גבר בן 57 מחולון נעצר בשבוע שעבר בחשד לעבירות מין חמורות בבתו בת ה-10. לפי החשד, האב תקף את בתו מינית פעמים רבות ובמשך תקופה ארוכה בעת ששהתה עמו במסגרת הסדרי ראייה. הוא חשוד בין השאר במעשים מגונים ובמעשי סדום.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
חקירת המשטרה החלה בחודש מרץ, לאחר קבלת תלונה נגד החשוד על ידי אמה של הילדה. האם סיפרה למשטרה כי החשוד, שמתגורר בבית הוריו בחולון, היה נפגש עם בתו בהרצליה במסגרת הסדרי ראייה, ובמהלך המפגשים נהג לקחת אותה למקומות שונים - כשפעמים רבות ובמשך תקופה ארוכה נהג לבצע בה עבירות מין חמורות.
לאחר שלחשוד נודע כי הוגשה תלונה נגדו הוא נעלם כדי להימנע מהגעה לחקירה, אך בשבוע שעבר הוא אותר ונעצר לחקירה, שם הכחיש את המיוחס לו. לטענתו, האם הגישה נגדו את התלונה בעקבות סכסוך בין השניים. "היא איימה עליי שתפתח נגדי תיק במשטרה ושתדפוק אותי", הוא טען בחקירתו.
האב חשוד בעבירות מעשה סדום בקטין בן משפחה חסר ישע, מעשה מגונה בקטין בן משפחה חסר ישע וסיוע לאחר מעשה פשע. במשטרה מעריכים כי עם התפתחות החקירה יתווספו חשדות לעבירות מין חמורות יותר. ביום שישי הוא הובא לדיון הארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב ומעצרו הוארך בארבעה ימים. החקירה נמשכת.