הכותרת
הקיבוצניק שלא רצה לעסוק בביטחון, ונפל בהגנה על הבית
33:47

האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: סיפורו של אילן פיורנטינו ז"ל, הרבש"ץ של קיבוץ נחל עוז.
כשאילן פיורנטינו ז"ל השתחרר מהצבא הוא הכריז שהוא לא יעסוק בנושאים של ביטחון או רפואה - הוא הולך אל הרפת. עם השנים הוא התקדם בתפקידי הביטחון בקיבוץ עד שמונה לתפקיד הרבש"ץ של נחל עוז. לאורך התקופה הוא התמודד עם לא מעט אירועים משמעותיים והוביל את הקמת יחידת כיבוי האש שטיפלה בטרור הבלונים והעפיפונים. ב-7 באוקטובר הוא יצא מהבית עם הדיווחים הראשונים, ונפל בקרבות ההגנה על הקיבוץ.
"הכותרת" בפרק מיוחד על הרבש"ץ האהוב של נחל עוז, כפי שראו אותו אשתו, חבריו וגם כפי שהוא ראה את עצמו. ההחלטה לקבל את התפקיד המורכב, האתגרים והלבטים בדרך, וגם הדאגה בשעות הראשונות של 7 באוקטובר והימים שעברו בחוסר ודאות עד לידיעה שנפל בקרב. האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
אילן פיורנטינו
אילן פיורנטינו
אילן פיורנטינו ז"ל
במהלך הפרק נעשה שימוש בהקלטות שנעשו על-ידי עדן דוידוב, בן כהן וטל דואניס במסגרת פרויקט הגמר שלהם במחלקה לתקשורת של המכללה האקדמית ספיר. החומרים פורסמו גם במסגרת רדיו קול הנגב, מסלול הרדיו והפודקאסטים של המכללה.
אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.