חשד לחיסול בצהרי היום: גבר כבן 50 מבאקה אל-גרבייה נרצח בצהריים (יום ראשון) ביריות בכביש 65, סמוך לגן שמואל. צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום. מדובר בחיסול החמישי בארבעה חודשים וחצי האחרונים, כחלק מאותו סכסוך מדמם שגבה גם את חייהם של סמיח אבו מוך, חאלד אבו ג'ודה, סעיד קעדאן ורסמי אבו מוך. מתחילת השנה נרצחו 72 בני אדם בחברה הערבית.
זירת הרצח בכביש 65 סמוך לגן שמואל

2 צפייה בגלריה
אירוע אלימות בכביש 65 סמוך לגן שמואל
אירוע אלימות בכביש 65 סמוך לגן שמואל
זירת הרצח
חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א, עידן אלמלח, סיפר כי "ראינו את הגבר כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות חודרות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".
מהמשטרה נמסר כי הרקע לרצח פלילי, וכי שוטרים הגיעו למקום ופתחו בחקירה.
בימים האחרונים רצח רודף רצח, כשרק אתמול נורה למוות נער בן 17 בשגב שלום; שלשום נרצחו אביב אלימלך (22) ואריאל בר (29) בקריית אתא; ובאותו לילה נרצח גם אופק נווה (25) בראשון לציון.
בשנה וחצי האחרונות חל גידול דרמטי בפשיעה הן בחברה הערבית והן בחברה היהודית, אך לפי שעה המשטרה והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לא הציגו פתרון אפקטיבי כלשהו לחיסולים הפליליים בחברה הערבית ובעולם התחתון. אותם חיסולים מפירים גם את שלוותם של אזרחים בלתי-מעורבים שנקלעים לזירות הרצח הללו, ופוגעים בתחושת הביטחון האישי הרעועה ממילא בזמן המלחמה.