כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
נמצאה חבולה

אב ובנו תועדו חוטפים את הבת / האחות לתוך רכב ונעצרו

בעקבות ויכוח שהתגלה בתוך המשפחה ולאחר שבת משפחתם עזבה את הבית, יצאו אחריה אביה ובנו וכשזיהו אותה בתחנת הדלק הכניסו אותה בכח שני אחיה תוך כדי אלימות לרכבם

אב ובנו תועדו חוטפים את הבת / האחות לתוך רכב ונעצרו
תיעוד החטיפה צילום: דוברות המשטרה

בפעילות מהירה של שוטרי המחוז הצפוני נעצרו אב ובנו לאחר שחטפו על פי החשד את בת משפחתם כשהם מכנסים אותה בכח ובאלימות לתוך רכבם.

בתאריך 12/05/24 סמוך לשעה 12:00 התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות אישה שנחטפה ומוכנסת תוך כדי אלימות לרכב בתחנת דלק בעיר עפולה.

תיעוד החטיפה צילום: דוברות המשטרה

שוטרי המחוז הצפוני הוזנקו למקום הארוע ותוך פריסת מחסומים רחבה הצליחו לאתר את רכב החשודים שנעצר סמוך לצומת מזרע, רכב נוסף שגם הוא נמלט מהזירה אותר בבית כאשר הקורבן נמצאת במקום חבולה.

מחומר החקירה עולה כי בעקבות ויכוח שהתגלה בתוך המשפחה ולאחר שבת משפחתם עזבה את הבית, יצאו אחריה אביה ובנו וכשזיהו אותה בתחנת הדלק הכניסו אותה בכח שני אחיה תוך כדי אלימות לרכבם.

הבוקר, כנגד שני החשודים אב ובנו הוגשה הצהרת תובע ומעצרם הוארך בבית המשפט השלום בנצרת עד לתאריך 22/05/24.

במשטרה מבהירים: "משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה במטרה למגר התנהגות בריונית ואלימה מכל סוג שהוא גם במקרים בהם הקורבן חושש לדווח עליהם. משטרת ישראל במסגרת מאמציה להגברת הביטחון האישי פועלת למיצוי הדין עם אותם עבריינים וקוראת לקורבנות עבירה לדווח לה מיד על כל עבירה! הניסיון המצטבר מלמד כי החשש וחוסר שיתוף הפעולה עם המשטרה אינו מבטיח דבר ואינו מונע את התקיפה הבאה".

אב ובנו חטיפה חטיפת אישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד