שני בני אדם נהרגו במהלך היום (שבת) בשתי תאונות דרכים בנגב: אישה כבת 60 נהרגה בצהריים בהתנגשות בין כמה כלי רכב בכביש 25, סמוך לצומת המחצבה. ארבעה בני אדם נפצעו באורח בינוני וקל. בערב נהרג רוכב אופנוע בן 25 מפגיעת מכונית ליד צומת להבים.
1 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בין 2 כלי רכב בכביש 25, הנגב
תאונת דרכים בין 2 כלי רכב בכביש 25, הנגב
זירת התאונה סמוך לצומת המחצבה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח על התאונה התקבל ב-15:18 במוקד 101 של מד"א במרחב נגב. חובשים ופרמדיקים של הארגון העניקו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה קבעו את מותה של האישה, ופינו את ארבעת הפצועים במסוק מד"א ובאמבולנסים לבית החולים סורוקה בבאר שבע. חובש רפואת חירום במד"א אביתר שרף סיפר: "כשהגענו למקום ראינו תאונה קשה. מחוץ לאחד הרכבים שכבה אישה כבת 60 מחוסרת הכרה, עם חבלה רב מערכתית, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".
גבר כבן 60 שהיה איתה במכונית פונה לבית החולים בהכרה מלאה כשהוא סובל מחבלות בגפיים. אישה כבת 30 ממכונית אחרת פונתה במצב בינוני עם חבלות בבטן ובראש. גבר שהיה איתה ברכב פונה במצב קל. מרכב נוסף פונה צעיר בשנות ה-20 לחייו במצב קל.
לקראת 20:30 בערב התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב נגב דיווח על אופנוע שנפגע מרכב ליד מחלף להבים. חובשים ופרמדיקים קבעו את מותו במקום ופינו לבית החולים סורוקה פצוע מהרכב במצב קל. חובש רפואת חרום עלא אלהוזייל סיפר: "ראינו את הרוכב שוכב במרחק כעשרה מטרים מהאופנוע עם חבלה רב-מערכתית ללא נשימה וללא דופק".
מתחילת השנה עומד מספר ההרוגים בתאונות דרכים על 164, לעומת 140 הרוגים בתקופה המקבילה אשתקד. מדובר בעלייה של כ-16%. בסך הכול נהרגו בכבישי הארץ בסוף השבוע חמישה בני אדם. ביום שישי לפנות בוקר נהרג רוכב אופנוע בתאונה עם משאית ליד שוהם; שעות לאחר מכן, נהרג צעיר כבן 23 שנפל מטרקטורון ממזרח לנחל חדרה, ולפנות בוקר נהרג רוכב אופנוע כבן 27 שהחליק בכביש 70 סמוך לצומת כליל.
פורסם לראשונה: 16:28, 18.05.24