כ' אייר התשפ"ד
28.05.2024
אדם נפצע בינוני

השלכת הרימון בעיר החרדית: "סכסוך פלילי בין עבריינים"

המשטרה פענחה את השלכת רימון נרסס לעבר בניין מגורים בביתר עלית | היום, בהתאם לממצאי החקירה, הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד במעשה

השלכת הרימון בעיר החרדית: "סכסוך פלילי בין עבריינים"
הנזק שנגרם מהשלכת הרימון צילום: דוברות המשטרה

לפני כשלושה שבועות פתחה המשטרה בחקירה, עם קבלת דיווח על שמיעת פיצוץ בביתר עלית. מבדיקה ראשונית בשטח התברר כי מדובר ברימון רסס שהושלך לעבר כניסה לבניין מגורים ברח' הרב אוירבך בעיר, כשהרקע לאירוע הינו סכסוך פלילי בין עבריינים.

כתוצאה מהפיצוץ נפגע אדם באורח בינוני ופונה ע"י גורמי הצלה לקבלת טיפול. עם תחילת החקירה נעצרו מספר חשודים בחשד למעורבות באירוע.

עם התקדמות החקירה, הצליח צוות החקירהף תוך שימוש ביכולות ואמצעים מיוחדים, לאסוף ממצאים וראיות רבות, שהובילו לביסוס החשדות כנגד החשוד העיקרי בביצוע העבירה.

מעצרו של החשוד, תושב כפר אלדד בן 27, הוארך בבית המשפט מעת לעת, והיום עם סיומה של חקירה מאומצת ומקיפה, הגישה פרקליטות מחוז י-ם הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים באישומים המיוחסים לו וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

ממ"ז ש"י, ניצב עוזי לוי וממ"ר יהודה, נצ"מ ניסו גואטה, שיבחו את עבודתם המקצועית והאיכותית של חוקרי תחנת עציון שהובילה למעצרו והגשת כתב אישום כנגד החשוד באירוע חמור שיכול היה לעלות בחיי אדם.

רימון ביתר עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד