כ"א אייר התשפ"ד
29.05.2024
יום הזכרון תשפ"ד

אביעד הי"ד שנפל בדרום הרצועה "התחנן שייקחו אותו למילואים"

אביעד סילברמן הי"ד נפל בחודש ינואר בדרום רצועת עזה. קרוב משפחתו סיפר: "עם פתיחת המלחמה הלך לש"ג של בסיס ליד הבית, והתחנן מקצינים שנכנסו שייקחו אותו למילואים אצלם"

אביעד סילברמן הי"ד
אביעד סילברמן הי"ד צילום: דובר צה"ל

בחודש ינואר האחרון נפל רס"ל (במיל') אוריאל אביעד סילברמן, בן 23 ממושב נחלים, לוחם בגדוד 7421 בחטיבת קרייתי, בקרב בדרום רצועת עזה. אמו שהתה בבית הוריה בשוויץ כששמעה על הבשורה הקשה.

קרוב משפחתו של אוריאל סילברמן סיפר עליו ל"ווינט": "הוא התנדב לשרת בשריון, לא היה לו פרופיל ונלחם להעלות אותו כדי להיות שריונר. הוא השתחרר שלושה חודשים לפני המלחמה ולא הספיק להיות משובץ למילואים. עם פתיחת המלחמה הלך לש"ג של בסיס ליד הבית, והתחנן מקצינים שנכנסו שייקחו אותו למילואים אצלם". 

קרוב המשפחה הוסיף על אביעד הי"ד כי הוא "כל הזמן נלחם למצוא מקום בגדוד שריון במילואים כדי להילחם בעזה. אחרי חודש מצא את הגדוד, הצליח למצוא מקום בהסבה לסימן 4, ובזמן שאנחנו חשבנו שהוא בהסבה הוא כבר קיבל שיבוץ מבצעי והתחיל את משימותיו עם הגדוד בעזה".

אביבה סילברמן, אימו של אוריאל, סיפרה ל"כאן 11": "אוריאל היה ילד עם לב זהב, הוא התנדב לכול משימה. הוא התנדב לידידים ולקייטנת אילן עם ילדים, שבקיץ בכול שנה הוא היה בצוות הטכני שמה, הוא לימד ילדים שאינם דתיים מבחינת התורה, היה טבח מחונן, פינק את כולם בגלל המאכלים שלו, שהצליח לעשות מקופסת טונה. פשוט ילד זהב, אנחנו קראנו לו ילד אהבה שלנו. קשה להאמין שהוא איננו. באמת חלל גדול".

מלחמת חרבות ברזל יום הזכרון חלל צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד