X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
מנשה ברק
עמוד 1 מתוך 1
הרבה 'ראש הממשלה'
חלפו כמה שעות וגילינו פתאום שיש לנו מדינה שלא מתפרקת לחתיכות כאשר נעלם לו לפתע 'ראש הממשלה', ובסך הכול היא ממשיכה לתפקד לא רע גם 'בלי ראש הממשלה' ועם מעט מאד שרי ממשלה
30/01/2006  |  מנשה ברק
מציקים בשידור חי
איך בדיוק יכול לסייע רכז מטע התפוחים בנאות-מרדכי לראש הממשלה שהובהל לקומה השביעית ב"הדסה", כיצד אחיות מחלקת הילדים בבית החולים בצפת יכולות לעזור בפינוי הנפגעים בנתניה?
22/01/2006  |  מנשה ברק
לתת יד למשחק כדור יד
ישבנו מרותקים למסך, ומרגע פתיחת המשחק ועד סופו הטוב, קיבלנו הוראות ועצות מהפרשן ומהשדרן מה עלינו לעשות: "צריך לחזור מהר להגנה!" מיד קמנו מהכורסה ורצנו מהר להגנה, אצלנו זה בערך בסוף המסדרון, ממש לפני השירותים
18/01/2006  |  מנשה ברק
שר מיוחד לפיתוח תל אביב
הבו לנו שר חדש לתל אביב, שר אמיתי שיקל ויושיע את תושבי המרכז הנאנקים, הדחוסים, החבולים, המעוכים, הנושאים היום במלוא הנטל של חיי הכרך, כי הישראלים לא רוצים אוויר צח ומקום כמו בנגב ובגליל, אלא פיח וצפיפות של תל אביב
19/12/2005  |  מנשה ברק
כסף זה דבר משונה
אין ממש מה לעשות איתו. לא במטבח, לא בגינה לא בשירותים ולא בחדר השינה. כלום. אתם יכולים לנסות בעצמכם. קחו אלף שקל שימו בכיס של המכנסיים ותסתובבו ככה במשך שבועיים, חודשיים - כלום, אבל ממש כלום לא קורה.
08/12/2005  |  מנשה ברק
מידת הפשטות הבהירה
איפה הימים שהכל היה פשוט, נכון, בהיר ומובן? * היום הכל מסובך, פתלתל, מתחכם, ללא צורך * כך בטלוויזיה, כך בבית הספר, כך בכל מקום
30/11/2005  |  מנשה ברק
החיים הם לא חפיסת שוקולד
על שוקולד ומצוקת חנייה, על המון זועם ומכונית אחת מוכה, ועל מסקנה חדה וברורה - מוקם חנייה הוא לא חפיסת שוקולד מתכלה
20/11/2005  |  מנשה ברק
אצלנו לא בונים ככרות וארמונות פאר
שלא כמו מלכים ורוזנים בחו"ל, מנהיגי ישראל, ובראשם בן-גוריון, לא הזדקקו מעולם לארמונות פאר וכיכרות כדי להוכיח לעם כי הם השליטים ומקבלי ההחלטות * אל לנו להתפעל מארמונות ווידזור ובקינגהם. הפאר שבהם מצביע על עובדה אחת - חולשה ופחד של היושבים בהם
03/11/2005  |  מנשה ברק
סתם פזמון מרנין לב
"בלעדיך אני חצי בן-אדם, בלעדיך אני בעצם כלום", מתמטיקה חדשה, אקסיומות רבות תעוזה. מי שמנסה להקשיב למילים, זרזיפי תוכן שיש בשירים שגודשים את רשתות השידור יומם ולילה - זה כל המסר.
27/09/2005  |  מנשה ברק
הידד, יחי הדיכאון!!
מה פשר הדיכאון, הייאוש והחידלון שהשתלטו על כל חלקת אמנות טובה בארצנו? פעם היו שירים של בנייה, יצירה ושמחה. היום הכל ייאוש ודיכאון * יש לחוקק חוק בזו הלשון: שיר, הצגה, סדרת טלוויזיה, שיש בהם בממוצע מעל עשרה קילו של דיכאון, טמטום וייאוש, לא יקבלו היתר לשידור ופרסום
05/09/2005  |  מנשה ברק
המכה לא שוכח
ייסורי הפוגע - הם לא יכבו לעולם, סובבים במסילות נפש - חובטים בה, מבקשים מוצא ואין
01/08/2005  |  מנשה ברק
שלמה הדוד בן תשעים וחמש
כאשר שלמה הדוד נולד, לפני תשעים וחמש שנים, לא היו מכוניות, לא היו מטוסים, לא היה טלפון, בוודאי שלא הייתה טלוויזיה ולא היה חשמל בבתים.
09/06/2005  |  מנשה ברק
לעבור למקום ולבנות מחדש
במשך שנים למדו היהודים לעבור ממקום למקום ולבנות את ביתם מחדש בשנית ובשלישית ושום אסון לא קרה.
05/05/2005  |  מנשה ברק
השלם מורכב מפרטים
השלם תמיד מורכב מפרטים. אם לא נשכיל לראות פרטים, לעולם השלם יראה חסר.
30/04/2005  |  מנשה ברק
מידת הדיוק
היו תקופות בתרבות האנושית שהבן-אדם עשה מאמצים גדולים להגיע לדיוק מושלם.
19/04/2005  |  מנשה ברק
תרבות הריק בפריחתה
היא קמה מוקדם בבוקר, נועלת נעלי עבודה גבוהות, חוגרת סינר כחול ופונה אל חצר המשק, נטועה בין ברושים גבוהים ליד הבית. מביטה לפה, פונה לשם, טל הבוקר האפור רומז שהשמש טרם עלתה.
08/04/2005  |  מנשה ברק
על שיטת "הגה ואות" ללימוד קריאה
על-פי גישה זו לומד הילד, שכל אות מסמלת עיצור מסוים, וכל עיצור איננו אלא רוח שעוצרים ומפיקים באמצעות איברי הפה והגרון. כמו כן לומד הילד שכל ניקוד מסמל בעצם הנחייה לקורא באיזה אופן עליו להוציא את הרוח מהפה: אִ, א, אֻ, אֶ, אֵ וכך הלאה.
13/03/2005  |  מנשה ברק
על מורים הורים אלימות והדורות הבאים
האם מחבר המילים העבריות נתן דעתו על המטלות האמיתיות ששני בעלי התפקידים הללו, מורה והורה, צריכים ליטול על עצמם בשעה שעמד וקבע שמות למקצועותיהם של בני האדם?
07/03/2005  |  מנשה ברק
בין הורים-מורים-אלימות והדורות הבאים
האם מחבר המילים העבריות נתן דעתו על המטלות האמיתיות ששני בעלי התפקידים הללו, מורה והורה, צריכים ליטול על עצמם בשעה שעמד וקבע שמות למקצועותיהם של בני האדם?
04/03/2005  |  מנשה ברק
בנצי רצה פשוט שנשחק
אנשים אולי לא זוכרים כל כך, אבל בהתחלה היו משחקים כדורסל סתם באוויר הפתוח, על משטח אדמה ישר ומהודק שגבולותיו סומנו בפסי סיד שהיה דוהה עם הזמן ונעלם אל תוך האדמה שרבצה תחתיו. טבעת ברזל קבועה במרכזו של לוח עץ רחב שהיה מבחינתו מותקן בפסגתו של צינור ברזל קשיח היוותה יעד ברור ומסומן להטחות כדורי הסל שנורו אל שמים כשהם נושאים עמם תקוות, עיניים צופות, מבקשות שיואיל הכדור למצוא דרכו אל לב הטבעת בין סבך החבטות שספג בדרך.
28/02/2005  |  מנשה ברק
רטוב בחוץ? ירד קצת גשם, לא נורא
ישנם ימים בחורף שיורד בהם גשם בישראל. בדרך כלל בצפון הארץ יורד יותר גשם מאשר בדרומה. בהרי הגליל כמות המשקעים השנתית מגיעה ל-800 מ"מ גשם בשנה, בהרי הנגב יורדים כ-50 עד 100 מ"מ גשם בשנה, זה הכול.
03/02/2005  |  מנשה ברק
הילדים שגדלים כאן הם גם בני אדם
נכון, לא תמיד שמים לב לכך, מדובר באנשים עם גוף קטן יחסית, הידיים שלהם קטנות, הרגליים קטנות, לפיתת האצבעות לא תמיד חזקה כל כך, פתיחת כף היד, סגירתה, לא תמיד ממושמעת, לא בכל המקרים נצמדת לתוכנית המקורית שעליה חשב, לא כל תנועה של אמת היד אכן מסתיימת בדיוק במקום עליו דובר וסוכם מראש.
28/01/2005  |  מנשה ברק
על מידת האחריות
לאן שלא נביט תמיד נגלה שהבעיה היא בסוף. סוף המעשה. בהתחלה כולם כרגיל מלאי עוז, ספוגי עזוז והתלהבות - יאללה! בואו נארגן פה מסיבה קטנה. פסטיבל או קרנבל, אש ותימרות
21/11/2004  |  מנשה ברק
שיחות סלון
"החזית העממית לקחה אחריות על הפיגוע" - זה מה שהודיעו ברדיו. יפה. לא ה"חמאס", לא "הג'יהאד האיסלמי", לא 'זרוע' של פורשי אל-אקצה, ולא שום פלג אחר... זה פשוט "החזית העממית", היא זו שקמה ונטלה 'אחריות על הפיגוע' - כך אמרו ברדיו.
12/11/2004  |  מנשה ברק
קצת סדר בבלגן
שמאלנים - מה להם ולנחישות גואה? מה הם מבינים בהקרבה? אז מה אם חלקם מפקדים על כוחותינו המסתערים? אז מה אם חלקם מנהג את מטוסי הקרב החדשים? וחלקם ניצב בראש טור השריון בהינתן האות?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il