ביידן באיגרת להרצוג: מחויבות ארה"ב לישראל איתנה, קריטי שהמדינות שלנו יעבדו יחד

הנשיא האמריקני באיגרת לרגל יום העצמאות: "גאים ביחסים המתמשכים איתכם" • מקווה שהשנה הקרובה תביא יותר שלום ושמחה מאשר סבל" • הרצוג: "הקשר בין האומות שלנו הוא איתן - ויש לשמור עליו חזק ככל האפשר!"

הרצוג וביידן (ארכיון). צילום: Chris Kleponis

על רקע המתיחות: נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שלח איגרת מיוחדת לנשיא המדינה יצחק הרצוג לרגל יום העצמאות, ובה הוא הדגיש את חשיבות הקשר בין המדינות.

לדברי ביידן, ״המחויבות של ארצות הברית לביטחונה של ישראל היא איתנה. זה קריטי שהמדינות שלנו יעבדו יחד כדי להגביר את הביטחון והשלום עבור ישראל והאזור כולו. אני מצפה שהמדינות שלנו ימשיכו לעבוד יחד כדי ליצור עתיד מזהיר יותר עבור כל עמנו".

עוד כתב ביידן: "אני שולח את איחוליי החמים לך ולעם ישראל במלאות 76 שנה למדינת ישראל. ארצות הברית גאה ביחסים המתמשכים שלנו עם ישראל. השנה האחרונה הייתה כואבת מאוד, שכן ישראל ספגה את המתקפה הקשה ביותר בתולדותיה. אני מברך את עם ישראל ביום העצמאות שלכם, ומקווה שהשנה הקרובה תביא יותר שלום ושמחה מאשר סבל. יום עצמאות שמח!".

בתגובה כתב הנשיא הרצוג ברשת X: "תודה על המסר היפה שלך ביום העצמאות ה-76 של ישראל. הקשר החשוב בין האומות שלנו הוא אכן איתן, ויש לשמור עליו חזק ככל האפשר!"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר