דורטמונד, אתלטיקו מדריד וברנטפורד על הכוונת: מי תרכוש את אוסקר גלוך?

גוברים באירופה הדיווחים על ההתעניינות של מועדון הפאר הגרמני ביהלום הישראלי • "אומרים שזלצבורג מכוונת לכ-25 מיליון יורו, סכום שבוודאי יהיה לדורטמונד" • בינתיים ב'סקי' מדווחים כי הוא לא ברשימות של השוורצלגבן, אבל כן בשל אתלטיקו מדריד וברנטפורד

אוהדי אייאקס תוקפים מפגינים פרו-פלשתינים / קרדיט: X

בדרך לדורטמונד? הולכים וגוברים הדיווחים באירופה היום (שני) כי הקבוצה הגרמנית תנסה לצרף את אוסקר גלוך, היהלום הישראלי של רד בול זלצבורג. 

הכתב ניקו לנקו, כתב היום בגרמניה: "המנהל הספורטיבי החדש של דורטמונד, לארס ריקן, רוצה להצעיר הקבוצה. לפי ה'בילד', בורוסיה דורטמונד מעוניינת בגלוך, השחקן בן ה-20. גם מועדונים אחרים מתעניינים בישראלי, התפתחותו של שחקן ההתקפה לא הייתה צריכה להיעלם מעיניהם של המועדון השותף של זלצבורג, לייפציג".

באחד מאתרי האוהדים של הקבוצה נכתב בהקשר לדיווחים על מעבר אפשרי של גלוך לדורטמונד: "הקשר ההתקפי, שהוא קל משקל וגובהו 1.70 עדיין צריך להתחזק, אבל לפי מומחים רבים, יש לו את כל מה שצריך כדי לפלס את דרכו בליגה הבכירה בעתיד".

"זה כמובן ידוע גם בזלצבורג, ולכן האחראים בנתנו לגלוך חוזה עד 2027 וכנראה יהיו מוכנים לדבר רק אם יש סיכוי לתשואה גדולה יותר בהשוואה לדמי ההעברה שלו. אומרים שאלופת אוסטריה מכוונת לכ-25 מיליון יורו. כסף שבוודאי יהיה לדורטמונד, לא מעט בזכות העלייה לגמר ליגת האלופות".

מאוחר יותר, ב'סקי ספורט' הגרמני הורידו את ההתלהבות וטענו כי דורטמונד לא תרכוש את גלוך, אבל הוא כן נמצא ברשימות של כמה מועדוני בונדסליגה אחרים, כמו גם אצל אתלטיקו מדריד וברנטפורד.

רק אתמול, גלוך בישל ב-1:5 של זלצבורג בליגה האוסטרית. הקבוצה לא תלויה בעצמה במאבק האליפות לקראת מחזור הסיום, ותחזיק אצבעות ששטורם גראץ תאבד נקודות במחזור האחרון. כזכור, זלצבורג עלולה להפסיד אליפות ראשונה אחרי 10 עונות.

גלוך מעורב העונה כבר בלא פחות מ-20 שערים של זלצבורג בליגה, כאשר יש לו שבעה שערים ולא פחות מ-13 בישולים ב-29 הופעות בסה"כ. הוא מלך הבישולים של הליגה באוסטריה, כאשר מקדים ארבעה שחקנים עם 7 בישולים כל אחד. כזכור, גם בליגת האלופות גלוך כבש פעמיים ובישל פעם נוספת, בשישה משחקים שערך בסך הכל עם קבוצתו בשלב הבתים המפעל היוקרתי.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אוסקר גלוך. מעורב ב-20 שערים בליגה, צילום: רד בול זלצבורג
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר