ההחלטה של רפאל נדאל לגבי השתתפותו ברולאן גארוס

בראיון שנתן לתקשורת הצרפתית, השור ממיורקה טען כי הוא רוצה להיכנס להגרלה, אבל לא בכל מחיר: "אם יש 0.01% שאוכל לנצח ולהציג את הטניס הטוב ביותר שלי, אעלה לשחק. רוצה להישאר עם הזיכרונות המשמחים שלי מהטורניר"

רפאל נדאל חוזר לרומא / מתוך X

הרולאן גארוס יצא לדרך בעוד שבועיים בדיוק ומי שאולי צפוי לערוך בו את הופעתו האחרונה הוא רפאל נדאל, שצפוי לפרוש בסיום העונה הנוכחית. השור ממיורקה הודח במאסטרס רומא לפני יומיים והודה כי לפי כושרו הנוכחי, הוא עוד לא מוכן לטורניר הגדול, בו זכה 14 פעמים בעבר. 

בראיון שנתן לתקשורת הצרפתית, נדאל הצהיר שהוא רוצה להיכנס להגרלה ולשחק: "אם אעלה למגרש זה רק אם אחשוב שאני יכול להיות בשיא שלי, שאוכל לתת 100%. אם לתת 100% מעצמי לא יספיק כדי לנצח משחק בודד, אקבל את זה. אני לא אעלה למגרש אם לא אאמין שיש לי סיכוי לנצח. גם אם זה 0.01% סיכויים לניצחון, אני עדיין רוצה לבחון את זה. ארצה להישאר עם הזיכרונות המשמחים מכאן".

רפאל נדאל, צילום: רויטרס
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

נדאל המשיך: "אני לא רוצה להרגיש כמו שהרגשתי בברצלונה ובמדריד". השור הספרדי רשם חמישה ניצחונות ושלושה הפסדים בהכנה שלו לרולאן גארוס בסך הכל והוא צפוי לשאוף להשיג קצת יותר בטורניר האהוב עליו מכל. על הפרישה הקרבה אמר: "אמרתי שאני חושב ש-2024 תהיה השנה האחרונה בקריירה שלי, אבל זה לא בטוח ב-100%. אני לא יודע מה יקרה בעתיד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר