ט"ז אייר התשפ"ד
24.05.2024
"נשמיד אותם"

נתניהו: "המלחמה יכולה להסתיים מחר, דנים בהגליית ראשי חמאס"

ראש הממשלה בנימין נתניהו במענה לשאלת היום שאחרי המלחמה ברצועת עזה, אמר: "אי אפשר לתת לעזתים לנהל את השטח כשחמאס עוד שם". נתניהו הוסיף: "אנחנו דנים בהגליה אבל זה תלוי קודם כל בכניעה של חמאס"

נתניהו: "המלחמה יכולה להסתיים מחר, דנים בהגליית ראשי חמאס"
ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: מתוך הסרטון

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הלילה (בין ראשון לשני) לשאלת היום שאחרי המלחמה ברצועת עזה וסירב להצביע על אלטרנטיבה לחמאס או לרשות הפלסטינית.

"קודם כל צריך לחסל את חמאס", אמר נתניהו והוסיף, "אנחנו דנים בהגליה" של ראשי ארגון הטרור, "אבל זה תלוי קודם כל בכניעה של חמאס".

בריאיון בפודקאסט של העיתונאי היהודי-אמריקני דן סינור אמר: "אנחנו מקווים שניהול הרצועה יהיה עם מקומיים, שלא קשורים לחמאס, ביחד עם גורמים במדינות אזוריות"

נתניהו הסביר: "שואלים מה נעשה ב'יום שאחרי', קודם כל צריך לחסל את חמאס. אי אפשר לתת לעזתים מקומיים לנהל את השטח כשחמאס עוד שם".

ראש הממשלה הבהיר: "המלחמה יכולה להסתיים מחר אם חמאס נכנע, מניח את נשקו ומחזיר את החטופים. הרעיון של הגליה קיים, אנחנו דנים בהגליה אבל זה תלוי קודם כל בכניעה של חמאס".

נתניהו הסביר כי "אנחנו חייבים להגן על עצמנו, בעצמנו. אנחנו לא מבקשים זאת מחיילים אמריקנים, או מאחרים".

נתניהו הבטיח: "אנחנו נשמיד את חמאס. המטרה השנייה שלנו זה להחזיר את החטופים. אנחנו מחויבים לכך ולכן אנחנו מפעילים לחץ צבאי. אנחנו מתמודדים עם אתגרים שאף צבא מודרני לא התמודד איתם בעבר".

על המתיחות מול ארה"ב אמר: "יש אתגר לעליונות האמריקנית, עבור עתיד האנושות והחברה חשוב שארה"ב תשמור על הדומיננטיות שלה כמעצמה עולמית. חמאס ואיראן אומרים: 'מוות לישראל' ו'מוות לאמריקה' - זה בא ביחד. זה מאבק משולב של הציוויליזציה מול הברבריות".

על עסקת חטופים עתידית אמר, "אי אפשר לקבל את הדרישות של חמאס, גם ארה"ב אמרה שאין עסקה בגלל חמאס".

 

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל עזה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד