הלו"ז המלא של מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות

הצהובים שבו למוקדמות המפעל הבכיר באירופה וצפויים להיות מדורגים לאורך כל הדרך, מה שאמור לסדר להם יריבות קלות • תאריכי ההגרלות, המשחקים וההתנגשות עם האולימפיאדה: כל הפרטים בפנים

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. צילום: עמי שומן

מכבי תל אביב זכתה באליפות המדינה לראשונה מאז עונת 2019/20 ותתמודד בשנה הבאה על המקום בליגת האלופות, אולי בדרך להיות הקבוצה הישראלית היחידה שתשתתף שלוש פעמים במפעל. 

הצהובים יפתחו את העונת 2024/25 בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, כאשר יצטרכו לעבור שלוש קבוצות בדרך למקום במפעל הבכיר באירופה. סך הכל 5 קבוצות יעלו ממסלול האלופות של המוקדמות לצ'מפיונס, שגם הגדילה את כמות המשתתפות ל-36 ושינתה את הפורמט של השלב הראשון שלה לליגה עם שמונה משחקים במקום שישה. 

ערן זהבי חוגג את ההעפלה הקודמת של מכבי תל אביב לליגת האלופות, צילום: עמי שומן

האלופה הטרייה לא תצטרך להמתין יותר מדי זמן עד שתגלה מי היריבה הראשונה שתפגוש באירופה. כבר ב-19.6 תתקיים הגרלת הסיבוב השני, בו מכבי ת"א תהיה מדורגת וצפויה לפגוש יריבה נחותה ממנה. אם תעבור, גם בשאר הסיבובים היא צפויה להיות מדורגת ולקבל הגרלות יותר נוחות על הנייר.

לו"ז מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות:

סיבוב שני:

הגרלה: 19.6
משחק ראשון: 23/24.7
משחק הגומלין: 30/31.7

סיבוב שלישי:

הגרלה: 22.7
משחק ראשון: 6/7.8
משחק הגומלין: 13.8

סיבוב הפלייאוף:

הגרלה: 5.8
משחק ראשון: 20/21.8
משחק הגומלין: 27/28.8

שחקני מכבי תל אביב חוגגים, צילום: אלן שיבר
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אחרי העלייה, למכבי תל אביב עלולה להיווצר בעיה לא פשוטה בעקבות האולימפיאדה. משחקי נבחרת ישראל בפריז נפתחים ב-24.7 ויכולים להימשך עד הגמר ב-9.5. אמנם הסגל של גיא לוזון עוד לא פורסם, אבל אפשר לומר שמספר שחקנים של הצהובים יחמיצו את הסיבוב השני ואולי גם את כל הסיבוב השלישי של המוקדמות. בין השמות האפשריים: דור תורג'מן, אלעד מדמון ורוי רביבו. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר