"הציפייה ב-NBA היא שלברון ג'יימס ישחק עוד לפחות שנתיים"

הכתב הבכיר של 'האת'לטיק', שאמס צ'רנייה, חשף בפודקאסט של כוכב הפוטבול פט מקאפי: "יש לו את היכולות למשוך עוד 4-5 שנים, אבל הוא ישחק כמה שהגוף יאפשר לו" • האם זה יספיק בשביל שישחק עם שני בניו?

לברון ג'יימס עצבני אחרי ההפסד לדנבר נאגטס

אחת הסוגיות בהן עוסקים ב-NBA בימים אלו עוסקת בבן של לברון ג'יימס, ברוני, שקיבל אישור רפואי לשחק בליגה הטובה בעולם ולהתמודד בדראפט הקרוב. בארצות הברית מעריכים כי לא יסיר את שמו וינסה להתקבל או להיבחר לאחת מקבוצות הליגה, כאשר הפרס הצפוי למי שתקבל אותו הוא הגעתו של לברון יחד איתו.

מלך הסלים בכל הזמנים אמר לאחרונה כי לשחק עם בנו כבר לא נמצא בראש מעייניו, אבל הקולות שיוצאים מתוך הליגה אומרים כי הסיבה לכך שהוא מתמהמה עם מימוש אופציית השחקן שלו בחוזה היא כדי לראות לאן ברוני יגיע בסוף החודש הבא. 

כך או כך, גם שאלת הפרישה של לברון מעסיקה את הכתבים. בפודקאסט של כוכב הפוטבול לשעבר ופרשן ה-WWE בהווה, פט מקאפי, העלו את כתב 'האת'לטיק', שאמס צ'רנייה, לשיחה על לברון, וזה הפתיע עם תחזית לגבי מתי לברון מתכנן לפרוש.

ברוני ולברון. ישחקו יחד?, צילום: AP

"לברון יכול לשחק עוד 4-5 שנים בתיאוריה, אבל הציפייה בליגה היא שהוא ישחק לפחות עוד שנתיים, עד לסיום עונת 2025/26" אמר הכתב, שנחשב לאחד הבכירים בכל הנוגע ל-NBA.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"כרגע זה נתון להחלטתו. הוא אמר שישחק כמה שהגוף שלו יתן לו. הוא יודע כמה אנשים מקריבים בשבילו וזה אחד מהשיקולים על האם ומתי לפרוש". עונת 2025/26, בתיאוריה, תהיה ה-23 של לברון, בדיוק כמו מספר החולצה שלו. גם האולסטאר באותה עונה יתקיים בלוס אנג'לס, באולם החדש של הקליפרס, מה שיאפשר להרבה אוהדים לבוא ולהיפרד ממנו באירוע גדול במיוחד. בכל מקרה, בנו האמצעי ברייס יוכל להיכנס לדראפט רק לפני עונת 2026/27.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר