רשת סופר-פארם מעלה ביום ה' הקרוב קמפיין לחגיגת המונדיאל שתתקיים לאורך כל חודש מאי בסניפיה.
במסגרת החגיגה, שבה הושקעו 2.5 מיליון שקל, יוצעו ללקוחות הרשת מבצעים מיוחדים ומהדורות מוצרים מיוחדות אשר הושקו בלעדית לקראת המונדיאל וישווקו בלעדית ברשת.
לדוגמא -
כל הרוכש ב-99 שקל - מקבל את הכדורגל הרשמי של המונדיאל של מותג אדידס או חולצת אוהדים, ב-9.99 שקל, כל הרוכש 2 מוצרי ג'ילט יוכל לזכות בכרטיס טיסה ואירוח למשחקי world cup
ועוד.
יאיר עשהאל, משנה למנכ"ל הרשת מציין:
"מדובר בפעילות השונה משאר החגיגות שאנו עורכים במהלך השנה מאחר והיא חורגת מתחום המשפחה והיופי, אך אנו מאמינים כי היא אטרקטיבית מאד עבור פלח ניכר של לקוחותינו אוהדי הספורט".
עשהאל צופה כי חגיגת המונדיאל תביא לגידול של 25% במספר המבקרים הגבריים ברשת.
החגיגה תגובה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות. בסרטון, אשר הופק על-ידי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, יוצגו שלושה בחורים אשר באופן לא שגרתי מתלבטים מול מדפי הקוסמטיקה, כאשר לבסוף הם מגיעים לקופה מאופרים בצבעי הקבוצות שהם אוהדים.