הלחימה בצפון נמשכת, ביום הזיכרון: ארבעה חיילים נפצעו בצהריים (שני) באורח בינוני וקל מפגיעת שני טילי נ"ט ששיגרו מחבלי חיזבאללה לעבר אזור קיבוץ יפתח שבגליל העליון. מצבו של אחד החיילים מוגדר בינוני והיתר במצב קל. בצה"ל מסרו כי החיילים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, ומשפחותיהם עודכנו.
ביום שישי: שריפות בכל רחבי הרכס שמעל קריית שמונה

2 צפייה בגלריה
עשן בכפר אל עדייסה דרום לבנון
עשן בכפר אל עדייסה דרום לבנון
(צילום: Rabih DAHER / AFP)
בית החולים זיו בצפת, לשם הובאו הפצועים, מסר: "סמוך לשעה 11:45 הובאו למלר"ד במרכז הרפואי זיו, 4 חיילים שנפגעו כתוצאה של המטח בסמוך לקיבוץ יפתח. שלושה חיילים מוגדרים פצועים קל ומטופלים על-ידי צוותי המיון. הפצוע הרביעי מטופל בחדר טראומה. מצבו יציב והוא בהכרה מלאה".
במקביל, הבוקר, קרוב לשעה 06:20, התפוצצו שני כטב"מים מתאבדים של חיזבאללה ליד בית הלל. לא נשמעה אזעקה, ולא היו נפגעים. כתוצאה מהפיצוץ פרצה שריפה קטנה שכובתה זמן קצר לאחר מכן. צה"ל ציין כי "האירוע מתוחקר". בשעות הצהריים מסר צה"ל כי כטב"ם אחר שחצה מלבנון התפוצץ בזרעית. גם שם לא היו נפגעים.
כלי תקשורת לבנוניים דיווחו לאורך היום על תקיפות כטב"מים של צה"ל בדרום לבנון, ועל ירי ארטילרי באזור. לא נמסרו דיווחים על נפגעים בלבנון.
2 צפייה בגלריה
טקס יום הזיכרון לחללי צה"ל בבית העלמין קריית שמונה
טקס יום הזיכרון לחללי צה"ל בבית העלמין קריית שמונה
טקס יום הזיכרון בקריית שמונה
(צילום: יפעת ארליך)
בשעות הבוקר, לאחר ששני הכטב"מים התפוצצו בבית הלל, נשמעו שתי אזעקות בגליל העליון. צה"ל מסר כי מדובר באזעקות שווא.
בזמן הלחימה מול חיזבאללה, בעיר קריית שמונה התכנסו כמה תושבים וחיילים לצד קברי הנופלים כדי לציין את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה.