X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי / News1 תמונות מיוחדות
●  אקטואליה     ●  משפט     ●  כלכלה     ●  בריאות     ●  המגזין    
● כללי    ● חדשות   ● מבזקים   ●  וידאו    ● מאמרים   ● כתבות   ● תחקירים   ● כספת   ● מיוחדים ברשת   ● מוצרים   ● מינויים   ● יומני בלוגרים   ● נאומים/הרצאות   ● מכתבים/הערות   ● פסיקה   ● מושגים   ● מקורות/מחקרים   ● אירועים/חשיפות   ● מחוברים   ● לוח אירועים/כינוסים   ● ספרייה מקוונת    ● ספרים   ● שירים   ● יומן אישי   ● אישים   ● פירמות   ● מוסדות ● עיתונאים צעירים   ● תמונות מיוחדות   ● הודעות כלליות   ● הודעות שיווקיות   ● הודעות עסקיות   ● כתבות מקודמות ● הזדמנויות עסקיות
שתף:
הנצפים ביותר
עמוד 1 מתוך 73
מצמרר: גטו ורשה בצבע
ביוני 1941 הגיע צלם של הורמאכט, זרוע היבשה של הצבא הגרמני, ותיעד את חיי היום-יום בגטו ורשה. בתמונות, שצולמו בשחור לבן ונצבעו באמצעות תוכנה ע"י יוסי בירן, נראים היהודים כשהם כחושים, צפופים ובתנאי עוני ודלות מחפירים לצד מפגעים תברואתיים קשים.
30/12/2020  |  עידן יוסף
הרב קניבסקי - תמונות חייו
גלריית הצילומים מתחנות שונות בחייו של מי שנחשב על-ידי רבים לגדול הדור
19/03/2022  |  עידן יוסף
בית ספר תיכון חדש
בית הספר נפתח בעיר ימים בנתניה ע"ש חיים גורי
12/09/2018  |  יגאל יששכרוב
בדרך אל האושר
אוסמר רמירז מטייל עם החזיר שלו ברטולו כשהוא קשור לרצועה לביתו של לקוח למטרת הזדווגות בשכונת לה ליסה בפאתי הוואנה, קובה, ביום רביעי, 28 בינואר, 2015. בבעלותו של רמירז שני חזירים זכרים, ברטולו ואביו של ברטולו, פנצ'ו, והוא גובה 100 פזו קובני, כ-4 דולרים אמריקנים, עבור הזדווגות.
29/01/2015  |  עופר וולפסון
הצייד הנעלם
בתמונה זו מיום שני, ה-26 במאי, 2014, זכר ברדלס אסייתי בן 7, שזכה לכינוי "קושקי", צד ארנב לאחר ששוחרר לחופשי בידי פקחים בשמורת הטבע לחיות הבר מיאנדשט שבצפון מזרח אירן. אירן מנהלת קמפיין להצלת הברדלס האסייתי שנכחד לחלוטין ברחבי דרום ומרכז אסיה, למעט באירן, שם נותרו פחות מ-100 פרטים.
26/06/2014  |  עופר וולפסון
נוטה על צידה
בתמונה: ספינת המשא שאורכה 164 מטרים "מודרן אקספרס" נוטה על צידה כשהיא נגררת מחופי צרפת. צוותי ההצלה הם שמסייעים לספינה שנסחפה לפני חמישה ימים לדרום מערב צרפת.
02/02/2016  |  יפעת גדות
תראו מה גרם הגשם לאוטובוס של דן
בחולון קרס כביש מהגשמים ויצר בולען. גם תחנת האוטובוס שהייתה ליד הכביש קרסה יחד איתו. גבר שישב בתחנה בפינת הרחובות הופיין ופיכמן נפגע באורח קל. גם ביהוד ובבת ים היו הצפות. כך נראה אוטובוס מוצף בקו 48 של דן ברחוב הקוממיות בעיר.
03/11/2014  |  עידן יוסף
השלג לא עוצר אותו
בתמונה: הר אתנה, הר הגעש הפעיל ביותר באירופה, מכוסה שלג, ועדיין "יורק" לבה במהלך התפרצות בשעות המוקדמות של הבוקר.
16/03/2017  |  יפעת גדות
על חבל דק
בתמונה זו שצולמה ביום שישי, 22 במאי 2015, האירני חאמד חאידרי חוצה כבל המעוגן בין שני סלעים במהלך אימון בהרים המשקיפים על טהרן. חאידרי הוא אחד ממספר הולך וגדל של אירנים המאמצים את הספורט הקיצוני של הליכה על חבל - תיל גבוה על פני קו שטוח שמתוח בין סלעים או עצים בגובה של עד 60 מטר מעל הקרקע.
04/06/2015  |  עופר וולפסון
החיים של פעם
כך חיו פעם. לא לפני שנים רבות. בשנות ה-50 וה-60 של המאה ה-20. דלות, חוסר כל, מזון בצמצום, מגורים באוהלים, מקלחת אחת לכל החברים, 2 שירותי שדה והמון התלהבות ואהבת המדינה. גם תקיפות מסתננים מירדן לא חסרו ותלונות - אין. חברי גרעינים של השומר הצעיר מבודפשט, מקובה ומאמל"ט נאחזו בקרקע הסרבנית וניצחו. כל זאת ראיתי בצריף הירוק בקיבוץ דביר עת ביקרתי בו במסגרת פעילותי במועצה לשימור אתרים
19/04/2016  |  יורם דורי
תגלית ארכיאולוגית
עובדי ארכיאולוגיה בכירים מפקחים על עמיתיהם החופרים בקבר חדש שהתגלה המתוארך לשנת 1,100 לפנה"ס, באתר הארכיאולוגי סקארה, 30 קילומטר דרומית לקהיר, מצרים, ביום חמישי, 8 במאי, 2014. שר העתיקות מוחמד איברהים אמר היום כי הקבר שייך לשומר של ארכיוני הצבא ולשליח המלכותי למדינות זרות. איברהים אומר כי התגלית של הפקולטה לארכיאולוגיה של אוניברסיטת קהיר בסקארה מוסיפה "פרק לידע שלנו על ההיסטוריה של המקום". סקארה הייתה אתר קבורה מרכזי לעיר המצרית העתיקה ממפיס והיא האתר לפירמידה העתיקה ביותר שהתגלתה במדינה.
08/05/2014  |  עופר וולפסון
ימים שחורים
בתמונה: כורה פחם אוקראיני ממתין לאוטובוס לאחר שיצא ממעמקי האדמה במכרה זסידקו, שם עזר לחפש אחר גופותיהם של חבריו ולנקות את הפסולת לאחר פיצוץ שאירע במקום.
05/03/2015  |  יפעת גדות
כיכר צינה דיזנגוף המחודשת בתל אביב
פרויקט הנמכת כיכר צינה דיזנגוף בתל אביב, מגיע לשלביו הסופיים. כך נראית הכיכר לאחר שדרוגה. בימים אלה, משלימים פועלים את התקנת עמודי התאורה. עתה ממתינים להשלמת פסלו "מים ואש" של האמן יעקב אגם, שיחזור לפעול במזרקה שבמרכז הכיכר.
05/12/2018  |  יגאל יששכרוב
חמידות בשטח הפקר
כלב קטן מציץ מכלי רכב במחסום צבאי אוקראיני ב-3 במרס, 2015, על כביש המוביל לשטח המוחזק בידי בדלנים המגובים בידי רוסיה. נשיא אוקראינה חתם על צו ביום שני שפתח את הדרך לבקשה רשמית להצבת כוח שלום בינלאומי באזורים המזרחיים בהם כוחות הממשלה נאבקים בבדלנים.
05/03/2015  |  עופר וולפסון
מזל טוב
מוניקה אורנה, שניה משמאל, וג'ולי ניסשיק, שתיהן ממדיסון, מתחבקות ומתנשקות לאחר שנישאו במדיסון, וויסקונסין. האימהות שלהן, אנג'י ג'וליאן, משמאל וסטפני ניסשיק, מימין, שמחו על נישואיהן. השתיים חיות יחד כבר 9 שנים. בסוף השבוע, שופט פדרלי ביטל את האיסור על נישואים חד מינייים במדינה.
12/06/2014  |  יפעת גדות
מדענים הצליחו לתעד גלי כבידה
הגל אותו חזה אלברט איינשטיין לפני מאה שנים נע בחלל ובזמן עד שהגיע לכדור-הארץ
11/02/2016  |  עידן יוסף
טוב לו במים
בתמונה: סולנג' פריירה רוחצת את בנה חוזה ווסלי בדלי בביתם שבפוקו פונדו, בברזיל. פריירה מספרת כי כי בנה נהנה להיות במים, והיא מניחה אותו בדלי מספר פעמים ביום כדי להרגיע אותו.
30/12/2015  |  יפעת גדות
הדרך לניצחון
טנקים סובייטיים מסוג T-34 מתקופת מלחמת העולם השנייה עושים את דרכם דרך הכיכר האדומה במהלך חזרות למצעד הצבאי של "יום הניצחון" שיתקיים בכיכר במוסקבה ב-9 במאי, לציון 70 שנים לניצחון במלחמת העולם השנייה.
05/05/2015  |  עופר וולפסון
ברחובות מדריד
בתמונה: כבשים מובלות על-ידי הרועה שלהן דרך מרכז העיר מדריד שבספרד. הרועה מוביל להקה המונה קרוב ל-2,000 כבשים דרך רחובות מדריד כדי לקרוא להגן על שטחי מרעה עתיקים, המאוימים על-ידי החקלאות המודרנית.
26/10/2015  |  יפעת גדות
דומה ושונה
בתמונה: קאסים ג'פאלי, בן שלוש, עומד עם חבריו בבית המשפחה במצ'ינגה, כ-200 קילומטרים מזרחית למלאווי. אביו, ראזיק, ויתר על עבודתו כמפעיל שירות אופניים כדי להגן על בנו במדינה בה קיימת עליה בהתקפות של לבקנים.
07/06/2016  |  יפעת גדות
בחירות במיאנמר
דייג משליך רשת כדי לתפוס דגים במים הרדודים של חוף גאפאלי במדינת ראכין הנמצאת במערב מיאנמר, בשעת בין ערביים, ביום חמישי, ה-15 באוקטובר 2015. הבחירות הכלליות במדינה מתוכננות ל-8 בנובמבר - הראשונות מאז שממשלה אזרחית החלה לכהן לראשונה בשנת 2011.
16/10/2015  |  עופר וולפסון
יוצאים לדרך
בתמונה: כלי השיט "וויילד אוטס" משמאל, "קומנג'", במרכז, ו"פרפטואל לויאל" נראים כשהם יוצאים להפלגה בתחילת מרוץ היאכטות "סידני הוברט" שבסידני.
28/12/2015  |  יפעת גדות
הקצין האמריקני הבכיר מובא למנוחות
צוות העברה של צבא ארה"ב מעביר את שרידיו של מייג'ור ג'נרל הרולד גרין (07.08.14), בבסיס חיל האוויר דובר. מטוס המטען C-17 שנשא את גופתו של גרין נחת באותו הבוקר בדובר, בו ממוקם חדר המתים הצבאי הגדול ביותר של ארה"ב. גרין הוא הקצין האמריקני הבכיר ביותר שנהרג בלחימה מאז 1970 במהלך מלחמת וייטנאם (דרגתו מקבילה לדרגת אלוף בצה"ל. גרין, ששירת בצבא ארצות הברית במשך 34 שנים, הוא גם הקצין האמריקני הבכיר ביותר שנהרג במהלך הלחימה במלחמות באפגניסטן ובעירק.
08/08/2014  |  עופר וולפסון
לא עומד בפיתוי
בתמונה: דג מתפתה לפתיון שהטיל אליו דייג היושב לאורך קו המים בורקרוז, שבמקסיקו. וראקרוז היא עיר נמל והעיר הגדולה ביותר במדינת וראקרוס במקסיקו. העיר שוכנת במפרץ מקסיקו במרכז המדינה ומשמשת כנמל המסחרי הגדול והראשי שלה.
08/12/2014  |  יפעת גדות
אש, גופרית ותמרות עשן
תמונה זו שצולמה ב-31 באוקטובר 2014, ושוחררה על-ידי המכון הגאולוגי של ארה"ב, מציגה לבה העולה בזרם הפעיל ביער שמתחת לבית הקברות פהואה. הזרם מאכל בקלות גדר סימון לרכוש פרטי בסמוך לעיירה פהואה שבהוואי. קצה הזרימה שנותרה בחצרו של איכר תושב המקום קרירה עכשיו למגע, אבל כמה מאות מטרים משם הזרם הפעיל "מתנפח", כלומר מתמלא בלבה טרייה.
06/11/2014  |  עופר וולפסון
 1   2   3  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il