X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
גלעדי רעות
עמוד 1 מתוך 1
Gianfranco Lanci מונה לנשיא Lenovo EMEA
חברת Lenovo, חברת המחשבים השנייה בגודלה בעולם, הודיעה היום על מינוי Gianfranco Lanci לתפקיד סגן נשיא בכיר (SVP) ונשיא לנובו באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA). Lanci, לשעבר מנכ"ל ונשיא Acer, יסייע להוביל את הצמיחה המהירה של עסקי Lenovo במדינות ה- EMEA. Lenovo הייתה חברת המחשבים בעלת הצמיחה המהירה ביותר בעולם במהלך למעלה משנתיים, ובשנה שעברה רכשה את חברת Medion הגרמנית, במטרה לסייע בצמיחתה המהירה באירופה. בכוונת Lanci להנהיג את Lenovo להפיכתה לחברת המחשבים השלישית בגודלה ב-EMEA עד שנת 2013.
02/04/2012  |  גלעדי רעות
אפקון החזקות, השלימה הנפקת אג"ח
אפקון החזקות, שבבעלות שלמה שמלצר השלימה הנפקת אג"ח בהיקף של כ-30 מיליון ש"ח * ההנפקה הסתיימה עם ביקושים של למעלה מ-30% מיעד הגיוס
27/02/2012  |  גלעדי רעות
התפתחויות ועידכונים ביישום ה- IFRS והוראות רשות ניירות ערך בישראל
פירמת רו"ח PwC Israel עורכת כנס בנושא:
06/12/2011  |  גלעדי רעות
הפניקס משיקה את קמפיין "Best Friend" ביטוח בלעדי לחיות מחמד
חברת הפניקס משיקה את קמפיין "Best Friend", ביטוח לחיות מחמד המשווק באופן בלעדי בענף הביטוח רק ע"י הפניקס. הפוליסה תושק באמצעות קמפיין פרסומי, אשר יעלה באינטרנט וברשתות חברתיות. מטרת הקמפיין היא להגביר את המודעות לצורך בפוליסת ביטוח המגנה על בעליה של חיית המחמד, ולחשוף את הציבור לפוליסת הביטוח הייחודית. חברת הפניקס זיהתה את צרכי הציבור אשר מחזיק בחיות מחמד, לכיסוי ביטוחי מפני עלויות גבוהות ובלתי צפויות, וכתוצאה מכך החליטה לבצע השקה מחודשת לפוליסה שעברה שדרוג ומיתוג מחדש.
06/12/2011  |  גלעדי רעות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il