדוקים שנוצרו בין הלשכות הגרמנית לישראלית"
▪  ▪  ▪

"טקס החתימה הוא סמל לקשרים ההדוקים שנוצרו בין הלשכות הגרמנית לישראלית". כך אמר ראש לשכת עורכי הדין הפדרלית של גרמניה, ד"ר ברנרד דומבק, בטקס בהשתתפות כ- 100 נציגים בכירים מהקהילות המשפטיות של ישראל וגרמניה, לחתימת הסכם ידידות בין הלשכות הגרמנית והישראלית.
הטקס, שנערך בלשכת עורכי הדין על-רקע יום הזכרון לשואה ולגבורה הוא ארוע אחד מבין סדרת אירועים ופעילויות משותפות של הלשכה הישראלית עם משלחת גדולה של נציגים בכירים מלשכות עורכי הדין הגרמניות, שהגיעה ארצה ב-22 באפריל.
בפתח הדברים ציין ד"ר דומבק לשבח את העובדה, שזו הפעם הראשונה שנחתם הסכם ידידות עם לשכת עוה"ד במדינה שעמה עומדת הלשכה הגרמנית בקשר. לדבריו, כל הנשיאות של לשכת עורכי הדין ושני שלישים של נשיאי הלשכות המקומיות בגרמניה הגיעו לביקור זה על-מנת להביע הערכתם.
ד"ר דומבק צטט מספרו של השגריר הישראלי הראשון בגרמניה, אשר בן נתן, שהתייחס לנאמר בספר יחזקאל, לפיו "אמר ה' שהאימרה אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהינה לא תהיה ביניכם, ובן לא ישא בחטאו של אביו והאב לא ישא בחטאו של בנו". עוד ציין, שהתערוכה "עו"ד ללא זכויות", שתארה את ההידרדרות במעמדם של עוה"ד היהודים בגרמניה הנאצית ומוצגת במקומות שונים בעולם, העלתה למודעות את מקומם של עוה"ד היהודים בגרמניה.
ראש לשכת עורכי הדין בישראל, ד"ר שלמה כהן, ציין שהיחסים בין יהודים לגרמנים הם מורכבים, אולם שתי הלשכות, הגרמנית והישראלית, פיתחו ידידות אמיתית, המבוססת על ערכים של זכויות אדם, וכן על ההכרה בחשיבות שלטון החוק וקיומה של מערכת משפט עצמאית.
לדברי ראש הלשכה היחסים בין הלשכות הם מורכבים בשל העבר העצוב והטראגי שלא ניתן לשכוח, ובמיוחד על-רקע יום הזכרון לשואה ולגבורה. הוא הוסיף, שראוי גם לזכור, שהיה עבר אחר, שלפני המלחמה בראשית המאה ה- 20, עבר של שגשוג ביחסים בין היהודים לגרמניה ופריחה של אישים יהודים בתחומים שונים, ביניהם מאהלר, פרויד, ויטגטשטיין, שונברג, מנדלסון. "אני מקווה שהאמנה עליה אנו חותמים היום תמשיך את המסע לחזק ולהחיות את הקשר בין היהודים לגרמנים, שהיו לו פסגות בעבר, ואני משוכנע שיהיו גם בעתיד", ציין ראש הלשכה.
בהסכם הידידות שנחתם בין הלשכות, מתחייבות לשכת עורכי הדין בישראל ולשכת עורכי הדין הפדראלית של גרמניה, להחליף מידע, לפעול לפיתוח מספר רב ככל האפשר של מגעים אישיים בין עורכי הדין של שתי המדינות, לערוך באופן סדיר ביקורים הדדיים בשתי המדינות, לערוך חילופי עורכי דין ולהגביר את שיתוף הפעולה בכל המובנים.

תאריך:  24/04/2006   |   עודכן:  24/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר וייס
דוח מיוחד מטעם המשרד הממשלתי לבחינת פעילות הרשויות, קורא לאפשר לרשות התרופות והמזון לקבל את דוחות חברות התרופות לגבי בטיחות מוצריהן שכבר יצאו אל השוק
רונן ליבוביץ
ח"כ רן כהן הגיש הצעת לתיקון חוק יסוד הממשלה בה הוא מבקש להשוות את תנאי השרים בלי לתיק לתנאי חברי הכנסת
אורון חדי
לביהמ"ש המחוזי בבירה יוגש מחר תסקיר שירות המבחן הקובע כי האברך ישראל ולס לא מהווה סכנה לשלום הציבור    האם שוב עושה הלחץ החרדי את שלו?
אריאל שמידברג
כוחות צבא ומשטרה השתתפו בתרגיל שדימה התקפה של טרוריסטים על אוכלוסיה אזרחית בדרום המדינה
עומר שיקלר
ההחלטה להעלות את הריבית נועדה לפעול לשמירת יציבות המחירים בתוך גבולות יעד האינפלציה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il