דובר מזכ"ל האו"ם מאשר: שני עובדי או"ם נפגעו בתקיפה ברפיח - אחד מהם נהרג

נהג פלשתיני, עובד של ארגון הבריאות העולמי נהרג • יחד איתו נפצע במהלך הפגזה גם פקיד בעל אזרחות זרה שעובד בארגון • פרחאן עזיז חאק: "הסכסוך בעזה ממשיך לגבות מחיר כבד - לא רק מאזרחים, אלא גם מעובדים הומניטריים"

רכב האו"ם שנפגע ממזרח לרפיח

שני עובדי או"ם נפגעו מוקדם יותר היום (שני) באזור רפיח, כך על פי דיווחים. אחד פונה לבית החולים האירופי במצב יציב והשני מת מפצעיו. לא צוין אם מדובר בפגיעה כתוצאה מפעילות צה"ל או ירי חמאס.

תיעוד ההרס מתקיפות חיל האוויר ברפיח // רשתות ערביות

תחנת הטלוויזיה הקטארית "אל-ג'זירה" דיווחה כי נהג פלשתיני נהרג של ארגון הבריאות העולמי (WHO) נהרג, ופקיד בעל אזרחות זרה בארגון נפגע במהלך הפגזה ממזרח לרפיח.

בתוך כך, דובר מזכ"ל האו"ם פרחאן עזיז חאק אמר לעיתונאים אמריקניים כי המזכ"ל גוטרש גינה את המתקפה על עובדי הארגון וקרא לחקור את התקרית.

"הסכסוך בעזה ממשיך לגבות מחיר כבד - לא רק מאזרחים, אלא גם מעובדים הומניטריים - המזכ"ל חוזר על פנייתו הדחופה להפסקת אש מיידית ולשחרור כל החטופים", אמר חאק.

על פי החשד מדובר בקצין פרוייקטים בכיר בן 53 שנהרג בתקיפה בדיר אל בלח, לאחר שעזב את רפיח. מוקדם יותר סוכנות הפליטים אונר"א דיווחה כי עוד אחד מאנשיה נהרג, מה שמעלה את מספר ההרוגים של אונר"א ל-189 מתחילת הלחימה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר