X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
משרד התחבורה 
● כללי    ● רשימות    ● פורום    ● מקורות    ● מסמכים
עמוד 1 מתוך 21
ורטיגו - ספר בינוני למדי
סיפורו של חוקר התאונות האוויריות רוני כחלון שנקרא לילה אחד לחקור תאונה אווירית בה מתרסק מטוס קטן לים מול חוף תל אביב. העלילה בסך-הכל מעניינת

"יש הרבה עיוותי תעריפים שצריכים תיקון"
המפקח על התעבורה אלכס לנגר מבקש לשפר את התחבורה הציבורית * בראיון ל-News1 הוא מדבר על מחירי הנסיעה הגבוהים, על הרפורמות הצפויות, על חוסר השקיפות ומתייחס לראשונה לקומבינה עם אגד

אי-נגישות התחבורה הציבורית לתושבי הפריפריה
במשרד התחבורה הבינו כי בעיית זמינות התחבורה הציבורית הקיימת ברמת הגולן גורמת קושי רב לתושבים * דוגמה אחת להבדל בין הפריפריה למרכז

משתלם להיות חרדי בישראל
ולו רק בגלל המחירים הנמוכים הניתנים לציבור זה. כך זוכים הם לתעריפים נמוכים ב"קווי המהדרין" מצפון הארץ למרכז, בעוד שסטודנט רגיל משלם על כך ביוקר. כדאי ללמוד מהם על עמידתם האיתנה מול המחירים המופקעים של השירותים בארץ. מדוע השירותים לא ניתנים לציבור כולו? אסור לנו לשתוק מול האפליה

אני לא עניין ציבורי
אינני לקוח קבוע של חברת "קווים", וגם קודמתה, "דן", לא זכתה לתת לי שירות במשך הרבה שנים

עלות ותועלת בתהליך קבלת ההחלטות
חברות כלכליות משתלטות על המדיניות הממשלתית, כשבאמצעות מניפולציה הן מצליחות לדחוף את השלטון להשקיע מיליונים בפרויקטים שעלותם גוברת על תועלתם * הגיע הזמן שמקבלי ההחלטות יבינו שבסופו של דבר כל החלטה צריכה להימדד בצורה של עלות ותועלת, ואסור לקבל החלטות רק על בסיס אמירות פופוליסטיות

החלטות ועדות הכופר ברשות המיסים (מחצית ראשונה 2010)
על-פי מספר סעיפי חוק רשאי מנהל להטיל על אדם כופר כחלופה להליך הפלילי נגדו * בהתאם להחלטת הנהלת רשות המיסים, תפרסם הרשות פעמיים בשנה את החלטות ועדות הכופר הן במס הכנסה והן במכס ובמע"מ

חשיפה: היורדים בתחנות הביניים ישלמו ביוקר
עוד תרגיל מושחת מתוצרת אגד ומשרד התחבורה - נוסע שיירד באחת מתחנות הביניים ישלם מחיר יקר בהרבה מאשר נוסע שיירד בתחנה הסופית * תופעה חדשה של הסתרת מחירי נסיעה * ועוד: פינוק חדש לחרדים - מקומות שמורים

כמה זמן לוקח לקיים דיון דחוף? תשאלו את יואל חסון
למי בדיוק מחכה יו"ר הוועדה לביקורת המדינה שמשתהה בקיום דיון דחוף במצב הבטיחות ברכבת ישראל * האם רק תאונה עם עשרות הרוגים תגרום לו לצאת מהאדישות?

תחקיר: הטיוח הענק של משרד התחבורה
דוח ממשלתי שהוגש חודשיים אחרי תאונת רכבת בספטמבר 2009 מתפרסם רק לאחרונה * ועדת בדיקה לא-מקצועית שמינה משרד התחבורה הגישה מסקנות שכלל אינן קשורות לתאונה * מומחים שקראו את הדוח אומרים כי מדובר בדוח רצוף טעויות וחובבני שנראה כאילו נכתב בידי תלמיד בי"ס תיכון * תאונת הרכבת הבאה קרובה מתמיד

יועץ הסתרים
לשלטון הפקידים המשפטיים יש פנים ושמות. מייק בלס הוא אולי המשפטן בעל ההשפעה העמוקה ביותר על מוקדי הכוח של החברה הישראלית. הדנידין הזה, הרואה ואינו נראה, שחמק במשך שנים ארוכות מעינו הפקוחה של האח הגדול בתקשורת, הוא אחת הדמויות החזקות ביותר במנגנון המשפטי של מדינת ישראל

בשיא הנימוס: משרד התחבורה, לך לעזאזל!
משרד התחבורה מתנהג בדיוק כמו קדאפי בלוב: איכפת לו רק מהג'ובים לברנז'ה הקרובה, הוא מצפצף על חובותיו למשלמי המיסים, ולמעשה אחראי בסעיף פלילי של רשלנות תורמת להמשך הקטל בדרכים * עד להיכן מוכנים אנו לרדת ולהירמס בנושאי התחבורה בישראל?

מאבק אגד ומשרד התחבורה נגד הציבור הכללי
הציבור הכללי, להבדיל מהחרדי, נתפש בידי אגד כלקוח שבוי, ובידי מפלגת השלטון, הליכוד כיום, נתפש כמצביע שבוי לנושא התחבורה הציבורית * דוגמה לשת"פ של אגד ומשרד התחבורה ברצונם לרצות את החרדים - לקוחות/מצביעים מאורגנים עם לובי פוליטי חזק, בו הפוליטיקאים, המהווים מחוקקים לגבי כולנו, הם הלוביסטים

תקועים בפקק
דפדוף בתוכניות העבודה של משרדי הממשלה לשנת 2011: גזור, שמור והשווה. והפעם: משרד התחבורה והבטיחות בדרכים מדבר על מהפכה חסרת תקדים, אך בפועל מצהיר על יעדים צנועים מאוד * איך תתרומם מהפכת הענק שמציעים?

המתקפה הקונסטרוקטיבית של אורי אבנרי
ליברמן ותחזוקה פוליטית * על מי נאמר "עקשנותו אומנותו" * מי הילל את אונס הכתבת האמריקנית בקהיר * היבוא המקביל ייעצר על-ידי הפקידים

"השנה ניפטר מכל האוטובוסים הישנים"
יו"ר חברת קווים זאב הורן מדבר על התייצבות ושיפור דרסטי לאחר שנה סיזיפית * בראיון ל-News1 הוא מבשר על מערכת כריזה באוטובוסים העירוניים ומכריז על כניסת אוטובוס ירוק * מפת קווי בקעת אונו הוחלפה, אך משרד התחבורה מנע הפעלת קווים ישירים * בקרוב: קו ראשון לכפר קאסם וקווים חדשים בצפון

מה עדיף - סופה גשומה מאוד או גשמים לפרקים?
כל בר-דעת היה מעדיף את האפשרות השנייה, אבל עיתונאי מצוי הוא לא כל הדיוט. מבחינתו, סופה עדיפה בהרבה

מה מסתירה הנהלת הרכבת
על-סמך דוח ביניים שאיש מאיתנו לא ראה החליט מנכ"ל הרכבת להחזיר את הקרונועים לפעולה * יצחק הראל לא ממתין לדוח הסופי ואפילו לא לדוח של משרד התחבורה * המנכ"ל מזגזג באשר לסיבת הדליקה, אך בכיר בחברה מגלה את האמת: אין לנו מושג מה גרם לאש

ממשלת יחסי ציבור
ממשלת נתניהו ממחישה לנו שהאסטרטגיה המרכזית שלה היא - יחסי ציבור. כך בשלטי הדרכים של שר התחבורה, כך במכתב הפומבי לנשיא ארה"ב לשחרר את פולארד, וכך באזכרה לקרבנות השריפה בכרמל * יש לנו ממשלה המסתפקת ביחסי ציבור

מכתב גלוי לשר התחבורה
כנהגים האחראים לעצמנו ולנוסעינו אין לנו אלא להצטער על המשך הקו הלא נורמטיבי של הצבת פוליטיקאים כמו שר התחבורה הנוכחי לניהול עניינים החובקים חיינו והשרדותינו עלי אדמות

 1   2   3   4   5   6  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il