ט"ז אייר התשפ"ד
24.05.2024
שגרירים של דעא״ש

ישראל על הפלסטינים: "פותחים את שערי האו״ם בפני הנאצים של החמאס"

שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן ינאם היום לפני ההצבעה שתתקיים בעצרת הכללית ויתקוף בחריפות את ההצעה להעניק לפלשתינים סמכויות וזכויות המוענקות רק למדינות חברות באו״ם. ״היום אתם פותחים את שערי האו״ם גם בפני הנאצים של החמאס. זה מעורר בחילה״

ישראל על הפלסטינים: "פותחים את שערי האו״ם בפני הנאצים של החמאס"
אבו מאזן ובכירי הרשות צילום: Flash 90

העצרת הכללית של האו"ם תתכנס היום בשעה 10:00 זמן ניו יורק (17:00 שעון ישראל) להצבעה על החלטה המעניקה לרשות הפלסטינית סמכויות וזכויות של מדינה תוך דריסה של מגילת האו״ם ועקיפת הוטו שהוטל במועצת הבטחון על ידי ארצות הברית. 

הדיון יפתח בדברי נשיא העצרת, לאחריו תוצג ההחלטה על ידי שגריר איחוד האמירויות והנציג הפלסטיני ומיד לאחריו ינאם שגריר ישראל לאו״ם.

ההצבעה צפויה סביב השעה 11:00 שעון ניו יורק (18:00 זמן ישראל).

בהצעת ההחלטה, שהוגשה על ידי הקבוצה הערבית באו"ם (אשר נשיאתה התורנית היא איחוד האמירויות), נקבע כי הרשות הפלסטינית עומדת בקריטריונים להכרה כמדינה.

יודגש כי לפי צ'רטר האו"ם, הדרך היחידה לחברות מלאה באו"ם היא דרך המלצה של מועצת הביטחון, ולאחר שהמועצה בחנה עמידה בקריטריונים שונים ובהם בין היתר - היות המדינה ״שוחרת שלום״ ושליטת המדינה בשטחה. 

שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן צפוי לנאום בפתח הדיון ולתקוף בחריפות את ההצעה להעניק זכויות של מדינה לרשות הפלסטינית: ״היום, האו״ם עומד לתת זכויות של מדינה, לא רק לרשות הטרור הפלשתינית. כי היא הרי לא שולטת בשטחה. היום אתם פותחים את שערי האו״ם גם בפני הנאצים של החמאס. זה מעורר בחילה!".

התקדים שאתם יוצרים כאן היום, בניגוד לאמנת האו״ם, יוביל לכך שבעתיד נראה כאן גם שגרירים של דעא״ש ובוקו חראם. וזה יהלום אתכם, כי זו הרמה המוסרית שאתם מדרדרים אליה את האו״ם״.

מלחמת חרבות ברזל האו"ם גלעד ארדן חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד