X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי / News1 מכתבים/הערות
●  אקטואליה     ●  משפט     ●  כלכלה     ●  בריאות     ●  המגזין    
● כללי    ● חדשות   ● מבזקים   ●  וידאו    ● מאמרים   ● כתבות   ● תחקירים   ● כספת   ● מיוחדים ברשת   ● מוצרים   ● מינויים   ● יומני בלוגרים   ● נאומים/הרצאות   ● מכתבים/הערות   ● פסיקה   ● מושגים   ● מקורות/מחקרים   ● אירועים/חשיפות   ● מחוברים   ● לוח אירועים/כינוסים   ● ספרייה מקוונת    ● ספרים   ● שירים   ● יומן אישי   ● אישים   ● פירמות   ● מוסדות ● עיתונאים צעירים   ● תמונות מיוחדות   ● הודעות כלליות   ● הודעות שיווקיות   ● הודעות עסקיות   ● כתבות מקודמות ● הזדמנויות עסקיות
שתף:
הנצפים ביותר
עמוד 1 מתוך 122
"דייטים" אין סופיים
מאוד נהניתי מהספר "סבא השמיע קול". סיפור פשוט וכן, מבטא תחושות של אישה דתיה צעירה המחפשת חתן בנסיבות קשות. לחץ חברתי להתחתן ולהקים משפחה, לחץ פנימי למלא ייעודה של אישה דתיה והכל בסערה של קיום "דייטים" אין סופיים שכולם מפח נפש.
17/03/2024  |  עפר דרורי
נסיעה גורלית למרוקו
פלורנס דארו חולמת להיות סופרת אבל עד אז נאלצת לעבוד כעורכת זוטרה בבית הוצאת ספרים ניו-יורקי. בעקבות פיטוריה אחרי רומן עם הבוס שלה היא מקבלת עבודה של עוזרת אישית לסופרת ידועה שפרסמה ספר מצליח ביותר בעילום שם.
10/03/2024  |  עפר דרורי
הצעת חמאס לא מתקבלת על הדעת
החמאס מנצל היטב את הלחץ של מטה החטופים והתמיכה הרחבה בהם כדי להבטיח את נצחונו המוחלט על ישראל. לא ייתכן שממשלת ישראל תסכים לתנאי כניעה אלה.
08/02/2024  |  רבקה שפק ליסק
ה"מוסר" של השר לביטחון לאומי
מעל בימת הכנסת שמענו את השר לביטחון לאומי המתלהם מקריא את יצירתו השירית "אני לא עז". בשירו הוא הבהיר, כי זה לא מוסרי להפסיק את המלחמה מפאת כבוד החללים, אבל לדעתו של השר-המשורר, זה מוסרי מאוד להקריב את חיי כל החטופים למען הביטחון, כשהיד הגרומה של המוות עלולה כל יום ליטול את חיי החטופים, הכלואים בצחנת האופל של המנהרות בעזה, ותחזירם לבתיהם בארונות מתים.
01/02/2024  |  איתן קלינסקי
מקורות החימוש של חמאס? ישראל!
לפי דיווח של נ.י.טיימס, מקורות צבא ומודיעין של ישראל הגיעו למסקנה ולפיה כמויות גדולות של חומרי לחימה מגיעות לחמאס, למרות ההסגר שמטילה ישראל על רצועת עזה. החמאס משתמש ליצור אמצעי לחימה באמצעות רקטות ונשק אנטי-טנקי שלא התפוצצו. חמאס מצוייד גם בכלי נשק שנגנב מבסיסים בישראל. בידיעה מצוטט מיכאל קרדש, לשעבר סגן ראש המחלקה במשטרת ישראל המטפלת במטענים שלא התפוצצו.
30/01/2024  |  יעקב אחמאיר
כותב מחונן
סילבה כותב ספרי מתח מחונן בספר נוסף מצוין. גבריאל אלון הפעם ראש המוסד הישראלי וסוכן שטח לעת מצוא ממשיך במעלליו והפעם נדרש לתת מענה לרצח של אפיפיור מכהן.
15/01/2024  |  עפר דרורי
איך לנצח במלחמה
חשוב להקפיד על כלל עיקרי בלחימה בעזה
02/01/2024  |  ארווין קליין
חיקוי
אני יכול לשער כי משיכתי לכתיבת מאמרים מקורה בחיי כעיתונאי שאביו היה פובליציסט פורה שלא פסק מהבעת דעה ברשימותיו על ענייני היום. ייתכן כי פסיכולוג היה פוסק כי בי גבר יצר החיקוי לאבי. הנה, למשל, תופעה: לעתים קרובות אני כותב בעט נובע, ומדי פעם עלי להצטייד בבקבוקון קטן, המכיל דיו בצבע שחור. ואבא כתב בעט נובע "פארקר 51", כלי כתיבה ממש קלאסי. אני מצוייד בכמה עטים נובעים שאני דואג לפעילותם התקינה. יש ונשאלתי על-ידי מי שהבחינו במכשיר הכתיבה (אחוז ביד שמאל) ושאלו:"מה זה? במה אתה כותב?".
28/12/2023  |  יעקב אחימאיר
לא רוצה ללכת לגן
אנה הילדה לא רוצה ללכת לגן ויש לה סיבה טובה. החברים בגן לא ממש חברים עבורה. מזל שהיא פוגשת אריה בגינה שנותן לה "טיפים" כיצד להתמודד עם חוסר בחברים. איורים יפים וגם הטקסט יכול לסייע.
19/12/2023  |  עפר דרורי
אחת לשנה
רומן המבוסס על אירוע המתקיים אחת לשנה בפריז ומכונה "ארוחת ערב לבנה" בו המוזמנים מביאים איתם למקום שמפורסם שעות לפני האירוע את האוכל לעצמם, שולחן מתקפל וכסאות. הזכות היא להיות מוזמן, המספר מוגבל ורק מעטים זוכים.
18/12/2023  |  עפר דרורי
בית נטוש
בית הנוצרי הוא אחד מהספרים הטובים שקראתי בשנים האחרונות. זוג בורגני עוזב את העיר ורוכש נחלה בכפר. על שטח הנחלה ממוקם בית ישן ונטוש המכיל בתוכו סודות מהעבר של המושב. סודות אלו מובילים אל עלמה, בת הזוג של יריב, שעברה לגור בכפר לבית אחר בראש גבעה בפאתי אותו מושב. בית זה גם הוא נטוש אבל חרב כמעט לחלוטין. הקשר בין הבתים והנפשות שחיו בהם הוא עיקר הספר.
09/11/2023  |  עפר דרורי
כתיבה "קולית"
ציון (אישה), משמשת כעוזרת משפטית בבית משפט בתל אביב. נולדה במשפחה ברוכת ילדים בירושלים. בת שלושים, רווקה וחיה בהתלבטות לגבי רצונה להביא ילדים לעולם. כצעד ראשון שדוחה את ההחלטה היא נוקטת בהליך רפואי שנועד לאפשר לה בעתיד להרות.
08/11/2023  |  עפר דרורי
סיפור אפשרי
סחיבת פצוע הוא סיפורם של שני גברים, חברים מהצבא, האחד נשוי לעורכת דין שאינה אוהבת את עבודתה והשני מיליונר מצליח ורווק.
25/10/2023  |  עפר דרורי
מי אוהב סיפורים קצרים
נבו יודע לכתוב, לא אחדש דבר באמירה זאת. הסיפורים קצרים נחמדים אבל... אישית אני מתחבר פחות לסיפורים קצרים, אבל במקום שאגיד את דעתי ואסביר למה אני אוהב פחות סיפורים קצרים אצטט מהגיבורה של הסיפור: "כמו מים" בעמוד 247. "אני חייבת להודות שקשה לי עם סיפורים קצרים. עד שאני נכנסת לסיפור, עד שאת נטמעת בו והוא נטמע בך, בום, נוחת עליך הסוף, בדרך כלל פתוח עד אימה, ואת מושלכת החוצה ללבן של הדף, צונחת בו בלי מצנח"...
24/10/2023  |  עפר דרורי
צדק אנושי
את הספר "צדק אנושי" כתב טירקל יחד עם דויטש אשר סיימה אותו לאחר מותו. בן ברית נמאן מצא לו טירקל בחיבור הספר. דויטש סופרת מוכשרת היודעת להביא סיפור ולעתים הייתי אומר שהתמזל מזלו של סופר שיש לו עזר כנגדו כזו.
05/09/2023  |  עפר דרורי
לטובת האומה הגרמנית
זהו אחד הספרים המרגשים שקראתי לאחרונה והוא מבוסס על סיפור אמיתי. התקופה בה עוסק הספר היא מלחמת העולם השנייה באירופה. נערה הולנדית נכנסת להריון מחייל גרמני, על-פי חוקי הגזע היא נאלצת לוותר על התינוק לטובת האומה הגרמנית.
05/09/2023  |  עפר דרורי
פוסט טראומה
עמרי גינזבורג, סמ"פ טנקים בסדיר נקרא יחד עם פלוגתו ללבנון במסגרת מלחמת לבנון השנייה. על-פי העדויות, עמרי נלחם היטב ומילא את מקומו של המ"פ שנפצע (על-פי המתואר כנראה חנוך דאובה שקיבל את עיטור העוז במלחמה).
24/07/2023  |  עפר דרורי
לא רק ליום השואה
זהו סיפור מרתק על שורד שואה אלכסנדר רוזנברג שההי ילד בשואה ממשפחה עשירה ומוצלחת בצ'כוסלובקיה ולאחר מסע ייסורים הגיע עם משפחתו לבוכנוולד. המיוחד בספר הזה שהוא אישי מעדות ראשונה אבל ממוקד בחיים שלפני השואה ובהישרדות במחנה שלא היה בהגדרה מחנה מוות אף שהמוות היה דייר של קבע במקום. כתוב היטב, מלמד לחיים, נכתב על-ידי הבן בהשראת הסב והאב. מומלץ מאוד ולא רק ליום השואה.
18/07/2023  |  עפר דרורי
פסוקים אקטואליים יוני-יולי 2023
"מאחורי הסיגרים אֶל מאחורי הסורגים";
02/07/2023  |  יוסף אליעז
שירה
אני מעיד על עצמי שאיני נוהג לקרוא שירה (להוציא אלתרמן) ומאוד נהניתי לקרוא את ספר השירים הקטן הזה שהוא ספרו האחרון של יהונתן גפן.
29/06/2023  |  עפר דרורי
עדיף למות
סיפור נוסף על גיבורו הוותיק של צ'יילד, ג'ק ריצ'ר והפעם בכביש נטוש באריזונה. רכב תקוע כתוצאה מירידה מהכביש. על הרכב מיכאלה פנטון המחפשת את אחיה שנעלם. ריצ'ר כהרגלו מתנדב לחפש ומגלה כי האח שהוא מומחה לייצור פצצות הועסק על-ידי דנדונקר ראש כנופיית פשע המבצע הברחות ומה לא. תהליך החיפוש מסתבך לכיוונים לא צפויים. כרגיל ספר מצוין לאוהבי צ'יילד וספרי מתח בכלל.
26/06/2023  |  עפר דרורי
על מצעד הגאווה
שקלתי לצעוד במצעד הגאווה
06/06/2023  |  עמוס שנער
אפס שקלים
אפתח ואציין שהספר מצוין בעיני. כתוב טוב ומביא את הסיפור של ההתנחלות ובעיקר של האנשים בתוכו. זהו לא ספר היסטורי ולא דוקומנטרי אבל הוא מעביר היטב את התקופה ובעיקר את האנשים ובני משפחותיהם.
16/05/2023  |  עפר דרורי
סיפורים בשילוב אוטוביוגרפיה
הספר הזה בעיני פנינה, אפילו שלא הבנתי את כולו, בטח חלק מהמונחים בתעופה אבל זה לא הפריע לי כלל. זאב רז מוכר לציבור פחות כסופר ויותר כמי שהוביל את התקיפה על הכור הגרעיני בעירק ובסיומו קיבל את צל"ש הרמטכ"ל על המבצע. לאחרונה משך את תשומת לב הציבור בגין התבטאות לא ראויה שאמר על ביבי ואף חזר ממנה.
04/05/2023  |  עפר דרורי
ראש טוב
רב-פקד ענת נחמיאס נקראת ליער ראש העין לבחון ממצא חריג. הראש שלה טוב והיא עולה על דבר שהחוקרים האחרים לא חשבו עליו. הבעיה שענת נמצאת במשבר בחייה האישיים שאמורים להסיח את דעתה אבל בפועל היא מצליחה להתגבר על המשבר ולהישאר מרוכזת בפרשייה.
01/05/2023  |  עפר דרורי
 1   2   3  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il