הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פרגי: יש למצוא פתרון לצ'אבי, אינייסטה ומסי

אחרי ה-1:2 על צ'לסי, מנג'ר יונייטד חושב על ברצלונה בגמר הצ'מפיונס ליג. פלה על צ'יצ'ריטו: "הוא המסי הבא"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  10.05.11 - 09:33

אחרי הניצחון 1:2 על צ'לסי שסידר כמעט בוודאות את תואר האליפות, במנצ'סטר יונייטד כבר חושבים הלאה. לא לעונה הבאה, כמובן, אלא למפגש עם ברצלונה בגמר ליגת האלופות בעוד 18 ימים בוומבלי. מנג'ר השדים האדומים, אלכס פרגוסון, יודע בדיוק מהן המפתחות לניצחון על המכונה המשומנת של פפ גווארדיולה.

"מה שאנחנו צריכים לעשות זה למצוא פתרון לבעיית 'צ'אבי-אינייסטה-מסי'", אמר הסקוטי הוותיק. "כולם מחפשים את הפתרון לזה כי שלושתם כדורגלנים מדהימים. אבל גם לנו יש שחקנים שיכולים לגרום נזק. אני מקווה שנוכל לגרום לברצלונה לבעיות".

פרגי התייחס גם לסוגייה שעלתה לא פעם העונה, שאמרה כי מדובר באחת הקבוצות החלשות של יונייטד בשנים האחרונות. "כולם אומרים שאנחנו פחות טובים, אבל כבשנו יותר שערים מכל קבוצה באנגליה. המאזן הביתי שלנו הוא יוצא מן הכלל, לא הפסדנו אפילו פעם אחת באירופה", הדף המנג'ר את הטענות.

על פי דיווחים קרלו אנצ'לוטי לא אמור להמשיך על הקווים של צ'לסי בעונה הבאה. פרגוסון, תאמינו או לא, יצא להגנת האיטלקי. "אם הוא יילך אני לא אהיה מופתע, אני אהיה בהלם", פירגן מנג'ר השדים. "הוא זכה פעמיים בגביע אירופה ובעונה שעברה הביא דאבל לצ'לסי. מדוע הוא בכלל בסימן שאלה?".

בינתיים, מי שזוכה למחמאות גדולות ביותר הוא חבייר "צ'יצ'ריטו" הרננדס. ממי, אתם שואלים? הנה זה בא. מי שמחזיק מאוד מסתבר מהחלוץ המקסיקני הוא לא אחר מאשר פלה. "הוא יכול להיות המסי הבא. יש לו פוטנציאל פשוט עצום", פירגן הברזילאי האגדי.