כ' אייר התשפ"ד
28.05.2024
בליל שבת

עשרות עצים נעקרו ע"י פלסטינים בגוש עציון

עצים שנשתלו ע"י היישוב נוקדים ומועצת גוש עציון על אדמות מדינה בחוזה חקלאות נעקרו כליל. ראש המועצה, ירון רוזנטל: "בעוד הם ימשיכו לעקור ולהרוס אנחנו נמשיך לבנות ולנטוע"

העצים שנעקרו
העצים שנעקרו צילום: מועצת גוש עציון

עשרות עצים נעקרו בליל שבת האחרונה בישוב נוקדים שבגוש עציון ע"י פלסטינים מזעתרה והסביבה. עקירת העצים היא חלק ממאבק על האדמות ביו"ש, וחלק מהניסיון של הערבים להשתלט על אדמות מדינה.

במועצת גוש עציון מבהירים הבוקר, כי ביום שישי האחרון נשתל מטע זיתים, באיזור של אדמות מדינה ובאישור כלל הגורמים. עוד השבוע ישתלו עצים חדשים במקום.

ראש מועצת גוש עציון ירון רוזנטל: "נדהמנו לגלות שערבי זעתרה וסביבתה הגיעו לשטחנו ועקרו עשרות זיתים שנטענו על אדמות מדינה. בעוד הם ימשיכו לעקור ולהרוס, אנחנו נמשיך לבנות ולנטוע".

"בערב יום הזיכרון אנחנו נשבעים לנופלים שנמשיך את דרכם של חללינו ונקיים את דבריו של שלום קרניאל: "בזמן שנחלי-דם של אחינו המעונים נשפכים כמים והעולם מתבוסס בדמיו, הגענו הלום כדי לבנות ולנטוע ולהכות שורשים עמוקים בהרי-יהודה, כי בנטיעות אלו פתח חדש לגאולתנו ולפדות נפשנו. תלושים היינו בגולה והתלישות הייתה המחלה האיומה של עמנו בניכר. לשורשיות אנו זקוקים, לאחיזה איתנה באדמת המולדת, זאת העבודה שאנו עושים במקום הזה".

גוש עציון עצים פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד