X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כדי להילחם בטרור האיסלאמי, ולמנוע את השתלטות האיסלאם על המערב, יש לנקוט בצעדים חסרי-תקדים, תחיקתיים, מדיניים וצבאיים לסיכול הכתובת על הקיר
▪  ▪  ▪
עצרת האחדות הלאומית בפריז. הכתובת על הקיר [צילום: פלאש 90]

ב-539 לפני הספירה התעלם המלך הבבלי בלשצאר מהכתובת על הקיר - "מנא, מנא תקל ופרסין" - שהתריעה על מתקפה פרסית, ולכן גרם להרס ממלכתו.
ב-2015 חייב המערב לקרוא את הכתובת על הקיר כדי להתגבר על האיום הקיומי האיסלאמי הצובר תנופה באמצעות הגירה, פוליטיקה וטרור.
אבל ההיסטוריה מבהירה שהמערב נחוש להתעלם מאיומים קיומיים. לדוגמה, בשנות ה-30' הכתובת על הקיר הייתה ברורה: גרמניה הפירה את "חוזה וורסיי" שהכתיב לגרמניה פירוק מנשק, פיצויים וויתור על שטחים; גרמניה פרשה מחבר העמים, הגדילה משמעותית את תקציב הביטחון, חידשה את גיוס החובה, סיפחה את אוסטריה וביצרה את אזור הריינלאנד. תוכנית האב המגלומנית, חובקת עולם, גזענית ואנטי-יהודית של היטלר פורסמה באותיות בוהקות ב-1925-26 בשני כרכי "מיין קאמפ" ("המאבק שלי") המהווים "בסט סלר" בעולם המוסלמי, ובמיוחד באירן ובראשות הפלשתינית.
אבל ב-30 לספטמבר 1938, סירב ראש ממשלת בריטניה נוויל צ'מברליין לקרוא את הכתובת על הקיר וחתם על "הסכם מינכן" - "הסכם שלום" שהביא למלחמה האכזרית מכולן.
ב-1977-79 לא קרא הנשיא ג'ימי קרטר את הכתובת על הקיר ותמך במאבק חומייני נגד השאה הפרסי. הוא התעלם מהרקע של חומייני ומדרשותיו שחשפו את שנאתו למערב, הזדהותו עם אויבי ארה"ב והתנגדותו לזכויות אדם. בגידת ארה"ב בבעל ברית, שהיה "השוטר האמריקני של המפרץ הפרסי", גרמה לאובדן נכס אסטרטגי ייחודי ועליית אויב מר קונבנציונאלי ואולי אף גרעיני, המעניק רוח גבית לטרור האיסלאמי האנטי-מערבי.
ב-1990, ערב פלישת סדאם חוסיין לכווית, העריכו הנשיא בוש ומזכיר המדינה בייקר ש"אויבו של אויבי (אירן) הוא חברי (עירק)", ושסכסוך צבאי עירק-כווית הוא עניין בין-ערבי ולא אמריקני. הם סיפקו לסדאם מערכות מתוחכמות, העניקו לו ערבויות בסך 5 מיליארד דולרים וקידמו שתוף פעולה מודיעיני. מדיניותם הובילה למספר מלחמות, נזק של 1.25 טריליון דולרים לכלכלת ארה"ב, הרג של יותר מ-4,500 חיילים אמריקנים, גל טרור איסלאמי חובק עולם ואי-יציבות גוברת במפרץ הפרסי.
ב-2011 התייחס המערב לצונאמי הערבי כ"אביב" המבשר את בוא הדמוקרטיה. הנשיא אובמה תמך ב"אחים המוסלמים" למרות היותם ארגון טרור בין-ערבי שאמנתו: "אללה יעדנו, הקוראן חוקתנו, הנביא מנהיגנו, הג'יהאד דרכנו, והמוות למען אללה משאלתנו".
ב-2015 המערב נכשל בקריאת הכתובת על הקיר האירני, המתריעה מפני מלחמה ומרוץ חימוש גרעיניים, כרסום דרמטי של תדמית ההרתעה האמריקנית, נזק של טריליוני דולרים, היקף קורבנות חסר-תקדים, החרפת הטרור האיסלאמי, אובדן משטרים פרו-אמריקנים במפרץ הפרסי וירדן ושיבוש אספקת נפט מהמפרץ הפרסי שנועדו להביס את המערב ולקדם מגלומניה אזורית וגלובלית.
כדי להילחם בטרור האיסלאמי, ולמנוע את השתלטות האיסלאם על המערב, יש לנקוט בצעדים חסרי-תקדים, תחיקתיים, מדיניים וצבאיים לסיכול הכתובת על הקיר, המייצגת ערכי-יסוד של האיסלאם: שיעבוד האנושות למוחמד; שיעבוד ה"כופרים" ל"מאמינים" ולחוקי השריעה; הג'יהאד הוא חובת המוסלמי; זכות האיסלאם על האדמה היא אלוהית (וואקף); דאר אל-סאלאם ("בית השלום של המאמינים") יביס את דאר אל חארב ("בית החרב" שנועדה ל"כופרים"); עידוד הונאה ("טקייה") שנועדה להגן על "המאמינים" מ"הכופרים".

תאריך:  21/01/2015   |   עודכן:  21/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא קוראים את הכתובת על הקיר
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
קוראים ומתעלמים כי זה מפריע ל"ת
לאג'נדה של הסמאל  |  21/01/15 08:52
2
מעולה
אהרון שחר  |  21/01/15 11:34
3
ומה אצלנו?
אליעם  |  21/01/15 12:21
4
לדעתי, אובמה עשה הסכם
ברוריה מקרית מוצק  |  21/01/15 18:12
5
חוסיין אובאמה מסוכן למערב!! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  23/01/15 04:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמי דור-און
ישראל חייבת לעשות כול מה שניתן כדי לחסל את האיום הפוטנציאלי של הפעלת נשק כימי מצד ארגון טרור כמו חיזבאללה, אך האם אכן יופעל נגדנו?
יוסף קנדלקר
שימוש במילים הללו ייצג עבורי דברים אחרים, ובעיקר את העובדה שהדור החדש, כלומר הילדים שלנו, מתנהלים בין "בא לי" ו"לא בא לי". רוצה הכול או לא רוצה כלום
רון בריימן
"הכוכב" נשוא המאמר אינו סתם "מגדל השמיים" אלא SKY TOWER, ולא "מגדל השמיים תל אביב" אלא SKY TOWER TEL AVIV, כאילו שהלעז מקדם את המכירות במקום. מאיפה ההנחה השגויה והמקוממת הזו?!
יעקב עמר
במחשבי אני גוזר ושומר את הצהרות האדרנלין של כל הפוליטיקאים ולא רק של מרצ. ביום שלמחרת הבחירות אפסיק להתגעגע לעתיד ואחזור להיות נורמלי שיתגעגע רק לעבר. הדף השמור אצלי יהווה להערכתי הוכחה ניצחת לנזקיה האדירים של מחלת הבחירות של כל הפוליטיקאים שלנו
יפה רזיאל
החדשות הן שקניית רהיטים וחפצים לבית, אם מדובר בספה בודדת לסלון או בריהוט לחדר שינה, היא עניין מקצועי לחלוטין. החדשות הטובות - ההשקעה הכספית בשדרוג הבית משתלמת בהחלט וניכרת גם בחשבון הבנק בסוף התהליך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il