צדק צדק תרדוף
|
היינו רוצים שאיברהים קוזלי יהפוך לאחד מאותם ישראלים שכיף להגיד את שמם ולהיזכר כיצד נהגו באבירות למרות שיכלו לבחור בדרך הקלה והמשתלמת-להם יותר, אבל מוצא גופת מג'די חלבי דורש לקבל את כספי הפרס האבוד
|
|
|
החיים בזבל
|
חוק האריזות נכנס לשימוש - צעד בהפיכת ישראל לירוקה
|
|
|
|
אי המטמון
|
תוכנית לאיתור חשבונות רדומים תשים קץ לגזלת כספים מבעליהם בחסות החוק
|
|
|
|
כל אחד הרקול פוארו
|
אנחנו חיים בעידן של חשיפת-יתר: כל זב חוטם נענה לפיתויי הפייסבוק ומציג את תצלומיו הפרטיים לעיני האומה המשתאה, כל משועמם מצייץ בטוויטר שעכשיו הוא קופץ לבריכה משל היה מצביא דגול המדווח מזירת הקרבות און-ליין ש"הר הבית בידינו!"
|
|
|
|
אורה שאיירה את ילדותנו
|
ספר שנכתב לילדים אינו חי לבדו. לילדים יש דמיון עשיר, אבל אין להם ניסיון חיים רב. לכן, האיור נלווה למילים ומבאר אותן, מעניק נופך ויזואלי. כשמבקשים מילד לחשוב על ספר ילדים שהוא מכיר, תמיד יעלו בדעתו שני דברים: התוכן ושותפו - האיור. כך שמבחינתנו, ילדי ישראל משנות ה-70 ואילך, איל הייתה שותפה של רות לעיצוב תפאורת ילדותנו
|
|
|
טעות בכתובת
|
אדם יחיד או קבוצה שעושים להם עוול צריכים למחות. הבעיה היא שמחאות כאלה מופנות כלפי חלשים, כלפי ציבור נזקק שלא חטא לשובתים. נכון שזו דרך פשוטה להגיע אל הכותרות, ונכון שפוליטיקאים ופקידים בכירים אינם ממהרים לתקן עוולות אלא אם התקשורת מתייחסת אליהן. ובכל זאת, אלו ששובתים או מוחים מוכרחים למצוא דרכים יצירתיות יותר למחאה
|
|
|
רגע, הוא רוצה לומר משהו
|
את 'האח הגדול' אי-אפשר לתייג כיצירת מופת תרבותית. הסיבה היחידה להסתייג מהכינוי 'הפח הגדול' היא הופעתו המרתקת של מנחם בן. זו תוכנית רדודה. אבל האם זה אומר שנתן זך הוא נציג התרבות הישראלית הנאורה? נו, לא בדיוק
|
|
|
שוד באותיות קטנות
|
חוזים דרקוניים הופכים אותנו לעולים שאינם דוברים את שפת האותיות הזעירות
|
|
|
|
|
עור לגויים
|
פואד מנסה לעצור את חוק הפרוות כיוון שמופעל עליו לחץ מצד מדינות המשווקות פרוות לישראל, בהן פינלנד, קנדה, דנמרק ואחרות
|
|
|
|