X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: מה בין עם אחד לע"ם? ומי היא המפלגה הפלגיאטורית ביותר? יד חזקה כלפי שב"חים ומעסיקיהם האפולוגטיקה והחוזרים בשאלה מכירים? הנכים מליגת המנצחים ולקינוח פסוקו
▪  ▪  ▪
יאיר לפיד. שומר סף? [צילום: פלאש 90]

טעויות בקלפי
בבחירות הקודמות הצבעת פרץ - קיבלת בל"ד. האומנם?! לא, זו לא בדיחה, וזה קרה בחסות החוק.
הכל התחיל בפתק ע"ם של מפלגת בל"ד הערבית. אלא שהמצביעים סברו לתומם, שהם משלשלים פתק למפלגת 'עם אחד' של עמיר פרץ.
המסקנה המתבקשת היא בראש ובראשונה כי כדי למנוע בלבול יש להימנע מזהות של שם מפלגה עם אותיות של מפלגה אחרת. מעֵבר לכך ראוי להציג בכל קלפי רשימה ברורה של שמות המפלגות והאותיות המייצגות אותה. כמה פשוט. אז איך זה לא חשבו על כך קודם? לתשומת לב ועדת הבחירות.
כלב השמירה?
כאיש תקשורת רהוט, במסגרת תעמולת בחירות דמגוגית, מבקש יאיר לפיד להצטייר בעיני הציבור כשומר הסף של טוהר השלטון וככלב השמירה הנאמן שלו. אז אולי כדאי להזכיר לו ולחברי מפלגתו את מסיבות הנהנתנות הבזבזניות והמתוקשרות אשר הם ערכו מפעם לפעם, איך לא, על חשבון הקופה הציבורית.
ואם לא די בכך, דומה שמפלגת יש עתיד היא המפלגה הפלגיאטורית ביותר בישראל. לפיד ועמיתיו השרים נטלו לעצמם קרדיט נדיב על יוזמות והישגים של ח"כים ושרים אחרים שקדמו להם. זאת החל מהורדת הגרעון על-ידי שר האוצר לשעבר, יובל שטייניץ, דרך מיזמים תקציביים של ליצמן במשרד הבריאות, ועד הרחבת הנגישות לנכים במבני ציבור של אילן גילאון. אפילו תוכנית הדגל של לפיד, מע"מ 0, הועלתה בפניו על-ידי ליצמן ואורי אריאל, אך למרבה האירוניה נשללה על ידו מחוסר תקציב. די לציניות!
להרתיע את המעסיקים
בעקבות הפיגוע באוטובוס דן, על-ידי מחבל שוהה בלתי חוקי בארץ (שב"ח), הגיעה השעה לבדוק מחדש את מדיניות המלחמה בתופעת השבח"ים.
ראוי לאכוף את החוק, ולהעניש בחומרה רבה לא רק את הפלשתינים המסתננים לישראל, אלא לא פחות את מעסיקיהם, אשר בעקיפין אחראים ונותנים ידם לביצוע מעשי הטרור המתבצעים על-ידי הפועלים הטרוריסטים.
אין להסתפק בעונש כספי בלבד, אלא להטיל על המעסיקים שנות מאסר רבות. רק כך ניתן יהיה להרתיע אותם מהעסקת השב"חים הקטלניים.
הילדים כנשק
לא סוד הוא שחוזרים בשאלה מנצלים כל הזדמנות כדי להכפיש את החברה החרדית שממנה יצאו, ובכך הם מנסים לנקות את מצפונם בעקבות הפרישה מהעולם הדתי (תופעה פסיכולוגית המכוּנה אפולוגטיקה). סופרים עושים זאת במיטב כשרונם באמצעות המקלדת, ואחרים מנסים, איך לא, לגייס את כלי התקשורת, העטים על הפרי העסיסי שבידם כמוצאי שלל רב.
הפעם על הכוונת התורנית (תרתי משמע) עמד נושא הגירושים של האימהות החוזרות בשאלה, כשהנשק החם הוא משמורת הילדים בידי האבות החרדים. אין ספק שטובת הילד היא העומדת בפני גורמי הרווחה. כן, זה אולי נשמע לא פופוליסטי, אבל גם חינוך יציב נכלל בתוך קטגוריה זו. טלטלה חינוכית עלולה לטלטל את נפשם של הצאצאים ולגרום להם לנזק.
יתרה מכך, איננו יודעים את מכלול השיקולים הנוספים שהשפיעו על הכרעה זו. אך אלה לא מפריעים לאימהות, הנתמכות בדעת הקהל החילונית, להילחם נגד הגורמים החרדים המעורבים בנושא. דוספוביה כבר אמרנו?
רץ למרחקים
יניב סומרסקי הוא אולי הישראלי המשותק רץ המרתון הראשון, אך דווקא העיתונות נתנה לא פעם במה למוגבלים שהצטיינו בתחרויות ספורט על ענפיו השונים (שחייה, כדורסל ועוד). כולם צעירים מליגת המנצחים שבחרו, למרות נכותם, לרוץ למרחקים (תרתי משמע). הם משמשים מודל להתמודדות, לכוח רצון ולהישגיות גם לנכים אחרים ובכלל. כל הכבוד!
הסיכוי שבסיכון
לילך שם טוב, שבעלה לשעבר רצח את שלושת ילדיהם, בחרה בחיים. מבין שתי האפשרויות להיות או לחדול, היא הכריעה, בצדק, בעד האפשרות הראשונה. היא הוכיחה שזה אפשרי לתת לסבל סיכוי לצמוח מתוכו ולמנף אותו אישית ומקצועית, תוך סיוע לאחרים בנושא מניעת אלימות במשפחה. סוג של ריפוי בעיסוק.
מעֵבר לכך לילך מהווה פֶה לקורבנות האלימות ולזעקתם האילמת כלפי הפסיכיאטרים, רשויות הרווחה והחוק לא להעלים עין ולדעת לאבחן סיכונים ולמנוע אותם, בטרם יהיה מאוחר מדי. ובכך אולי לחסוך את הקורבנות הבאים, חלילה. הכתובת זועקת על הקיר.
פסוקו
רואים שש: 6 בכירי חיזבאללה חוסלו במזל טוב
וסאנה בטילי, הצדיק מהיפר כשר, הצהיר שישמח לקבל אזרחות ישראלית: ישראל בֵּיתִילִי
סטרס במרוץ למיליון: רַעליטי
איחוד חד"ש בל"ד: אין חד"ש
ההפגנות ברהט: באתי. רהיטי
רז קיל נכשל בפריימריז של הבית היהודי: ביג קיל?
קל דיבור: קַל-פִּי
דיור לקשיש: קן לזקן

תאריך:  22/01/2015   |   עודכן:  22/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים שטנגר
רק חקיקה סדורה ומסודרת ושינוי כלל תקנוני גופים ציבוריים או חברות בעלות אופי ציבורי, שיאפשרו לגוף ציבורי למיין ולבחור יועצים משפטיים החפים מכל מחויבות שהיא למי שמינה אותם, ימנעו שחיתות כפי שלכאורה התגלתה ב'ישראל ביתנו'
אריאל י. לוין
חיזבאללה עלול לנסות ולבצע פיגוע נקמה נגד יעד יהודי או ישראלי בחו"ל - אך לא בטוח שיש לו כרגע יכולות כספיות לעשות זאת    ייתכן שתא של דאעש כבר פועל בישראל - אך הארגון אינו מסוגל להתמודד מול כוחות ביטחון מאורגנים
הרב צחי להמן
ההדגשה של שאילת הכלים בידי בני ישראל ערב יציאת מצרים, באה ללמד על החשיבות של ההסתכלות לטווח ארוך ועל כך שיש להוציא מבני ישראל את המנטליות של עבדים
עו"ד צבי שוב, עו"ד יפעת בן-אריה
בית המשפט סירב לתת יד לרעיונות יצירתיים של הוועדה המחוזית וקבע, כי אין לאפשר הקצאת שטחים לצורכי ציבור בדרך של הפקעה מוסווית
תהילה לוי
אם היינו מתאמצים לפקוח את עינינו ומסתכלים סביב היינו מגלים את הזקן על הספסל ואת הזקנה עם סל הקניות שהולכת ברחוב    אם במקום לחשוב עליהם כעל דמויות שמפריעות לנו בנוף הצעיר והרענן היינו מנסים לראות מה מסתתר מאחורי הפנים המקומטות, היינו מגלים אנשים עם רצף חיים מעניין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il