עתיד כחול-לבן: חמשת הכדורגלנים המבטיחים בליגת העל

לרגל יום העצמאות, סימנו את הכישרונות הצעירים שאמורים להוביל את הכדורגל הישראלי • מהיהלום של מכבי חיפה ועד הטאלנט של בית"ר ירושלים • מהתקווה הגדולה של הפועל באר שבע ועד השחקנים המפתיעים של הפועל חיפה ומכבי פתח תקווה

שדרת ההנצחה של אוהדי הפועל באר שבע / אולטרסאוט

הנבחרת הבוגרת עדיין מדשדשת והקבוצות הישראליות חוגגות עלייה לשמינית גמר הקונפרנס ליג, אבל הנבחרות הצעירות של ישראל נמצאות בפריחה גדולה בשנים האחרונות, וכולנו תקווה להשיג גדול נוסף גם במשחקים האולימפיים בפריז.

מי יודע, אולי בעתיד הכישרונות הצעירים הללו יובילו את הכדורגל הישראלי להצלחות גם בגילים הבוגרים. לרגל יום העצמאות סימנו חמישה שחקנים עד גיל 20 שאמורים להיות חלק מרכזי מהענף בעשור הקרוב.

נועם בן הרוש (הפועל חיפה) - המגן חוגג היום יום הולדת 19 ועלה למספר הופעות מהספסל במונדיאליטו כאשר קיבל את ההזדמנות מאופיר חיים. בן הרוש כבר מבוקש במועדונים הגדולים בישראל, אבל לא מן הנמנע שיעדיף להישאר עונה נוספת בהפועל חיפה ולתת עוד פריצה לקראת המעבר באירופה.

נועם בן הרוש. העתיד מזהיר, צילום: מאור אלקסלסי

עדי יונה (בית"ר ירושלים) - רק בחודש הקודם חגג הקשר יום הולדת 20. יונה נחשב לכישרון הגדול ביותר שגדל בבית"ר ירושלים בשנים האחרונות והמנהל המקצועי החדש, אלמוג כהן, הבהיר עם הגעתו שאינו מתכוון לוותר עליו בתקווה שיונה יחזיר את הצהובים שחורים לצמרת הגבוהה של הכדורגל הישראלי.

עדי יונה, צילום: אודי ציטיאט

עידן טוקלומטי (מכבי פתח תקווה) - הפרוספקט הבא של אבי לוזון שהבטיח לחלוץ כי ישחרר אותו בקיץ הקרוב, אבל לבטח לא יוותר על תג מחיר גבוה שעומד כיום על 4 מיליון יורו. ספק גדול אם כשיחגוג 20 בחודש אוגוסט טוקולומטי עדיין ילבש את החולצה של המלאבסים.

טוקלומטי, צילום: קובי אליהו

ענאן חלאילי (מכבי חיפה) - הקיצוני של הירוקים הוא אחד הכישרונות הגדולים ביותר שגדלו בישראל בשנים האחרונות. לאחר קיץ אדיר בנבחרת הנוער הוקפץ במהרה לנבחרת הבוגרת וגם שם זכה להזדמנות מצדם של אלון חזן ויוסי בניון. השחקן שעובר לסאן ז'ילואז הבלגית תמורת סכום של 6.5 מיליון יורו - המכירה הגדולה בתולדות מכבי חיפה. לא נתפלא אם הקבוצה הבלגית ממש לא תהיה התחנה האחרונה של חלאילי בקריירה האירופית. 

ענאן חלאילי, צילום: אלן שיבר

אמיר גנאח (הפועל באר שבע) – בניגוד לחלאילי, הקשר ההתקפי המוכשר (יחגוג 20 בספטמבר הקרוב) צפוי להישאר עוד עונה בבירת הנגב בתקווה להמשיך את הפריצה ולקבע את עצמו כשחקן מוביל בכדורגל הישראלי. על הכישרון של גנאח אין עוררין, אבל חובת ההוכחה עליו אחרי עונה לא יציבה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אמיר גנאח. העתיד של ב"ש, צילום: ברני ארדוב
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר