סגור
דקל סטולרו Shoes Online
דקל סטולרו (צילום: אוראל כהן)

נחשף בכלכליסט
בית המשפט הוציא צו עיכוב הליכים לבעלת אתר שוז אונליין

הבעלים של החברה, סיפקו אונליין, נקלעה באחרונה לקשיים לאחר שצברה חובות של 10 מיליון שקל והיא חדלת פירעון. השופטת קבעה דיון ל-15 במאי

השופטת בטינה טאובר מבית המשפט המחוזי בחיפה הוציאה אתמול (א') צו עיכוב הליכים זמני לחברת "סיפקו אונליין" שהינה הבעלים של האתר שוז אונליין וקבעה דיון ל-15 במאי. משמעות הצו הינו כי בשלב זה לא ניתן לנהל או לפתוח בהליכים נגד הרשת.
חברת "סיפקו אונליין" אשר הינה פלטפורמה למכירת מוצרי אופנה ונעליים באינטרנט דרך האתר shoesonline, הגישה בסוף השבוע לבית המשפט המחוזי בחיפה בקשה למתן צו לפתיחת הליכים וצו להקפאת הליכים אישי נגד מנכ"ל החברה, דקל אשר סטולרו. שוז אונליין הוא אתר הנעלים הגדול בישראל. לאחרונה פורסם כי שוז אונליין בקשיים. מטרת החברה היא תיווך בין ספק המוצרים לפלטפורמת הרכישה. התוכנה שעליה מבוסס האתר מקשרת בין צרכן הקצה הרוכש דרך האתר, עם הספק של המוצר הנרכש ומרוויחה מהפרש המחיר ממחיר המכירה למחיר הקנייה.
במסגרת הבקשה שהגישה החברה באמצעות עו"ד אמיר דולב ממשרד מיתר נטען כי החברה נקלעה לקשיים עקב משבר כלכלי שפגע ביכולתה לגייס כספים. עוד נטען כי החברה הינה חדלת פירעון ונצברו לה התחייבויות לספקים שמועד תשלומם חלף, בסכום מוערך של כ-9.7 מיליון שקל וכן טרם שולמו משכורות לעובדים לחודש אפריל 2024 בסכום כולל של כ-327 אלף שקל. זאת בנוסף לחובות נוספים לעובדים בגין גמר חשבון וכן חוב כולל בחשבונות הבנק של החברה של כ-1 מיליון שקל.
עוד נטען כי ב-11 באפריל התקבלה הצעה ממשקיעים פרטיים לכניסה והשקעה בחברה, אולם העסקה נפלה. ב-3 במאי התקבלה פנייה מגורם שהביע התעניינות להשקעה בחברה וקבלת השליטה בה, אך פנייה זו לא התגבשה לכדי הצעה מחייבת. החברה מבקשת למנות לה נאמן זמני, אולם טרם ניתנה החלטה בעניין זה.