סגור
יפעת אורון על רקע בלקסטון
יפעת אורון על רקע מטה בלקסטון

יפעת אורון על רכישת השליטה בפריוריטי: "בלקסטון תהיה שותף צמיחה טוב בחברה ראויה"

קרן בלקסטון הודיעה היום על רכישת השליטה בחברת התוכנה הישראלית פריוריטי, לפי שווי חברה של 800 מיליון דולר; אורון מנהלת את המשרד הישראלי של בלקסטון, שזו העסקה הגדולה שלה בישראל עד כה

נחתמה עסקת רכישת השליטה בחברת פריוריטי הישראלית בידי קרן בלקסטון. בלקסטון הוציאה היום (ה') הודעה לעיתונות בארה"ב, שפורסמה בבלומברג.
בעסקה שנחשפה בכלכליסט, רוכשת הקרן כ-65% ממניות חברת התוכנה פריוריטי מידי קרן פורטיסימו הישראלית וקרן TA האמריקאית, לפי שווי חברה של כ-800 מיליון דולר. הנתונים לא נמסרו בהודעה של בלקסטון. זוהי העסקה הגדולה ביותר של בלקסטון בישראל, שפתחה משרד בתל אביב לפני שלוש שנים, והראשונה שבה היא רוכשת שליטה בחברה ישראלית.
לפי הקרן, התמורה שולמה מקרן הצמיחה של בלקסטון, Blackstone Growth, וקרנות אחרות שלה. המשרד הישראלי של בלקסטון מנוהל בידי יפעת אורון, לשעבר מנכ"לית לאומיטק.
פריוריטי, שמנוהלת על ידי שגיב גרינשפן, פועלת בתחום פיתוח תוכנה לניהול משאבי הארגון. כלומר, תוכנה שמאפשרת לחברות לנהל את כלל הצרכים שלהן, החל מכספים, דרך משאבי אנוש ועד רכש. לחברה יש לפי האתר שלה 75 אלף לקוחות ב-70 מדינות, שבתשע מתוכן היא פועלת עם שותפים. פריוריטי מעסיקה כיום 500 עובדים, 180 מתוכם במטה של החברה בפארק אפק ובמרכז הפיתוח שלה בירושלים. בנוסף, יש לה משרדים בארה"ב, בריטניה ובלגיה.
בלקסטון שואפת להרחיב את הפעילות של פריוריטי באמצעות חברות פורטפוליו שלה ברחבי העולם. הקרן מרחיבה בשנים האחרונות את הרכישות במזרח התיכון, בעיקר בערב הסעודית.
אורון אמרה בהודעה כי "פריוריטי צמחה להיות מובילת שוק בתחומה ע"י פיתוח תוכנות ישומים עסקיים הנותנים מענה לצרכים של חברות בתחומים שונים. לאור הניסיון שלנו בתחום התוכנה ועם 230 חברות פורטפוליו, אנו מאמינים שבלקסטון תהיה שותף צמיחה טוב לחברה ראויה".
מנכ"ל פריוריטי שגיב גרינשפן אמר כי ההחלטה של בלקסטון להיכנס לשותפות בחברה היא עדות לעוצמה של פריוריטי ומהווה עבורה הזדמנות אדירה להעמיק את החדירה של החברה לשוק ולהאיץ אתת מסלול הצמיחה שלה".
בנק ההשקעות אברקור ליווה את העסקה מצד המוכרים לצד משרד גורניצקי. בלקסטון לוותה בידי קירדלנד אנד אליס, ומשרד מיתר.