X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי / News1 מבזקים
●  אקטואליה     ●  משפט     ●  כלכלה     ●  בריאות     ●  המגזין    
● כללי    ● חדשות   ● מבזקים   ●  וידאו    ● מאמרים   ● כתבות   ● תחקירים   ● כספת   ● מיוחדים ברשת   ● מוצרים   ● מינויים   ● יומני בלוגרים   ● נאומים/הרצאות   ● מכתבים/הערות   ● פסיקה   ● מושגים   ● מקורות/מחקרים   ● אירועים/חשיפות   ● מחוברים   ● לוח אירועים/כינוסים   ● ספרייה מקוונת    ● ספרים   ● שירים   ● יומן אישי   ● אישים   ● פירמות   ● מוסדות ● עיתונאים צעירים   ● תמונות מיוחדות   ● הודעות כלליות   ● הודעות שיווקיות   ● הודעות עסקיות   ● כתבות מקודמות ● הזדמנויות עסקיות
שתף:
הנצפים: 24 שעות שבוע חודש
עמוד 1 מתוך 25
מטוס ראש הממשלה ממריא למקום מבטחים
מטוס ראש הממשלה, שיכול לשמש גם כמפקדה אווירית, ממריא למקום מבטחים. המטוס מצוייד במכשור ובתקשורת שיאפשרו ניהול אירועים חריגים.
13/04/2024  |  יואב יצחק
הטרור הפסיכולוגי של חמאס: הודיע על מותו של חטוף
הטרור הפסיכולוגי של חמאס: הודיע שהחטוף יגב בוכשטב (34) מת "בגלל רעב ומחסור בתרופות", למרות ששרד את תקיפות צה"ל. בסרטון שהופץ נראה בוכשטב חי, ואין ודאות לגבי מצבו. חלק מן החטופים שחמאס טען כי מתו בשבי התבררו כחיים. ארגון הטרור טוען כאילו סבל הפלשתינים בעזה כתוצאה ממחסור ממזון ותרופות פוגם גם בחטופים.
23/03/2024  |  עידן יוסף
רשות שדות התעופה עומדת לסגור את נתב"ג הלילה מ-24:30
רשות שדות התעופה עומדת לסגור את נמל התעופה בן-גוריון הלילה מ-24:30, וזאת כאמצעי ביטחון. קודם לכן הודיעה ירדן על סגירת המרחב האווירה שלה למשך הלילה. במקביל, שני מטוסים שהיו בדרכם מדובאי לישראל, חוזרים לשדה התעופה בדובאי.
13/04/2024  |  יואב יצחק
גל העזיבות: עורך המהדורה המרכזית של חדשות 13 פורש
אחרי 4 שנים רצופות ו-10 בסך-הכל: עורך המהדורה המרכזית של חדשות 13, ניר נוימן עוזב את תפקידו (ynet). בחדשות 13 מרוכזים במאמצי בלימה לעזיבות של עיתונאים שקיבלו הצעות מ-i24news. על הכוונת של הערוץ המוקם: הכתבים לענייני ערבים צבי יחזקאלי, אלון בן דוד וחזי סימן טוב ועיתונאים בכירים נוספים. בהנהלה מקיימים פגישות מרובות משתתפים עם עובדים נוספים בחברה שקיבלו הצעות (וואלה).
10/04/2024  |  עידן יוסף
תחקיר חדשות 12: משה רדמן העביר כסף שגייס עבור מפגינה לחברה בבעלותו
תחקיר חדשות 12: משה רדמן, ממנהיגי המחאה להפלת ממשת הימין, פתח קופת פייבוקס וגייס יותר מ-100 אלף ש"ח עבור המפגינה ל' שנפצעה, אך העביר עשרות אלפי שקלים מהכסף שגויס הועברו לקופת חברה בבעלותו. רדמן טען שהכסף עבר לפצועים אחרים, וכשהתבקש למסור הבהרות פוצץ את הראיון.
11/04/2024  |  עידן יוסף
ניצב אבשלום פלד צפוי להתמנות למפכ"ל; ההכרזה - בימים הקרובים
ניצב אבשלום פלד, כיום סגן המפכ"ל, אמור לקבל את התפקיד לאחר פרישתו של רב-ניצב יעקב שבתאי. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון - השר בן-גביר צפוי להכריז על המינוי בימים הקרובים ולהביא אותו לאישור הממשלה. הוא אמור לעבור סדרה של אישורים ואת הוועדה למינוי בכירים.
07/04/2024  |  עידן יוסף
ירדן הודיעה שתיירט כטב"מים שיחדרו לשטחה
מקורות אירנים לאל-ערבי אל-ג'דיד: "כטב"מים איראנים החלו לחצות את המרחב האווירי של עיראק והתקרבו לסוריה ולירדן. זמן קצר לאחר התקרבותם לישראל, תחל מתקפת טילים". עוד מסרו כי כטב"מים שוגרו גם מכיוון תימן.
13/04/2024  |  עידן יוסף
התרעה לחדירת מחבלים ביישוב עמיחי בשומרון
התרעה על חדירת מחבלים ביישוב עמיחי בבנימין הופעלה בעקבות דמות חשודה שזוהתה עולה לכיוון היישוב. כיתת הכוננות וכוחות רבים הוקפצו לנקודה. לפי שעה אין ממצאים.
21/03/2024  |  עידן יוסף
סמוטריץ': הפרובוקציות של אחים לנשק במאה שערים זורקות אותנו ל-6 באוקטובר
יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ בתגובה לצעדה של אחים לנשק במאה שערים: "הפרובוקציה של אחים לנשק שצועדים למאה שערים כדי לייצר עימות ואלימות זורקת אותנו ישר ל-6.10 כאילו לא למדנו כלום ולא עברנו את הטבח הנורא.
31/03/2024  |  עידן יוסף
אנטישמיות במנצ'סטר: אחיות גררו ילד יהודי ממיטתו
תקרית אנטישמית באנגליה: אחיות בבית חולים לילדים במנצ'סטר שענדו סיכות וסמלים פרו פלסטינים גררו ילד יהודי בן 9 ממיטתו אל הרצפה בזמן שקיבל מנת דם. מאז תחילת המלחמה, חלה עלייה של כ-1,300% בדיווחים על מקרי אנטישמיות בבריטניה (גלי צה"ל).
22/03/2024  |  עידן יוסף
משטרת מלזיה: שלום אביטן הוא הישראלי שנעצר
משטרת מלזיה פרסמה, כי האזרח הישראלי שנעצר בתחומה הוא שלום אביטן. ברשותו נמצאו, בין היתר, אקדחים וכפפות. נמסר עוד, כי אביטל טען בחקירתו כי הגיע לבצע משימה: לרצוח ישראלי. אך משטרת מלזיה חושדת כי אביטן הגיע לבצע רצח על-רקע פוליטי/ביטחוני.
30/03/2024  |  יואב יצחק
הקצין הבכיר שהודח מונה לחקור את כשלי 7 באוקטובר
הרמטכ"ל הרצי הלוי מינה את קצין המודיעין של פיקוד דרום, אל"ם א', לתחקר את כשלי המודיעין בעזה ב-7 באוקטובר, למרות שהיה חלק מרכזי מהכשלים. ההחלטה עוררה סימני שאלה בצבא. א' הודח לאחרונה בשל רומן עם פקודה, אך בתוך צה"ל הסבירו שהוא מחזיק במידע הארגוני הרלונטי. הקצין הבין את הפסול במעשיו והביע חרטה, אך יסיים את תפקידו לאלתר (חדשות 12).
08/04/2024  |  עידן יוסף
גלנט באוגדה 98: "מחבלים בכירים מאוד מסגירים עצמם, חמאס מתפרק מבפנים"
שר הביטחון יואב גלנט קיים הערכת מצב באוגדה 98, וקיבל סקירה ממפקד האוגדה תת-אלוף דן גולדפוס על המידע שאוספים הלוחמים בשטח - וזה שמוסרים המחבלים שנתפסים בידי הכוחות. גלנט אמר: "בשבוע-שבועיים האחרונים יש מאות מחבלים שנפלו בשבי. הם אומרים שחמאס מתמוטט מבפנים, שהמחירים שהם משלמים כבדים מאוד. המחבלים עצמם מעידים שהם לא יכולים לשאת יותר בעומס הזה".
31/03/2024  |  עידן יוסף
"שרה נתניהו: לא אמרו תודה על החזרת החטופים"
שרה נתניהו אמרה בשבוע שעבר לחברת כנסת מן האופוזיציה, בהתייחסות לעצמה ולראש הממשלה, בנימין נתניהו: "ראית כמה חטופים החזרנו? אפילו לא אמרו לנו תודה". כך דווח (21.3.24) בחדשות 12. עוד נמסר, כי נתניהו אמרה דברים ברוח זהה בשבוע שעבר לגורמים נוספים בפורום אחר.
21/03/2024  |  מחלקה ראשונה
צה"ל איתר מנהרות חדשות בפשיטה החוזרת על ח'אן יונס
בפשיטה החוזרת של כוחות צה"ל על שכונת אל-אמל שבח'אן יונס אותרו מנהרות חדשות, שחלקן מגיעות לקרבת בית החולים נאסר הסמוך. במסגרת הפעולה בשכונה תוחקרו 50 מחבלים.
27/03/2024  |  עידן יוסף
פיקד על התרגיל שנכשל ומונה לבדוק את מחדלי ה-7 באוקטובר
מי שפיקד על בסיס רעים בשבעה באוקטובר, ובפיקודו חדרו לבסיס מחבלים, הוא זה שיתחקר את מחדלי השבעה באוקטובר. זאת, בהתאם למדיניות בצה"ל לפיה מי שאחראי לפקד על הגזרה - הוא זה שיתחקר.
17/04/2024  |  עידן יוסף
השר שיקלי נגד המינוי: "תחזיותיו המודיעיניות של ברון התבררו כעורבא פרח"
השר עמיחי שיקלי מתנגד למינוי הזמני של אל"ם איתי ברון לראש חטיבת המחקר באמ"ן: "קצין מודיעין שתחזיותיו המודיעיניות התבררו כ'עורבא פרח' ושבחר לסמן את עצמו פוליטית באופן מובהק".
04/04/2024  |  עידן יוסף
יאיר גולן: "לא תהיה כניסה לרפיח. זו אחיזת עיניים של רה"מ"
סגן הרמטכ"ל, לשעבר, האלוף (במיל) יאיר גולן מעריךבראיון לגל"צ: "לא תהיה כניסה לרפיח. זו אחיזת עיניים של רה"מ ושר הביטחון שלו. זה לא יקרה מסיבה מאוד פשוטה - צה"ל לא נערך לזה, אין שום הכנות בשטח".
21/03/2024  |  מירב ארד
מפקד החמאס בטובאס חוסל במהלך ניסיון לדרוס לוחמי דובדבן
פרטים נוספים על החיסול של מפקד החמאס בטובאס: לוחמי יחידת דובדבן זיהו את המחבל ברכב שיורה לעברם ומנסה לדרוס אותם. הכוח הגיב בירי ולאחר חילופי אש חיסלו את המחבל. ברכבו אותרו אמצעי לחימה רבים. דראע׳מה היה בתפקיד כחודש וחצי בלבד, לאחר שהחליף את קודמו, שחוסל גם הוא בידי צה״ל.
12/04/2024  |  עידן יוסף
היישובים משמר יהודה, שחרית, בית חוגלה ועשהאל קיבלו סמל ישוב קבוע
היישובים משמר יהודה, שחרית, בית חוגלה ועשהאל קיבלו סמל ישוב קבוע. סמל יישוב הוא החותמת הסופית על יישוב חדש בישראל שמתקבל במשרד הפנים וזו הגיעה כחלק מתהליך ההסדרה של היישובים.
06/04/2024  |  עידן יוסף
רגע לפני פרישת המפכ"ל: שבתאי מבקש להחליף את דובר המשטרה
למרות שהמפכ"ל קובי שבתאי תכף מסיים את תפקידו - מתכוונים במשטרה למנות ראש חטיבת דוברות חדש. לפי כמה גורמים, מי שצפוי לקבל את התפקיד ודרגת התת-ניצב הוא אסי אהרוני (וואלה).
07/04/2024  |  עידן יוסף
9,000 עובדים זרים לבניין מויינו לעבודה בישראל
13 עשר אלף עובדי בניין בהודו ובסרילנקה עברו לאחרונה סדרת מבחני מיון לעבודה בישראל וזאת במסגרת יישום הסכמים בילטרליים עם מדינות אלו במטרה לפתור במהירות את מצוקת כוח האדם הקשה בענף הבניין.
25/03/2024  |  יורם דורי
בעקבות איומי סמוטריץ': ביידן ממתן את העיצומים על מתנחלים
ממשל ביידן ממתן באופן דרמטי את העיצומים שהטיל על שבעת הישראלים המתגוררים ביהודה ובשומרון, ומבהיר כי יוכלו להשתמש בחשבונות הבנק שלהם. ההתקפלות האמריקנית מגיעה בעקבות האיום של שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳, למוטט את הכלכלה הפלשתינית (ישראל היום).
28/03/2024  |  עידן יוסף
ראש עיריית חיפה ביטל מינוי תומך טרור לסגנו
ראש עיריית חיפה יונה יהב נשמע ללחץ הציבורי וביטל את מינויו של תומך הטרור רג'א זעאתרה לתפקיד לסגן ראש עיירית חיפה. זעאתרה הביע תמיכתו בחמאס, חיזבאללה ותנועת ה-BDS.
01/04/2024  |  עידן יוסף
טראמפ מלהיט הרוחות בארה"ב - פרסם סרטון שבו נראה ביידן כפות
נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ מלהיט את הרוחות בארה"ב. טראמפ פרסם ברשת החברתית שלו Truth Social סרטון, שבו נראה טנדר בנסיעה עם השילוט "טראמפ 2024" - כאשר בחלקו האחורי מופיע ציור של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן כשידיו ורגליו כפותות. פרסום הסרטון מעורר זעם רב נגד טראמפ. ביידן ואנשיו טועניםף "טראמפ מסית לאלימות פוליטית באופן קבוע, והגיע הזמן שאנשים ייקחו אותו ברצינות".
30/03/2024  |  יואב יצחק
 1   2   3  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il