חיזבאללה טוען שהכניס למערכה טילים חדשים, יותר משבעה חודשים אחרי תחילת הלחימה בצפון: בעת שקיבל אחריות על ירי להר דב אתמול (ראשון), טען חיזבאללה כי עשה זאת באמצעות טילי "ג'יהאד מורנייה".
לפי פרסום ברשת "אל-מנאר" של חיזבאללה, אותם טילים שנקראים על שם בנו של רמטכ"ל חיזבאללה עימאד מורנייה - שחוסל כמוהו בתקיפה שיוחסה לצה"ל - הם "טילים טקטיים בלתי-מונחים, עם יכולות הרס גדולות וראש קרב שמשקלו מגיע ל-120 ק"ג. הם מיוצרים על ידי חיזבאללה".
2 צפייה בגלריה
טיל ג'יהאד מורנייה שהציג חיזבאללה
טיל ג'יהאד מורנייה שהציג חיזבאללה
טיל "ג'יהאד מורנייה", כפי שהוצג ב"אל-מיאדין"
השריפות בקריית שמונה, לאחר המטחים ביום שישי

לפי פרסום נוסף אתמול ב"א-שרק אל-אווסט", היוצא לאור בלונדון בשפה הערבית, מדובר בסוג השלישי של טילי קרקע-קרקע כבדים שחיזבאללה הודיע על הכנסתם לשימוש בחזית מתחילת המלחמה, אחרי בורקאן ופלק 1. ב"אל-מיאדין" נכתב כי טילי "ג'יהאד מורנייה" מדויקים יותר מטילי הבורקאן.
חיזבאללה הודיע במהלך המלחמה גם על שימוש במערכות טילי הגנה אווירית נגד הכטב"מים הישראלים, אך לא חשף את המערכות. בנוסף הוא טען כי הכניס למערכה כטב"מי תקיפה וטילים מסוג "אלמס" - טיל נ"ט איראני שבראשם מצלמה. לפי "אל-שרק אל אווסט", ארגון הטרור הלבנוני משתמש גם בטילי קורנט וקטיושות, שאיתם לרוב הוא תוקף את קריית שמונה ואתרים צבאיים ברמת הגולן.
2 צפייה בגלריה
נאום נסראללה לציון יום השנה למותו של בכיר חיזבאללה מוסטפא בדר א-דין
נאום נסראללה לציון יום השנה למותו של בכיר חיזבאללה מוסטפא בדר א-דין
נסראללה בנאומו היום
בנאום שנשא היום, לציון שמונה שנים למותו של בכיר חיזבאללה מוסטפא בדר א-דין, אמר מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה: "אחרי שמונה חודשים ישראל לא מסוגלת להחזיר את החטופים, לא מסוגלת להחזיר את אזרחיה לעוטף עזה ולצפון ולא מסוגלת לאבטח את ספינותיה".
"כדי לצאת מתדמית התבוסה נתניהו רוצה להיכנס לרפיח", טען נסראללה. "נתניהו הופתע שחמאס הסכים להצעת המתווכות, כי משמעות הדבר הייתה תבוסתו וניצחון עבור חמאס". על הלחימה של ארגונו מול ישראל אמר: "אנחנו חזית התומכת בעזה. האמריקנים הודיעו לנתניהו שאין פתרון בצפון בלי הפסקת המלחמה בעזה. אנו אומרים למתיישבים בצפון - לכו לממשלה ותגידו להם להפסיק את המלחמה בעזה".