בגלל הסרט הצהוב: הנהלת האירוויזיון ביקשה מקרן פלס להסיר את הז'קט

יוצרת השיר "הוריקן" הגיעה עם בגד מיוחד בעיצובה של טובל'ה, אך התבקשה להחליף את התלבושת • "זה פוליטי לבקש לראות את הביבסים בבית?"

קרן פלס. צילום: קוקו

קרן פלס, יוצרת השיר "הוריקן" של עדן גולן שהופיעה הלילה (מוצ"ש) על במת המוזיקה הגדולה של אירוויזיון 2024 במאלמו שבדיה, תכננה להגיע עם בגד בעל אמירה ומשמעות למופע החשוב, אך התבקשה על ידי הנהלת האירוויזיון להחליף את הלבוש.

פלס שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה כי היא הגיעה עם מגוון של אפשרויות לבוש מחשש כי "יפסלו את הבגדים בגלל סמלים".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Keren Peles | קרן פלס 🎗️‎‏ (@‏‎kerenpeles‎‏)‎‏

הז'קט שתוכנן במקור להיות זה שילווה את פלס ברגעים החשובים בגרין רום עוצב על ידי טובל'ה. מדובר בז'קט שחור עם איור של ילדה עם ידיים למעלה ובמרכז סרט צהוב כאות הזדהות עם החטופים. על השרוול של הז'קט מוטבע התאריך 7.10.23, הרי הוא התאריך של טבח חמאס.

"זה מאוד פוליטי לבקש לראות את הביבסים בבית? תהתה פלס ושיתפה תמונה בה היא לובשת את הז'קט. "את הסמלים יוכלו למחוק אך לא אותנו. מה שעברנו יהדהד לעד ונקום מכל מכה חזקים וזקופים יותר", כתבה.

גם טוב'לה העלתה תמונה של פלס והבגד וכתבה "ניסינו. נפסל לשידור".

בתוך כך, בתאגיד השידור כאן הורו למגישה הישראלית שעתידה לשדר את תוצאות הבחירה של ישראל, מאיה אלקולומברה, להסיר את סיכת החופש לשחרור החטופים שתכננה לענוד מול כל אירופה. הבקשה הגיעה בעקבות חשש שאיגוד השידור האירופי יטיל סנקציה בשידור חי.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Maya Alkulumbre (@maya.alkulumbre)



טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר