X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרוקטר אנד גמבל
▪  ▪  ▪

פרוקטר אנד גמבל ישראל, יוצאת בפעילות שיווקית ייחודית וענפה למען הקהילה, במסגרת פרויקט משותף, עם ארגון צ.ב.ע-"צעירים בונים עתיד", הפועל לשינוי חברתי בקרב צעירים-שיקרא "צבעים של תקווה".
בין השאר תכלול הפעילות קמפיין טלויזיוני, באמצעות באומן בר ריבנאי הקורא לצרכנים לקנות ממוצרי החברה ובכך לתרום לבניית מרכזי העשרה של הארגון.
בנוסף תתקיים פרוקטר אנד גמבל קמפיין קד"מ רחב, באמצעות "פרומרקט"בחנויות ובריכוזי אוכלוסיה, שמטרתו גיוס מתנדבים לפעילות בארגון צ.ב.ע וכן העלאת המודעות לבעיות אותם מתכוונת העמותה לפתור. הן פרומרקט והן באומן בר ריבנאי, הסכימו לעבוד על קמפיינים אלו בהתנדבות.
סופי בלום, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל, שיזמה את הפעילות, לא הסתפקה רק בזאת, אלא בקשה מכל 60 עובדי פרוקטר אנד גמבל בישראל, לצאת לשטח ולהתנד, יום בשבוע, באחד ממרכזי ההעשרה של העמותה. בנוסף, מתכננת בלום, לנצל את הידע העצום והבינלאומי של פרוקטר אנד גמבל, על-מנת לסייע לעמותה בשיווקה מול הציבור.
סופי בלום, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל: "בכל שוק מקומי בו נמצאת פרוקטר אנד גמבל ברחבי העולם, פועלת החברה להעמקת הקשרים עם הקהילה ומעורבות ארוכת טווח לרווחתה של האוכלוסיה המקומית. גם בישראל, לאחר 5 שנים של פעילות מוצלחת עם מותגים מובילים, החלטנו ליזום פעילות חברתית ארוכת טווח אשר תסמל את מחויבותנו העמוקה למדינה בה אנו פועלים ואת כוונתנו להשקיע ולהתפתח בהמשך בשוק המקומי. אנו מתמקדים בתחום החינוך והעשרת ילדים מתוך אמונה בדור העתיד וביכולתו להשפיע על עתיד ישראל".
פרוקטר אנד גמבל העולמית מפעילה מזה 54 שנים פרויקט חברתי בשם "לחיות, ללמוד ולשגשג" (Live, Learn and Thrive) המיועד לסייע להתפתחות ולחינוך של ילדים במצוקה, בגילאים 0-13 ברחבי העולם. בשנת 2005 בלבד גייסה פרוקטר אנד גמבל 150 מיליון דולר לפרויקטים חברתיים ברחבי העולם.
על "צעירים בונים עתיד":
ארגון "צעירים בונים עתיד", נוסד במטרה להביא לשינוי חברתי בקרב צעירים בישראל ולרתום אותם למעורבות ותרומה אישית לקהילה. הארגון שם לעצמו מטרה להתמקד באלפי תלמידים צעירים בישראל, אשר מתקשים, מסיבות שונות לממש את הפוטנציאל הרב הטמון בהם. בעמותת "צעירים בונים עתיד" רוצים להגיע לכל אחד מהילדים האלה, ולתת להם-באמצעות ליווי אישי, הזדמנות שווה ואפשרויות חדשות ללמידה, להתקדמות אישית ולמימוש הפוטנציאל שלהם.
עמותת "צעירים בונים עתיד" מפעילה מרכזי העשרה בבתי ספר יסודיים ברחבי הארץ. מתנדבים צעירים, בהם אנשי שיווק, היי-טק, בעלי מקצועות חופשיים וסטודנטים, מפעילים את המרכזים ומלווים באופן אישי את הילדים, בשתי פגישות אישיות שבועיות בנות שעתיים וחצי כל אחת, היוצרות מחויבות מצד הילדים, ומביאות אותם להישגים מרשימים.
לפרויקט נבחרים ילדים בכיתות ג' עד ו', בשיתוף עם צוות בית הספר, על סמך קריטריונים רחבים הכוללים איתור צרכים לימודיים, חברתיים ורגשיים של הילדים.
מרכזי ההעשרה של צעירים בונים עתיד פועלים במבני בתי הספר, בשעות אחר-הצהריים, על-מנת להעניק לתלמידים סביבה מוכרת ובטוחה. צעירים בונים עתיד מפעילים 24 מרכזים באחת עשרה רשויות ברחבי הארץ, מטבריה ומגדל העמק בצפון ועד אופקים ובאר שבע בדרום.

תאריך:  25/04/2006   |   עודכן:  25/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il