X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי / News1 כתבות מקודמות
●  אקטואליה     ●  משפט     ●  כלכלה     ●  בריאות     ●  המגזין    
● כללי    ● חדשות   ● מבזקים   ●  וידאו    ● מאמרים   ● כתבות   ● תחקירים   ● כספת   ● מיוחדים ברשת   ● מוצרים   ● מינויים   ● יומני בלוגרים   ● נאומים/הרצאות   ● מכתבים/הערות   ● פסיקה   ● מושגים   ● מקורות/מחקרים   ● אירועים/חשיפות   ● מחוברים   ● לוח אירועים/כינוסים   ● ספרייה מקוונת    ● ספרים   ● שירים   ● יומן אישי   ● אישים   ● פירמות   ● מוסדות ● עיתונאים צעירים   ● תמונות מיוחדות   ● הודעות כלליות   ● הודעות שיווקיות   ● הודעות עסקיות   ● כתבות מקודמות ● הזדמנויות עסקיות
שתף:
הנצפים: 24 שעות שבוע חודש
עמוד 1 מתוך 55
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח
18/03/2024  |  קבוצת ירדן
פעילויות חווייתיות עם המשפחה בתקופת החגים
בלוח השנה העברי יש לא מעט חגים, ומכאן שיש גם לא מעט חופשים לילדים ממסגרות חינוכיות. יש משפחות רבות שמחפשות בכל שנה אלטרנטיבה לזמני החופשה של הילדים מהגנים ובתי הספר, כשלמעשה הזדמנויות כאלו מעודדות את כל המשפחה לבלות יחד במקום להתאמץ לחפש בייביסיטר או סידור אחר לילדים.
17/03/2024  |  קבוצת ירדן
לא רק קריאה בקלפים - 5 שימושים בקלפים
קלפים הם בסך-הכל פריטים העשויים מנייר, המשמשים למגוון רחב של מטרות ויישומים. חרף פשטותם, ניתן לעשות עימם הכול, החל מפעילויות חברתיות כמו משחקי חברה ועד לפעילויות ספורטיביות ואמנותיות. הקלפים הם חלק בלתי נפרד מהתרבות האנושית. הם מאפשרים לאנשים להירגע, לשחק, ליהנות ולהפגין כישורים שונים. במאמר זה ננסה לחשוף חמישה שימושים מגוונים לקלפים, החל ממשחק הפוקר הקלאסי ועד ליצירות אמנות מרהיבות.
13/03/2024  |  קבוצת ירדן
החשיבות הרבה בבחירת עורך דין הפועל מתוך שליחות
אין בכך ספק- עורך דין הוא קודם כל מקצוע שמטרתו היא לפרנס את העוסק בו, ואין גם ספק שקבלת שירות מעורך דין אינה זולה. עםז את, ניתן לראות הבדלים במקום ממנו פועל עורך הדין, האם מטרתו היא נטו לעשות כסף או שלא פחות מכך הוא פועל מתוך שליחות ומתוך רצון אמיתי לתרום אפילו במעט לעשיית צדק ולכך שהאזרח הפשוט שאין לו את כל הכוח יזכה בפיצוי על דבר שנעשה לו, בין אם במכוון או שלא במכוון. לבחירת עורך דין שפועל מתוך מקום כזה יש חשיבות רבה.
11/03/2024  |  כתיבת המומחים
איך מלבישים את הבית? טרנד עיצוב הקירות
תחום הלבשת הבית, או בשמו המוכר יותר - הום סטיילינג, נוגע להיבטי העיצוב השונים כאשר בשנים האחרונות הוא מתמקד יותר ויותר בקירות הבית. אם בעבר הקירות היו רק עוד חלק הכרחי בבית ותפקידם היה לחלק בין החדרים, היום הם כבר תופסים חלק משמעותי בעיצוב עצמו. תשכחו מאותם קירות לבנים ומשעממים שהכרתם עד כה, קירות שאין להם שום אמירה, והכירו את טרנד עיצוב הקירות שהולך לגרום לכל האורחים שלכם להתאהב בבית שלכם.
11/03/2024  |  כתיבת המומחים
5 המקומות שחייב לבקר בהם בניו-יורק
ניו-יורק היא עיר שאין עוד אחת כמוה. לא סתם מכנים אותה "התפוח הגדול", זו עיר ללא הפסקה עם עוצמות שאי אפשר לתאר במילים וכל כך הרבה דברים להספיק. היא הסמל ליצירתיות ולחופש ובשביל לגלות ולמצות אותה עד תום תצטרכו לא מעט זמן.
11/03/2024  |  כתיבת המומחים
ד"ר חן שפירא - למה אין הרבה נשים שמקימות סטארטאפ?
ד"ר חן שפירא אחת השותפות ב-Quai.MD, מתייחסת לנתונים הנמוכים יחסית של נשים יזמיות בסטארטאפים ומעודדת נשים להצלחה ניהולית ויזמית.
06/03/2024  |  קבוצת ירדן
כתיבת עבודות אקדמיות על מלחמת "חרבות ברזל"
מלחמת "חרבות ברזל" שפרצה במפתיע עם אירועי השבעה באוקטובר בהחלט שינתה את המציאות של לא מעט ישראלים, והביאה איתה את הבשורה על תקופה חדשה, שונה מכל מה שהכרנו עד כה. אמנם, לצד כל הקושי בתקופה זו, כדאי לציין כי זו הזדמנות לא רעה בכלל למצוא נושאים חדשים עבור כתיבת עבודות אקדמיות לסטודנטים. מלחמת "חרבות ברזל" הביאה איתה לא מעט שינויים באשר לדפוסי ההתנהגות של החברה, התמודדות של מורים ואנשי חינוך, יחסים במסגרת התא המשפחתי ועוד מגוון רחב מאוד של תחומים שונים - ואילו על כל אחד מהם ניתן לערוך עבודה אקדמית איכותית. אז איך אפשר לבצע כתיבת עבודות אקדמיות לסטודנטים בנושא מלחמת "חרבות ברזל", ובאילו נושאים כדאי לכם להתמקד? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.
05/03/2024  |  כתיבת המומחים
הרפורמה בישראל ללימודי רפואה - כל מה שחשוב לדעת
מערכת הבריאות במדינת ישראל היא אחת מהמערכות המתקדמות ביותר בעולם, וידוע לכול עד כמה חשובה מערכת הבריאות לחוסן הלאומי של המדינה ולרווחת התושבים. בתוך כך, מערכת הבריאות בישראל סובלת ממחסור משמעותי בכוח אדם רפואי ומקצועי, והמחסור ברופאים הפך למצוקה של ממש ולחסם מרכזי בהתוויית המדיניות של משרד הבריאות ובצעדים הדרושים לשיפור ולשדרוג מערכת הבריאות בארץ.
05/03/2024  |  כתיבת המומחים
הערוץ ששובר שיאים: אלו הנתונים מאחורי העשייה- ערוץ 2000
מדי יום רגיל המזכיר של ערוץ 2000 לקבל שיחה מהסוג הזה: "אני מודה לכם מאוד על כל התכנים שאתם משדרים מדי יום ביומו, ראיתי ממש את האור". בקול נרגש ורועד, מתקשרים המאזינים של ערוץ 2000 למפיק ולא מפסיקים להודות על כל הטוב והשפע שמשפיע עליהם הערוץ במגוון פלטפורמות שונות.
03/03/2024  |  קבוצת ירדן
כך תקנו את מכונת הקפה המושלמת עבורכם
החלטתם שהגיע הזמן לרכוש מכונת קפה ביתית, שתהפוך את חווית הקפה שלכם לנוחה, פרקטית ומושלמת, ממש כמו כשאתם קונים את הקפה שלכם בבית הקפה האהוב עליכם. אבל, כיום יש מגוון עצום של מוצר זה, איך תדעו מה לקנות? איך תזהו את המכונה שתיתן לכם את הערך הטוב ביותר לצרכים שלכם? במיוחד לשם כך אספנו עבורכם מידע נרחב על כמה סוגים, שמהם תוכלו לבחור את המכונה הנכונה לכם.
29/02/2024  |  קבוצת ירדן
השכרת רכב בדובאי - מעלים הילוך והופכים את החופשה לבלתי נשכחת
יחד עם חלוף השנים האחרונות הפכה דובאי לאחד מיעדי התיירות המבוקשים והפופולריים ביותר בקרב תיירים מרחבי העולם, ולאחר הסכמי אברהם גם בקרב הישראלים שמיהרו להצטרף לחגיגה שכן, לא ניתן להתעלם מן העובדה כי באמת מדובר על יעד מעניין, יוקרתי וחוויתי במיוחד. על כן, לצד כלל האטרקציות והחוויות השונות שמציעה דובאי, לא ניתן להתעלם מן העובדה כי אחד הדברים הבולטים ביותר יהיה האפשרות להשכיר רכבי יוקרה בלתי שגרתיים שכן, הדבר מעניק לתיירים השונים את האפשרות הנדירה לנהוג על רכבים יוקרתיים ופורצי גבולות. מעבר לאמור, מיותר לציין כי מדובר על אפשרות המתלווה אל שורת יתרונות רחבה במיוחד, ביניהם האפשרות לנצל את זמני החופשה בצורה היעילה והאפקטיבית ביותר. אז למה זה כדאי? מה צריך לדעת? ואילו רכבים מחכים לכם בדובאי? כל המידע הרלוונטי במאמר הבא.
28/02/2024  |  קבוצת ירדן
ישראל במגמת חידוש - הערים המובילות בישראל בתחום ההתחדשות העירונית
בתוך מארג נופיה ההיסטוריים של ישראל, תנועה עכשווית פורצת קדימה; התחדשות עירונית, שבה העבר פוגש קידמה במערכת יחסים סימביוטית מבחינה ארכיטקטונית. היוזמה, שמובילה הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, החלה לדמיין מחדש את הנוף העירוני של המדינה.
28/02/2024  |  כתיבת המומחים
טיפים לבחירה נכונה של גני אירועים בשרון
החתונה מתקרבת, והלחץ מתחיל לעלות? בין כל ההכנות, בחירת גן האירועים היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתצטרכו לקבל. גן האירועים הוא המקום שבו תבלו את אחד הימים החשובים בחייכם, ולכן חשוב לבחור גן אירועים שיתאים לכם באופן מושלם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון.
28/02/2024  |  כתיבת המומחים
המדריך המקיף לשיפור בריאות מערכת העיכול
בריאות מערכת העיכול היא אבן יסוד לרווחה הכללית. היא לא רק משפיעה על ספיגת חומרים מזינים ועל הפרשת פסולת אלא גם עשויה להשפיע על תפקוד מערכת החיסון, על מצב הרוח ועל הסיכון למחלות כרוניות. אף על-פי כן, אי-נוחות ומחלות עיכול הופכות נפוצות יותר ויותר, לעתים קרובות בשל דפוסי תזונה מודרניים, אורח חיים יושבני ולחץ נפשי. החדשות הטובות הן שישנן אסטרטגיות טבעיות רבות ושונות לשיפור בריאות העיכול, החל משינויים בתזונה ופעילות גופנית ועד לניהול לחץ ולשיפור השינה. מדריך מקיף זה צולל אל תוך אסטרטגיות אלה ומציע עצות מעשיות למי שמבקש לשפר את בריאות העיכול שלו ובכך את איכות חייו.
28/02/2024  |  כתיבת המומחים
מה כדאי לכלול בהסכם הגירושין שלכם?
שליטה טובה בכל הקשור בנושא הגירושין אינו דבר קל. מדובר במסע מלא במורדות רגשיים ומספר אינסופי של החלטות שיכולות לעצב ולהשפיע על עתידך. פרט מאוד חשוב בתהליך הוא עריכת הסכם גירושין - מסמך המתאר את תנאי הפרידה. הסכם זה חיוני מכיוון שהוא מבטיח שהזכויות והאינטרסים של שני הצדדים יכובדו. הבנת מה לכלול בהסכם זה וכיצד תהליך הגירושין משפיע על הקמתו יכולים להוות הבדל משמעותי. אז בואו נצלול לחלקים החיוניים בהסכם הגירושין, תוך התמקדות במה שחשוב ביותר במהלך תקופה מאתגרת זו.
25/02/2024  |  קבוצת ירדן
למה כדאי לבחור בפינת זולה
אחד הדברים האטרקטיביים ביותר כיום לכל גינה היא ללא ספק פינת זולה. פינה זו מציעה שקט, שלווה וניתוק לכל גינה, כך שאתם יכולים ליהנות משקט ושלווה של מרחב טבעי ופתוח, מבלי לצאת מהבית. אם אתם שואלים את עצמכם איך לבחור פינת זולה לגינה שלכם בצורה הטובה ביותר, כדאי שתקראו את המאמר הבא.
20/02/2024  |  קבוצת ירדן
נשכה שוטרת במהלך מעצרה ותרצה עבודות שירות
הנאשמת התבקשה על-ידי ניידת משטרה לעצור את נסיעתה לאחר שביצעה עבירת תנועה, והובהר לה על-ידי שוטרי התנועה שעיכבו אותה כי יירשם לחובתה דוח תנועה הכולל הטלת קנס בסך של 1,500 שקל. הנאשמת לא קיבלה את החלטת השוטרים בשוויון נפש, השתוללה במקום, דחפה את השוטרים ובשלב מסוים אף נשכה שוטרת שניסתה לאזוק אותה.
19/02/2024  |  קבוצת ירדן
חיסכון בדלק ובהשפעותיו על הסביבה
חיסכון בדלק הוא אבן פינה בשמירה על איכות הסביבה, שכן הוא מפחית את כמות הפליטות המזהמות לאטמוספירה, מוריד את התלות בדלקים מאובנים ותורם להאטת תופעת ההתחממות הגלובלית. ככל שנצליח לחסוך יותר בדלק, כך נשפר את איכות האוויר שאנו נושמים ונשמור על משאבי הטבע לדורות הבאים. בזמן שהעולם מחפש דרכים להתמודד עם אתגרי הסביבה, חיסכון בדלק מציע פתרון ישים ויעיל לשיפור המצב הסביבתי.
19/02/2024  |  קבוצת ירדן
איך אפשר לחסוך אלפי שקלים בשנה על-ידי השוואת מחירים?
בעידן של מחירים גבוהים ויוקר מחיה, כל שקל חשוב. למזלנו, קיימים היום כלים ואתרי אינטרנט המאפשרים לנו לחסוך סכומי כסף נאים על-ידי השוואת מחירי מוצרים ושירותים ברחבי הרשת. במאמר הבא נציג מספר דרכים יעילות לנצל את אתרי ההשוואות ולחסוך מאות ואף אלפי שקלים בשנה הקרובה.
18/02/2024  |  קבוצת ירדן
עורך דין חדלות פירעון
בעולם המורכב של מימון עסקי ומימון אישי, המונח "חדלות פירעון" מרמז לעתים קרובות על דברים שליליים, ומאותת על מצוקה כלכלית ובעיקר חוסר ודאות. כדי להבין מה המשמעות האמיתית של מצב כזה, ההשלכות הכרוכות בכך וצעדים מהותיים שיש לנקוט ברגעים כאלו חשוב שאנשים פרטיים ובעלי עסקים ידעו כל מה שצריך לדעת בנושא - מזיהוי הגורמים לחדלות פירעון ועד ההחלטה של העסק או של חייב פרטי לפנות לתמיכתו של עורך דין חדלות פירעון.
18/02/2024  |  קבוצת ירדן
החשיבות של בטיחות בעבודה
בטיחות בעבודה היא נושא קריטי המשפיע על בריאות העובדים, רווחיות הארגון ואף שלום הציבור. קיום נהלים נאותים של בטיחות תורמת לסביבת עבודה בטוחה, מונעת תאונות ומקרי מוות וחוסכת עלויות כבדות ממעסיקים. המאמר הבא יסקור מספר סיבות מרכזיות לחשיבות קידום הבטיחות במקומות העבודה.
15/02/2024  |  קבוצת ירדן
מנעולן
שירותיו של מנעולן הם ללא ספק שירותים חשובים ביותר עבור מגוון רחב של סיטואציות שונות. המנעולן עוסק בתיקון דלתות ומנעולים, בפריצת דלתות בעת הצורך, בהחלפת צילינדר ועוד. לא משנה באיזה סוג של מנעול מדובר או מהי הבעיה העומדת על הפרק, הרי שמנעולן הוא איש המקצוע הנדרש עבורה. אם אתם שואלים את עצמכם באיזה מקרים יהיה לכם צורך בשירותיו של מנעולן וכן, כיצד תבחרו את איש המקצוע הטוב ביותר בתחום, כדאי שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.
15/02/2024  |  קבוצת ירדן
5 המקומות שחייבים לבקר בהם בגאורגיה
גאורגיה היא יעד כה מגוון שאין ספק כי הוא יתאים לכולם. אוהבי ההיסטוריה ימצאו אתרים רבים ומסקרנים, אוהבי הטבע ייהנו מנופים עוצרי נשימה ומי שבקטע של אוכל, בוודאות יצא מרוצה. אבל אם כבר סגרתם טיול לגאורגיה אתם וודאי כבר יודעים את כל זה ומה שחסר לכם הם מקומות הבילוי השונים והמיוחדים, כאלה שלא מופיעים במדריכים סטנדרטיים. ובכן, מעבר לכפרים הציוריים שבטח כבר סגרתם טיולים אליהן, יש שתי ערים שחשוב להכיר את מקומות הבילוי בהן - עיר הבירה המודרנית ומלאת החיים טביליסי ועיר הקיט בטומי שידועה בחיי הלילה התוססים שלה(ובאוכל הטעים). קיבצנו עבורכם את המקומות הכי שווים משתי הערים הללו.
14/02/2024  |  כתיבת המומחים
היתרונות של יישור שיניים שקוף
תמיד רציתם לעבור הליך של יישור שיניים אבל חששתם מלהסתובב עם גשר מתכתי בולט ומגושם? פחדתם שברזלים על השיניים ימשכו תשומת לב? מה אם נגיד לכם שאתם יכולים לקבל את החיוך שתמיד חלמתם עליו ולעבור את ההליך בלי שאף אחד ידע? שימו את הגשר הקלאסי מברזל בצד, אנחנו בשנת 2024 והודות לטכנולוגיה המתקדמת פותחה השיטה המהפכנית של יישור שיניים שקוף.
13/02/2024  |  כתיבת המומחים
 1   2   3  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il