ט"ז אייר התשפ"ד
24.05.2024
השתתף כנציג הממשלה

בן צור: "יום הזיכרון הזה - לב כולנו שותת דם מפצעי ה-7 באוקטובר"

השר יואב בן צור השתתף כנציג הממשלה בטקס יום הזיכרון בהר הזיתים ואמר: "יום הזיכרון הזה - לב כולנו שותת דם מפצעי השביעי באוקטובר, בוקר שמחת תורה"

בן צור: "יום הזיכרון הזה - לב כולנו שותת דם מפצעי ה-7 באוקטובר"
השר יואב בן צור בטקס צילום: באדיבות המצלם

שר העבודה יואב בן צור השתתף בצוהריים (שני) כנציג הממשלה בטקס הזיכרון בהר הזיתים.

השר בן צור אמר: "יום הזיכרון ה-76 לחללי מערכות ישראל ונפגעי איבה, יזכור עם ישראל, את בניו ובנותיו, שנרצחו, נהרגו ונטבחו, על ידי מרצחים אכזריים אשר באכזריות ושנאה יוקדת, מקדשים את המוות, את ההרג והחורבן על פני החיים והשלום. 

השר יואב בן צור בטקס צילום: באדיבות המצלם

נזכור ונחבק כולנו את המשפחות השכולות, אבות ואימהות, אחים ואחיות, בנים ובנות, אשר מעת נשמעו הנקישות על דלת ביתם, חייהם עצרו מלכת וחלל גדול נפער בליבם, ובלב האומה כולה. נזכור ולא נשכח. נזכור ונזכיר לעצמינו את חובתנו האנושית והאזרחית, להיות ראויים לאותם קורבנות קדושים וטהורים אשר במותם ציוו ומצווים לנו את החיים". 

השר בן צור הוסיף: "אחיי ואחיותיי, בני משפחות השכול, כל יום זיכרון הוא יום של התייחדות עם זיכרון הנופלים - לצד חשבון נפש אישי ולאומי, כעם וכאומה. אבל, יום הזיכרון הזה בו לב כולנו שותת דם מפצעי השביעי באוקטובר, בוקר שמחת תורה. אותו בוקר מר ונמהר בו משפחות שלמות נכחדו ונשרפו, נחטפו ועונו, ויישובים שלמים הפכו לעיי חרבות, עדות אילמת לתאוות הרצח של אויבינו. 

יום הזיכרון הזה בו עדיין 132 מבנינו ובנותינו מוחזקים בשבי החמאס, במנהרות האופל והרשע. 132 משפחות שנמצאות ברכבת הרים רגשית בין תקווה לייאוש, בין תפילה לזעקה.

יום הזיכרון הזה בו מיטב בנינו ובנותינו נמצאים בחזית המלחמה, מחרפים את נפשם בקרבות עקובים מדם, על הגנת העם והמולדת במעמקי שטח האויב. נישא תפילה למרום להשבתם של החטופים במהרה ולשלומם והצלחתם של חיילנו הגיבורים. יהי זכר החללים חקוק ונצור בליבנו לעד", כך השר בן צור.

יואב בן צור הר הזיתים יום הזיכרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד