הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו בריאל מדריד חוגגת עם 0:3 על ויאריאל

בנזמה וקאקה לא חיכו הרבה, והטביעו את הצוללת הצהובה כבר לאחר 10 דקות. די מריה, שבישל לשניים, התכבד בשלישי (30). לבאנטה במקום הראשון לאחר 2:3 דרמטי על ריאל סוסיאדד, מאיורקה הפסידה בבית לגיחון 2:1

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  26.10.11 - 21:00

המחזור העשירי בליגה הספרדית יצא לדרך כבר אתמול (שלישי) עם ניצחון של ברצלונה, אבל הערב ריאל מדריד אירחה את ויאריאל ופירקה אותה 0:3 תוך 30 דקות. בעקבות ניצחונה הדרמטי של לבאנטה (2:3) שנשארה בפסגה, הבלאנקוס עקפו רק את בארסה וחזרו למקום השני. אוואט וחמד שיחקו 90 דקות בהפסד הביתי של מאיורקה 2:1 לגיחון. 

מאז ההפסד ללבאנטה (1:0) והתיקו מול סנטאנדר (0:0), משהו טוב עובר על ריאל מדריד. הבלאנקוס ניצלו את המיני-משבר שעברו בספטמבר בכדי לצאת לדרך חדשה, והכושר הפנטסטי שלהם נמשך גם הערב. 10 דקות הספיקו לחניכיו של מוריניו בכדי להוציא את העוקץ מהמשחק הזה, ולאחר חצי שעה חדה ו-0:3 קליל, כבר אפשר היה לשרוק לסיום. עד השריקה, ריאל השתעשעה ולא ממש לחצה על הדוושה, אולי גם כי ריחמה מעט על הצוללת הצוהבה השוקעת לאיטה. 

ריאל הפעילה לחץ על האורחים כבר מהרגע הראשון, ונרגעה רק כעבור 30 דקות כשהמשחק היה גמור. אם הבלאנקוס ימשיכו בכושר הזה, קשה לראות איך מישהו יעצור אותם. לפפ גוארדיולה מומלץ להתחיל לחשוב על פתרונות כבר מעכשיו. המשחק הערב היה הניצחון ה-7 ברצף של ריאל בכל המסגרות, אבל לצערה, רצף של 4 רביעיות בארבעת המשחקים האחרונים נקטע בשל ההחמצות הרבות.

כריסטיאנו רונאלדו עדיין נמצא מרחק שער אחד מכניסה למועדון אקסלוסיבי שמונה 17 שחקנים בלבד: רשימת שחקני ריאל מדריד שכבשו 100 שערים במדיה.  קצב הכיבושים של הפורטוגלי מסחרר, כשאת 99 שעריו הוא כבש תוך מעט יותר משנתיים, אך הערב הוא היה פחות טוב והשאיר את הבמה לדי מריה וקאקה המצויינים.

אמנם ארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הניבו 20 שערים, אך הפער בין הקבוצות כרגע הוא יותר מידי גדול. הצוללת הצוהבה, נציגת ספרד בליגת האלופת להזכירכם, חווה תחילת עונה נוראית וההפסד לריאל דרדר אותה עד מתחת לקו האדום, כשבמאזנה ניצחון אחד בלבד. לא ברור מה עובר על הקבוצה של גארידו, אך אם מישהו שם לא יתעורר, הקבוצה עלולה למצוא עצמה בקרבות הישרדות גם בחודש מאי.

מהלך המשחק
שתי דקות מהפתיחה, ראמוס כבש שער שנפסל בטענת נבדל מוצדקת, אך ארבע דקות מאוחר יותר, די מריה שלח כדור ארוך פנטסטי לבנזמה, שהקפיץ בקלות מעל דייגו לופז, 0:1 מהיר. לא חלפו 4 דקות, ודי מריה, הסיט כדור מצויין לקאקה, שהסתובב וירה מסף הרחבה לפינה, 0:2 קל מדי. בדקה ה-30, הבלאנקוס יצאו למתפרצת מהירה ומדהימה, ותוך 4 מסירות בנגיעה אחת, די מריה מצא עצמו מול השוער ועם סיומת מדוייקת קבע 0:3 חד.

הרכבים:
ריאל מדריד:
איקר קסיאס; סרחיו ראמוס, פפה, אלבארו ארבלואה, מרסלו; צ'אבי אלונסו ( פאביו קונטראו /80), סמי חדירה, אנחל די מריה (מסוט אוזיל /70), קאקה, כריסטיאנו רונאלדו; כארים בנזמה (גונסאלו היגוואין /75)

ויאריאל: דייגו לופז; גונסאלו רודריגס, כריסטיאן זאפאטה, מתיאו מוסאצ'יו, קטאלאה; ג'ונתן דה גוזמן (קמוניאס /53), קאני, בורחה ואלרו, ברונו סוריאנו; גו'זפה רוסי (מריו /60), מרקו רובן (מרקוס סנה /75)

צפו במאיורקה מפסידה 2:1 לגיחון-->

לבאנטה- סוסיאדד 2:3
במשחק הדרמטי של המחזור, לבאנטה הקטנה ממשיכה את סיפור הסינדרלה שלה. המוליכה אירחה את סוסיאדד, ונקלעה לפיגור כבר אחרי 4 דקות, מרגליו של דני אסטרדה. שערים של נאנו ו-ואלדו (56, 61) עשו מהפך מהיר, אך זה לא נגמר שם.

איניגו מרטינס השווה לאורחים ארבע דקות לסיום, אך שער מדהים של רובן סוארס מ-40 מטר בתוספת הזמן העניק ללבאנטה את הנקודות ואת המקום הראשון לשבוע נוסף. לאחר השער, חואן פראן הורחק בשורות המארחים.

מאיורקה - גיחון 2:1
דודו אוואט ותומר חמד השלימו 90 דקות במדי המארחים, אך רצף הכיבושים של החלוץ הישראלי נקטע. גונסאלו קסטרו אמנם העלה את מאיורקה ליתרון לאחר 16 דקות, אך במחצית השנייה שער של מאטה בילץ' (49) ועוד אחד עצמי של ויקטור, הפכו את הקערה. במחזור הבא מאיורקה תתארח בקאמפ נואו אצל ברצלונה.

תוצאות נוספות במחזור התשיעי: סאראגוסה - ולנסיה 1:0; חטאפה - אוסאסונה 2:2; לבאנטה - סוסיאדד 2:3; ראיו וייקאנו - מלאגה 0:2