כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
בישיבת הסיעה

הח"כ על ההגבלות במירון: "לא ראינו דבר כזה נגד אירועים אחרים"

ישיבת סיעת יהדות התורה התכנסה לישיבה שבועית. מקלב: "לפיד מנותק מהעם". מקלב תקף את לפיד שהגיש הצעת אי אמון בממשלה בגלל חוק הגיוס

הח"כ על ההגבלות במירון: "לא ראינו דבר כזה נגד אירועים אחרים"
אייכלר ומקלב צילום: דוברות הכנסת

סיעת יהדות התורה התכנסה בצהריים (שני) לישיבה שבועיות עם חזרתה של הכנסת ופתיחת כנס הקיץ.

'בחדרי חרדים' עם הציטוטים מהסיעה.

סגה"ש אורי מקלב תקף את לפיד שהגיש הצעת אי אמון בממשלה בגלל חוק הגיוס: "יו"ר האופוזיציה לפיד מעלה אי אמון בממשלה בעיצומה של המלחמה לא על המצב הביטחוני, לא על מאות ההרוגים, לא על אלפי הפצועים, לא על עשרות אלפי המופנים אלא על סוגיית גיוס בני הישיבות, רק מראה כמה שהוא מנותק מהעם".

חה"כ אייכלר הצטרף: "שימו לב שבמושב פתיחת הכנסת, האי אמון הראשון הוא לא על המלחמה או על החטופים והפצועים או משפחות השכולות אלא על תקצוב הישיבות שהם מכנים "ההשתמטות והעול הכלכלי על הרוב העובד והמשרת". אחר כך מתלוננים על האנטישמיות בהאג". 

אייכלר התייחס להגבלות לקראת הילולת הרשב"י ואמר: "גם אם נגזר עלינו שלא נוכל להגיע לציון הרשב"י במירון מפני סכנת נפשות. אסור לאפשר את הצהלה התקשורתית והפיכת הנוהג הקבוע שברגע שיש קורונה או מלחמה הפתרון היחיד הוא איסור עלייה למירון באלימות. לא ראינו דבר כזה נגד אירועים המוניים אחרים״.

יו"ר דגל התורה משה גפני אמר בסיעה: "אני עושה חשבון נפש מכך שבתחילת ימיה של הממשלה לא עמדנו בתוקף לחוקק את חוק הגיוס עוד לפני הרפורמה המשפטית וחוקי דרעי בן גביר".

ישראל אייכלר אורי מקלב יאיר לפיד ח"כ גפני מירון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד